2016年10月27日 星期四

【香港本地親子遊】【沙田中文大學】 中文大學都有得玩?精選校園內八大親子景點、餐廳!




瞳瞳一家住係馬鞍山,隔住城門河/沙田海既對面就係中文大學啦!中文大學係大學學府喎,究竟有咩玩架?其實中大入面有好多地方,正正我地平常人少去,所以好有新鮮感,地方又大,而且入面的食店、canteen都好高質素,最啱星期六、日,唔想出街同人迫,静静地享下家庭樂的你啦!

(謎之聲:去多d中大,希望瞳瞳吸收多d天地靈氣,讀書精叻d)

我地成日過嚟,精選左中大八大景點介紹比大家,有玩、有餐廳、有靚景,大家可以玩足全日,或者分開幾次嚟玩都得!






1. 未圓湖 ~ 四時之景不同,賞花賞魚一流

由大學港鐵站中文大學出口一出去,就見到呢個「未圓湖」。湖取名「未圓」,顧名思義,
湖形狀不規則而帶若干彎角。「未圓」隱指世事難常圓滿,永遠無法達到盡善盡美的境界。因此大家更應當努力不懈,對完美心嚮往之,力臻至善。

湖畔有杉樹,是香港另一個隱秘欣賞「紅葉」的好地方,唔駛山長水遠去到元朗大棠,大家只要搭港鐵到大學站再行5分鐘就到啦!湖入面有好多魚類,特別係錦鯉,仲有龜類,樹上面亦棲息了不少雀鳥。有時會見到有人餵魚,在拋落湖的一刻,有雀鳥飛過把食物「截糊」的奇境。(未圓湖本身嚴禁餵食動物)












2 賽馬會氣候變化博物館 ~ 了解世界氣候變化

開放時間:
星期一、二、四至六:上午9時30分至下午5時
星期三、星期日,公眾假期及大學假期(12月24及31日,及農曆除夕):休館



博物館位於中文大學康本國際學術園八樓,就在未圓湖旁邊 或 由大學港鐵站D出口前往,就會見到!非常方便!「賽馬會氣候變化博物館」是香港第一所以氣候變化為主題的博物館,向公眾提供有關氣候變化的展品和資訊。其中一個環節係了解雪龍號的工作,好有動感,當你睇緊投影片的同時,四周會有風吹出黎,營造去到極地的感覺。展館地方唔大,圍繞一圈約30-40分鐘時間就可以行哂。

認住呢隻北極熊,佢就係入口啦




由探險家李樂詩博士捐贈的一面曾經到過北極的考察隊旗幟
看來要作出承諾了....

3 中文大學隱世酒樓 ~ 抵食好味

餐廳:范克廉樓教職員餐廳 
地址:范克廉樓地下
營業時間:上午11:00至下午3:00,下午5:00至下午9:00(星期一至五、日)


行左咁耐,繼續往山上走,又係時間食野啦!帶大家去食好野!呢間酒樓好神秘架,唔係叫「XX酒樓」,如果要講個名,佢就係叫「范克廉樓教職員餐廳」,雖然係職員餐廳,但都接受非職員光顧。入到去同平時酒樓一樣,用點心紙劃點心,因為佢係大學入面的酒樓,比外間的價格為低,而且又大碟,好抵食架!

「范克廉樓」可以話係「中大」呢個社區既「市中心」,酒樓旁邊有學生CANTEEN,食物種類多,而且都係好抵食,出名的「頹飯」(火腿香腸豬扒飯)就係呢度啦~

同一幢大樓入面仲有恆生銀行、百佳超級市場、髮型屋都有添,係學生日常生活的「市中心」。



4 中文大學圖書館

中文大學圖書館大學展覽廳

開放時間:
星期一、二、四、五、六:上午十時至下午五時
(星期三、日及公眾假期休館)



中文大學文物館

開放時間:
星期一、二、三、五、六:上午十時至下午五時
星期日及公眾假期:下午一時至下午五時
(星期四休館)



呢度相信大家在電視上都見得多啦,一有關於中大的新聞都會過一過鏡,其實呢度係中文大學主圖書館,前面的雕塑大家要留意啊,大學生之間流傳:如果貪得意捐左過去,就會考試不及格而不能畢業啊~

雖然大學圖書館我地唔入得(只限學生),但佢入面有個叫「大學展覽廳」,係可以比大家去參觀既。大學展覽廳展出數百珍貴的歷史照片、文物及多媒體資源,讓大家認識中大過去半世紀的發展歷程。

大學圖書館右手邊係文物館,不時有主題展覽,有興趣的朋友亦都可以進內參觀,免費入場。







中文大學由崇基學院、新亞書院、聯合書院、逸夫書院、晨興書院、善衡書院、敬文書院、伍宜孫書院及和聲書院所組成。
文物館入口

5 天人合一亭 ~ 領略海連天的感受

努力行上去新亞書院,就會到達天人合一亭,新亞書院算係中文大學呢個山頭最高的地方,所以景色亦最開揚廣闊。天人合一亭為紀念新亞書院創辦人錢穆先生及其所著的〈天人合一論〉。天人合一說是儒家學說的核心觀念,意謂人道、天道是相通不隔的。亭前水池更可營造水天一色的效果,發揚天人合一的意念。

要影到好的構圖,就要看你的拍攝功力了!






