2016年10月18日 星期二

【香港本地親子遊】【沙田馬鞍山】尋找馬鞍山礦石之旅,齊齊Magic!


秋高氣爽,又係行山既好時候。瞳瞳一家住馬鞍山,屋企後山昔日
曾經係一個石礦場,採礦的方法有兩種:「露天採礦」同埋「深挖礦洞」。

今次我地就帶大家去礦洞。。。。既外面,搵下小礦石啦!以前細個讀書果陣,我成日同班好朋友係屋企後山四圍去,所以都好熟路。以我所知,現存馬鞍山礦洞有110ML同240ML,佢地ML既意思就係Meter Level、洞口的高度位置:110米和240米,但因為安全理由,已經封左啦,不宜內進。我地就會安全帶大家係洞口外面搵礦石,來一個生態之旅。


我地成日話「礦石」「礦石」,其實馬鞍山礦場出產咩「礦石」呢?其實就係鐵礦,鐵礦都有分好多種,馬鞍山最易搵到既係磁鐵礦,另外就係石墨,佢係製造鉛筆既材料。所以瞳瞳爸爸提提你:出發前,首先就要自己準備

一舊磁石,準備「Magic」!


出發啦!

首先,我地由馬鞍山耀安邨出發,你可以選擇
沿馬鞍山村路車路行上去,大約1小時 或者 搭馬鞍山村村巴NR84,去到山頂,車程只係15分鐘。(瞳瞳爸爸就建議大家搭車上山,步行落山)

耀安邨上車位置就係耀安巴士總站旁邊,新界的士站前面位置,佢無站牌放係度,不過因為每天有固定班次,所以依時依侯你會見到有班人係聚集就係架啦!巴士係一架29座,白色車身的小巴,車上有香港賽馬會既標誌。(因為路線有
香港賽馬會資助

雖然佢會係馬鞍山新港城開,但因為位置不好找,所以建議大家在耀安邨等車,耀安邨係中途站,由新港城過嚟車程只係兩三分鐘,所以大家跟返新港城開出時間,係耀安邨等車就可以啦!


路線NR84(馬鞍山站至馬鞍山村)收費$7

開車時間:(每日) 
上午 8 時 、上午 9 時** 、上午 9 時 30 分、上午 10 時 30 分、下午 1 時、下午 4 時、下午 4 時 40 分ΔΔ、下午 5 時 30 分、下午 7 時 ** 

因應乘客需求提供服務 Δ由馬鞍山村開往耀安邨,以耀安邨為終點站,不停馬鞍山站(新港城) ΔΔ由耀安邨開往馬鞍山村,不停馬鞍山站(新港城)


村巴詳情:http://www.td.gov.hk/filemanager/tc/content_405/nr84.pdf






我地一路搭NR84村巴,一直坐到總站,就係馬鞍山村,落車之後向車尾行,就會見到有個分岔路,左手邊係頭先村巴上來的路,即係返去馬鞍山市區,右手邊車路係可以接駁山徑去西貢昂平,我地微微靠右,小心地就會見到路邊石壆,就係入口所在啦!(如圖)




可以自由選擇步行上山,或者坐村巴都可以
途中見到有路牌,去恆安(馬鞍山)及昂平(西貢)
呢個就係入口啦!






見到昔日礦場的遺址
其實入到去,早幾年仲見到洞口,但而家已經生哂雜草,而且我都唔建議大家走去睇,因為都幾危險下。焦點反而係行入草叢之後,你會見到有一片稍為無咁多草的平地,地下有一塊塊黝黑色的小石塊,果D就係我地今次要搵既小石塊:先用帶來的磁石吸一吸,再慢慢倒轉,石頭沒有墜下,就係一舊鐵礦石啦!Magic!

有兩件事大家都要留意:

1. 記得做防蚊措施,果度D蚊餓左好耐
2. 不要帶走任何石頭,玩完魔法,擺回原位就好。




就係咁樣架啦~ 石頭唔會跌落嚟架!

回程果陣可以考慮行落山,中途有個燒烤場,入面除左燒烤爐之外,仲有休憩地方、遊樂設施、洗手間、涼亭等等,玩一陣又可以休息一陣,都幾寫意。







有用資料: 

1. 馬鞍山礦場

交通:耀安邨 乘搭馬鞍山村村巴NR84 到馬鞍山村總站 車費$7

沒有留言:

張貼留言