2018年11月6日 星期二

【日本、大阪、堺】【堺市酒店】非一般大阪「堺市」六天親子遊~距離堺駅步行3分鐘,食肆商店全都有:Comfort Hotel Sakai



我地呢個非一般大阪「堺市」六天親子遊行程開始啦!之前我地講過,瞳瞳爸爸揀「堺市」呢個地方,就係覺得佢非常方便,由大阪關西空港出發,搭南海電鐵所有去難波既火車,不論係任何類型的快班次、慢班次、往返機場的 特急rapi:t 來回都一定會停「堺」駅,你睇下張路線圖你會明白有幾咁方便了~ 我地由「堺駅」去「難波駅」,亦只係3個站而已!


大阪關西機場內容我不重覆了,拎好行李、過埋海關,就搵「TRAIN」的指示牌,好快就去到鐵路車站大堂,我地揀搭的公司係「南海電鐵」,之前教過大家搭 特急rapi:t 就好似機場快線一樣去難波,同樣都可以係中途站「堺」落車。不過今次我地慳錢,改搭空港急行的班次列車,佢就好似東涌線咁,係一般市民都會搭既鐵路,停站較多,但記得不要坐「站站停」的「普通班次」,會好痛苦的!跟我地一樣揀「急行班次」,車費一樣,但停站較少。


兩種火車來往關西機場<->的比較(2018年)

特急Rapi:t(普通席)<->成人1330 yen<->4個站<->車程約33分鐘
空港急行<->成人820 yen<->8個站<->車程約36分鐘




上車後,就要放好行李,因為佢唔似 特急rapi:t 有行李架,同我地平時港鐵車廂格局一樣,車程好快,約36分鐘就到「堺駅 Sakai」。「堺駅 」分為南口同北口,簡單D講就係車頭同車尾,我地設定車頭/北口係向難波方向,而車尾/南口就係向機場方向,Comfort Hotel Sakai就位於南口,即係車尾的一方,要留意南口只有樓梯,拎住行李就辛苦少少,不過都係一小段路,而且一到地面就差唔多到酒店了,可以接受。

如果真係唔想搬,車頭北口就有升降機,不過就要過河行返轉頭,時間會多左。下圖就係車口(藍色框)同酒店(紅色框)距離。


Comfort Hotel屬於Choice Hotels International, Inc.精品國際飯店公司旗下的酒店品牌之一,佢定位係商務酒店,大家可以投下信心一票。

因為我地唔係大阪市中心,只係佢外圍的一個城鎮,所以價錢比較相宜,我地大約10000yen一晚,即係700港紙左右,但近車站、包早餐、四人房、仲有一個小小的茶几偏廳咁既位置,房間亦都大,同大阪市內完全兩回事,如果好似我地咁一間酒店住多日,計落真係慳返唔少!

由車站行到地下,留意有一邊出口處有間Family Mart,望住Family Mart正門,右轉就見到我地酒店,就咁沿住火車橋底咁行過去只係兩分鐘咋!

行既時候大家都留意一下,兩邊都有好多不同類型的食肆,車站仲有間超級市場同街坊版的100円店,真係超級方便!


酒店大堂簡潔明亮,有個休閒區同好多關於堺市旅遊資訊可以係呢度搵到!另一邊就係餐廳,我地食早餐的地方。有個要讚的地方,我地旅行果時係仲夏,熱辣辣,佢係早餐完結之後到晚上十一時之間,係餐廳提供免費凍烏龍茶、橙汁同檸檬水,瞳瞳成日落黎斟水好開心。

大堂職員非常友善,好快就幫我地辦理好入住手續。簡單英文溝通都OK!





酒店亦都提供免費單車租用,不過因為單車未有車頭燈,為安全計,職員只會比日間租用。


早餐就係地下餐廳提供,提供簡單的早餐,由0630-0930供應,所以大家就早少少落黎食,有飯團、咖哩湯/麵豉湯、沙律、玉子、香腸、炸雞等等,未至於好大堆頭,但就夠飽!飯團我最鐘意,有幾款口味揀,好好味,係好有日本家庭feel.......餐廳有BB椅提供,職員仲恉一路Refill到早餐時間完結為止,非常好!





介紹一下酒店設施先:

首先酒店係全面禁煙,帶住一家大細就非常放心,唔駛再為酒店派錯smoking room而煩惱,洗衣房同汽水機都係3/F。


有得洗衫實在太好了!洗衣機300 yen一機,乾衣機100 yen/30分鐘,「以我經驗」來說,500 yen就剛剛好(300 yen洗衣+200 yen@30分鐘x2次乾衣 ),即刻有衫可以著,夏天好重要呢~太太們又不用辛苦~♥♥♥♥


如果湊住小朋友分身不暇,連酒店都出唔到去,各位爸爸媽媽唔駛怕,呢度汽水機價錢就同便利店差不多,汽水、啤酒、果汁同茶都有,方便之選!



好啦!我地上房啦!今次酒店編我地住8樓,係最頂一層,一打開房門,嘩!超正!咁多次去日本住得最大面積的一次,瞳瞳祈祈兩條友最開心,蹦蹦跳跳!

我地住的房間叫TWIN HIGH CLASS,有30平方米咁大,房間有:烘乾機、空調、電視、WIFI、行李架、拖鞋、加濕空氣淨化器等。





拖鞋非一次過使用的,不過都經過消毒,可放心使用~





洗手間好乾淨,座廁同浴缸係上一級,出入時要小心。


洗頭水、沐浴露及護髮素一應俱全。一般日本酒店平常的格局,乾淨企理!



酒店特別為瞳瞳預備一份


間房大成咁



我地窗外係對住巴士站,所以好開揚。祈祈好叻仔,最鍾意企係窗邊睇巴士、望街景。





見唔見到瞳祈媽媽、瞳瞳同祈祈呀?😂



我地住了5晚,非常滿意今次住宿,房間又大,乾淨又企理~最重要價錢又相宜,如果係大阪市中心一定不可能了。今次Comfort Hotel Sakai因為屬於小城鎮,沒有太多遊客(包括香港及大陸),地理上近南海電鐵「堺」駅,附近有便利店、食肆及大型購物中心"PLATPLAT"(「堺駅」北口),一間CP值超高酒店!非常推介!




有用資料: 

1. Comfort Hotel Sakai (コンフォートホテル堺)

地址:〒590-0972 大阪府堺市堺区竜神橋町1丁目5-1 (南海電鐵「堺駅」南口)
電話:072-233-7111
傳真:072-233-7137


1. 距離堺駅步行3分鐘,食肆商店全都有:Comfort Hotel Sakai

2. 堺駅食肆推介+PLATPLAT購物中心,超貼地感受生活

3. 海豚聚會+機動遊戲+動物園三合一:岬(Misaki)公園

4. 大阪百年歷史路面電車,體驗「阪堺電車」之旅

5. 尋找小石頭做御守,千年歷史「住吉大社」

6. 超級好玩!大阪府立大型兒童館BIG BANG!齊齊攀上53米高「遊具之塔」!

沒有留言:

張貼留言