6 思源廣場

呢度屬於聯合書院,同新亞書院都係同一個山頭,5-10分鐘就行到啦!呢度勝在有一塊大平地,可以比我地同小朋友踩單車、吹泡泡同玩D簡單的球類遊戲,每逢假日都有好多小朋友嚟玩,估計佢地係教職員的親屬。隔離建築物入面有洗手間同Canteen(星期日休息),方便補給!

 

7 和聲書院 ~ 中大的美食天堂

嚟到大學校園,又點可以少左食Canteen既機會呢?和聲書院有好多不同的美食比你揀,絕對唔係普普通通的Canteen!今次我地逐一介紹:Cafe TOLO、WS Pavilion、綠茵廊及滬軒。

Cafe TOLO

營業時間: 
早上11:00 至 晚上10:00
(最遲點餐時間: 咖啡和窩夫 - 晚上9:30 ; 其他 - 晚上9:45)


和聲書院入口處行出平台,就會見到Cafe TOLO,主打甜品同雪糕,雪糕係用上牌子Movenpick,大約$12/球,三球仲會平D架!其他甜品例如雪糕火鍋、心太軟、窩夫都幾值得試下!價錢仲要唔貴呢!店外平台有露天位置,整個吐露港盡收眼底,感覺舒服。










和聲書院WS Pavilion

營業時間: 
星期一至星期五 | 早上7:30 至 晚上9:30 (最遲點餐時間:晚上9:00) 
星期六, 日及公眾假期 | 早上9:00 至 晚上9:30 (最遲點餐時間:晚上9:00) 

行落下一層,就到canteen啦!樓底極高,落地大玻璃,地方非常寬敞。唔好以為學生canteen無咩好野食,而家絕對唔簡單,食物好多元化,呢度除左一般快餐,仲有pizza、熱狗,係即場手工即製,有時仲有烤豬手之類,價格亦都好相宜,風景又好,值得一試。






和聲書院綠茵廊

營業時間: 
早上11:00 至 晚上9:00 (最遲點餐時間:晚上8:30) 

今年先新開的綠茵廊,入面就主打咖啡、沙律、意粉等等,而且佢有得high tea,我地呢份high tea都只係$128/兩位,有cake、有tart、有沙律,擺設又精美,估唔到在大學都可以平平地high tea。



和聲滬軒

營業時間: 
午市 | 上午11:30 至 下午2:30 (最遲點餐時間:下午2:00)
晚市 | 下午5:30 至 下午9:30 (最遲點餐時間:晚上9:00)

顧名思義,呢度係食上海菜!係呀!你無睇錯呀!大學有上海菜食,而且好好味好抵食添,已經成為我地一家的至愛。佢係canteen的另一端,好似酒樓咁既格局,要等職員帶位入座。呢度出名「煙燻蛋」、「擔擔麵」,其他上海小菜都好好食,無平時的上海菜咁多油,抵讚。



8 宿舍遊樂場

校園仲有一部份係教職員宿舍,宿舍附近都附設有兒童遊樂設施,四散在每一處,所以大家落足眼力,要好似尋寶咁搵!不過因為有d設施已經好耐無人玩,玩之前爸爸媽媽最好先睇下有無乾淨先好玩。




有用資料: 

1. 中文大學

交通:港鐵大學站「香港中文大學」出口前往
網頁:http://www.cuhk.edu.hk/chinese/index.html
自駕:$20/小時


注意事項:

1. 大學地方有部份設施,如教室、宿舍等,屬私人地方,請勿打擾及亂闖。

2. 各餐廳會因應學校假期或活動而營業時間有更改。

3. 始終係山頭,做足防蛟措施。




5 則留言:

  1. 回覆
    1. 有的,不過要有準備,因為它們的營業日子及開放時間根據學校時間表而定,建議先自備少量糧水最好 =)

      刪除
  2. 知道明天5/4假期, 中文大學會開放嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會呀!!火車站外面的未圓湖,山上的天人合一亭都好值得去~

      刪除
    2. 謝謝你, 明天想同小朋友去行下

      刪除