2019年1月3日 星期四

【日本、大阪、堺】非一般大阪「堺市」六天親子遊~大阪百年歷史路面電車,體驗「阪堺電車」之旅



「堺市」入面,最出名的一個特色,就係路面電車「阪堺電車」,顧名思義,就係來往大市之間的電車。電車係明治30年(1897年)成立,至今已經超過一百年歷史,所以亦稱為「百年歷史路面電車」。


「阪堺電車」路線圖


時至今日,因為時代進步及城市社會的發展,多年來「阪堺電車」路線都有不同的更改。我地計劃今日要由酒店出發,去「住吉大社」參觀,正好使用「阪堺電車」作為我地既交通工具。


我地一齊出發,體驗一下百年歷史路面電車啦!

我地由酒店行去附近阪堺電車的車站,大約要10-15分鐘,中途經過日本的公園,俾瞳瞳玩下,原來日本的公園設計真係好舒服,同日劇係一模一樣😂瞳瞳玩得好開心~








行過公園少少,旁邊大馬路就見到「阪堺電車」喇!我地由「花田口站」上車,打算係「住吉站」落車。



我地上車啦!月台細細,同我地香港電車都有少少相似既:

1. 車尾上車

2. 如要落車,請接鐘一次

3. 車頭落車

4. 落車先至俾錢




電車直到今時今日,仍然係一眾「堺市」街坊之選,我地坐在其中,感受地道文化。


阪堺電車同香港電車一樣,兩邊都有的駕駛室,所以大家可以去另一邊的駕駛室,近距離見到控制台,當然眼看手勿動啦。

阪堺電車途經大街小巷,有時候會在民居之中經過,好特別架!







「阪堺電車」車上的落車鐘,落車記得打鐘呀~


係喎,講下收費俾大家知先:大人210 yen小朋友110 yen,無分距離;佢另外仲有一種「一日乘車劵」,600 yen可以全日任搭,不過我地只搭一程,所以就無買到day pass啦~



阪堺電車都有好幾款唔同的車型,作為鐘意交通工具既我或者小朋友,真係就咁坐係車站睇一日都夠開心~😁





我地到「住吉站」啦,但其實係前一個站「住吉鳥居前」先啱,就可以正正係住吉神社門口落車~


「住吉大社」門口,就正正係「住吉鳥居前」站的對面了

下一稱篇我地就介紹「住吉神社」啦。。。。。。。。




1. 阪堺電車

官方網頁:http://www.hankai.co.jp/


1. 距離堺駅步行3分鐘,食肆商店全都有:Comfort Hotel Sakai

2. 堺駅食肆推介+PLATPLAT購物中心,超貼地感受生活

3. 海豚聚會+機動遊戲+動物園三合一:岬(Misaki)公園

4. 大阪百年歷史路面電車,體驗「阪堺電車」之旅

5. 尋找小石頭做御守,千年歷史「住吉大社」

6. 超級好玩!大阪府立大型兒童館BIG BANG!齊齊攀上53米高「遊具之塔」!

沒有留言:

張貼留言