2019年9月17日 星期二

【香港本地】【美食】【沙田火炭】「Out Of Cafe」與小朋友慢活感受文青氣氛


火炭,一個我小時候成長的地方,所以特別有感情。

在好多人眼中,火炭可能只係一個工廠大廈林立的地區,隨住近年工廈用途的改變,已經唔再係單純一個工廠區,而係有不同的食肆、藝術家等等進駐,變得不一樣~

今次我地成家出動,為咗就係到訪隱藏在火炭一眾工廠大廈之中的「Out Of Cafe」,同兩個小朋友扮下文青先~

位置真係唔容易搵,我地星期日到訪,工廠區人流唔多,到找到對的工廠大廈,但入面又分多個部份。。。。。

不過也不緊要,店子似乎一早「有此一著」,在你會行錯的地方留下指示,最後會引導你到達正確位置:「Out Of Cafe」的入口我地到了!

一入門口,先係一個家具展覽區,可能你會以為自己去咗一間家居用品店,但其實都無錯,因為「Out of cafe」是家居店「Out of stock」的其中一個聯乘品牌體驗空間,即係話佢老本行都係一個家居店~

所以你見到店內的所有東西,包括咖啡店部份的檯、椅,都有價錢,坐得舒服、啱心水的都可以買走架~






可能因為星期日的關係,所以只得我地4個「文青」,找個近窗邊的位子坐低先~


咖啡店坐位不多,大約只有十多個,所以「扮文青」都要早著先機啊!同時咖啡店都有不同的擺設,玩味十足!







咖啡店則提供有咖啡、果汁、簡單輕食


我地試下佢地個夏日推介,冬甩配上雪糕,小朋友好鐘意!


兩個小朋友睇下圖書,做個文青啦!
其實都有好多小擺設,影相構圖一流~




坐下坐下,又渡過一個悠閒的下午.......唔....張梳化都幾舒服噃,要唔要??..........😜



有用資料: 

1. Out Of Cafe

地址:火炭坳背灣街30-32號華耀工業大廈1215室
電話2882 9116
營業時間:下午12:00 - 下午6:00
交通:港鐵火炭站D出口,沿坳背灣街一直行大約10-15分鐘



沒有留言:

張貼留言