2019年4月16日 星期二

【日本、大阪、堺】非一般大阪「堺市」六天親子遊~超級好玩!大阪府立大型兒童館BIG BANG!齊齊攀上53米高「遊具之塔」!





位於大阪堺市「泉ヶ丘車站」旁邊的「大阪府立大型兒童館BIG BANG」,瞳瞳一家非常推介,首先佢係一個室內的遊樂園,唔會受到天氣影響,冬暖夏涼;另外如果係好動、鍾意攀爬的小朋友,就絕對啱哂啦!佢有一個高53米、穿越4層樓高的「遊具之塔」,當中有17個不同的機關要經過,香港絕對玩唔到的一個大型攀爬遊戲,絕對不可錯過!

** 南海電鐵有做一個pass:「BIG BANG+南海電鐵來回車票」,大人收費1620 yen,足足大約平75%架!網頁如下:http://www.nankai.co.jp/traffic/otoku/bigbang.html


如果大家好似我地係大阪堺市出發:南海電鐵「堺」>「天下茶屋」>同站轉泉北高速鐵道線「泉ヶ丘」下車

如果由大阪難波、梅田、心齋橋等等香港家庭常住的地方,可以先搭大阪地下鐵御堂筋線到「中百舌鳥」>同站轉泉北高速鐵道線「泉ヶ丘」下車

我地出發啦!


「泉ヶ丘」我覺得係住宅區的地方,附近無咩遊客,多數以居民為主,車站連結商場,感覺非常街坊,就似我地沙田中心、好運中心果類型咁,賣下日常生活雜貨、街坊食肆、平價服裝店咁,總之就好地道啦~所以我地都行得好舒服呀!

因為車站附近的景點得「大阪府立大型兒童館BIG BANG」,所以佢都有好清楚指示牌話俾大家知點行過去。


首先出車站右轉,就見到天花「大阪府立大型兒童館BIG BANG」呢種既指示牌~



然後會見到右手邊有條樓梯上二樓




上到二樓繼續沿指示行大約5分鐘



見到UFO飛碟咁既建築物,就係我地今日既目的地:「大阪府立大型兒童館BIG BANG」啦!

BIG BANG即場門票,收費如下:

大人 1,000日圆 
中學生 800日圆 
小學生 800日圆 
幼兒(超過3歲) 600日圆
3歲未滿的幼兒 免費

全幢BIG BANG一共有四層:1/F、2/F、3/F、4/F,另外附加一個高53米的「遊具之塔」。

我地一入去就係1/F~呢度有醫療室、餐廳"supesudaina",大約有70個座位,提供簡食、飲品,另外分佈館內亦有不同的自助售賣機同飲水機,非常方便。


仲有個兒童劇場,不過只有表演時才會租用,呢層功能性的比較多,玩的唔多。可以直接搭升降機到最頂4樓,由上而下玩落嚟。


升降機入面有唔同樓層介紹,雖然日文比較多,不過唔駛怕,繼續睇我地<瞳遊樂>介紹~哈哈~



出到4/F,完全唔同感受,我地去咗舊時代日本,皆因呢度重建了昭和30年代的街景,打卡熱點~




仲可以重現當年小店環境,我就同瞳瞳姐姐玩燒章魚小丸子:小丸子造型超似,仲有竹籤、紙兜同道具錢,一絲不苛。





現場有不少情景,非常適合影相



仲有不少昔日舊遊戲、小玩意等供遊人懷緬,雖然我地唔係日本人,不過有好多遊戲同我地都好相似,或者曾經大家會係卡通片上見過(例如玩陀螺、紙足球)





之後有個地方叫「機關馬戲團」,有各式各樣觸感奇怪的玩具、有機關的玩具,甚至成為玩具角的一部份!年紀較細的小朋友都啱玩!




瞳瞳變成洋娃娃呀~好搞笑!





呢個咪沙律醬BB?祈祈都話要同佢握握手~



急不及待,要介紹一下「遊具之塔」!!!!因為佢係4樓出入口,就要介紹一下,由地上25m(4F)~53m(8F)分成8層,中間設置垂直不同的17種室內遊戲機關,可以話係一個巨型的攀登架。

我地去當日遊人唔多,唔駛排隊就玩到啦!到自己果陣,工作人員會幫你戴上頭盔,同時知道我地係遊客,比咗一張中文漢字的卡我地睇,內容大概係講風險同萬一體力不繼,可以在中途退出,行樓梯或升降機離開。





戴頭盔出發!




我就在4/F影少少俾大家睇,小朋友就係由呢度開始向上爬.......



至於家長,可以選擇搭升降機,又或者好似我咁.......行樓梯............



苦盡甘來,上到頂樓有唔錯的風景睇,仲有介紹板添~堺市一帶風景盡收眼內!





呢個位就係8樓啦!瞳瞳呢個方向就係...............準備又落返去啦!意味我又要行返落去了!



最後呢個「遊具之塔」,瞳瞳足足來回玩咗兩次,佢話好好玩,不過都幾累下。
提提大家:女孩子記得穿褲子就會比較方便啦!



之後我地落去3樓,同樣有好多爬來爬去的遊樂設施
原來瞳瞳玩緊的呢一個係.............







恐龍的滑梯............


除了恐龍,對面仲有隻大鱷魚....


鱷魚肚內穿梭




又有樹屋玩,真係玩唔停,放電之選









2/F二樓節目比較互動,有不同教室教小朋友做環保手工藝或者食物,我地就去玩咗一個電子金魚缸:好似瞳瞳咁,佢自己用電子畫板畫好一條魚,再按掣「放出」,就會係大螢幕的大海見得返~哈哈~







BB爬行區都係呢一層,豬小B有得玩啦!










總結:「大阪府立大型兒童館BIG BANG」非常好玩,再加上平時香港好難有咁大個橫跨幾層樓的「遊具之塔」,絕對係小朋友放電之選!瞳瞳一家絕對大力推薦!室內館又可以全天侯開放,好天雨天,小朋友都唔會失望呀!




有用資料: 

1. 大阪府立大型兒童館BIG BANG

開館時間:10:00到17:00(最後入場時間16:30)
休館日:星期一
特別日子請留意網頁:https://www.bigbang-osaka.or.jp/

電話:072-294-0999

地址:大阪府堺市南區茶山台1-9-1 

交通: 
泉北高速鐵道線到「泉ヶ丘」站下車

入場費:
大人 1,000日圆
中學生 800日圆
小學生 800日圆
幼兒(超過3歲) 600日圆
3歲未滿的幼兒 免費


1. 距離堺駅步行3分鐘,食肆商店全都有:Comfort Hotel Sakai

2. 堺駅食肆推介+PLATPLAT購物中心,超貼地感受生活

3. 海豚聚會+機動遊戲+動物園三合一:岬(Misaki)公園

4. 大阪百年歷史路面電車,體驗「阪堺電車」之旅

5. 尋找小石頭做御守,千年歷史「住吉大社」

6. 超級好玩!大阪府立大型兒童館BIG BANG!齊齊攀上53米高「遊具之塔」!

沒有留言:

張貼留言