2018年5月15日 星期二

【台灣、高雄】帶住一個多月大 「小B」去旅行 - 高雄大魯閣草衙道(Taroko Park)




「高雄捷運」,瞳瞳爸爸一直都大力推介,非常方便大家係高雄市內玩,今次介紹既地方,就係2016年5月才開幕的大魯閣草衙道(Taroko Park),號稱「亞洲最好玩的購物中心」,是台灣高雄市的大型購物中心,佔地8.6公頃,集購物商場、國賓影城、健身中心、賽車場與酒店於一身。

先看看大魯閣草衙道(Taroko Park)的官方自我介紹:我們想給您處處不停歇的歡樂與驚喜!大魯閣草衙道不僅僅是一個購物中心,您可以定義這是最令人期待的國際級大型購物中心,還可以稱這是一座不需要購買入場券的遊樂園,這裡擁有多重面貌、無數可能,匯集了遊逛、購物、餐飲、運動、娛樂、親子、休閒、度假…所有令人嚮往著迷的元素,還擁有全球唯一日本鈴鹿賽道官方授權的國際級卡丁賽車場,這裡像是24小時精彩上演的奇幻劇場,從踏上樂土的這一刻開始,忘卻煩憂,盡情歡樂!


究竟有幾好玩呢?我地出發睇下咯~今次亦都係祈祈第一次出發啊!


大魯閣草衙道(Taroko Park)位於高雄捷運草衙站(車站編號:R4A),一落車,成個月台已經佈置好多精美卡通圖案,與別不同!


之後一直有地下通道由捷運站連結至購物中心(2號出口),有哂清楚指示,唔駛擔心打風落雨。中間有好多場景可以影下相。







行出捷運站,就已經係大魯閣草衙道(Taroko Park),呢度集購物中心、主題樂園於一身,地方好大好空曠。



小電車連接入口處至主題樂園,遊人可以安坐上車,慢慢欣賞兩旁店舖風景,不過要收費架,其實步程唔遠,呢架電車「綽頭」居多,大家影下相就無妨。



其實一直行到尾就會到達主題樂園-「鈴鹿賽道樂園」,「鈴鹿賽道樂園」由日本引入,係全台灣唯一的「駕駛」主題樂園,樂園方面想將交通教育與安全之觀念融於娛樂間,同時也能達到親子互動學習的目的。

我地在樂園入口處遇上呢度的卡通人物,雖然唔知咩名字,但佢地好nice,最緊要小朋友開心。




主題樂園入場係唔收錢既,全開放式,玩果樣、才俾錢!

點樣俾錢呢?有兩個方法:第一,去樂園客務中心買套票第二,直接排隊用高雄捷運一卡通比錢,就好似我地香港的八達通卡一樣。(為了方便穿梭高雄市玩,瞳瞳爸爸建議大家買張高雄捷運一卡通旁身會比較方便

呢度可以分為「迷你鈴鹿賽道」、「小小城市」同「技能培訓村」三個部分,前者係小型賽車跑道,比較啱大朋友,我地<瞳遊樂>就主力介紹「小小城市」,介紹俾小朋友。

酷奇拉駕駛學校、小小騎士、滴答電車、甩尾小車手、摩天輪呢幾個遊戲,當中的酷奇拉駕駛學校、滴答電車同摩天輪,我地係覺得幾值得玩:

酷奇拉駕駛學校:小朋友扮係駕駛學校咁學揸車,旁邊可以坐一個大人,一大一小出發,途中除左揸車,仲有好多任務要做,例如指定路口停車、響按等等。完成之後會計分,合格仲會發一張駕駛執照留念,瞳瞳就拎到啦!



滴答電車:要係限時內揸電車完成一圈,太快太慢都唔可以~最開心係提供司機帽比小朋友戴,十足一位車長!而且電車又可以容納我地一家四口,好開心。瞳瞳雖然係女孩子,但都覺得好好厄,我地仲玩左兩次添~











摩天輪:可能你以為無咩特別,但呢個真係非一般的摩天輪,佢係高速摩天輪,比平時一般的快,坐在車廂內係完全係唔覺得快,反而轉返落地面果下經過上車位、控制室,就會感受到「速度」!在摩天輪上面可以望返落嚟成個樂園,仲見到玩小型賽車個場地添!我同瞳瞳都玩到呢個摩天輪,佢仲話一D都唔驚喎~





購物中心連地下一共三層,入面都好大、好多商店可以行,購物中心唔太多特別講,大家自己可以行下。不過入面有兩樣野推薦:第一,地下有個設備非常齊全的「育嬰醫護室」,入面有換尿片的地方(免費提供尿片)、冷熱水、暖奶器、母乳餵哺室等,地方好大,環境舒服。第二,3/F有個好大的美食廣場,面積好大,提供好多不同台灣及其他地方的美食,價錢公道,座位又多,啱哂一家大細。






我地玩到尾已經天黑,臨走前係正門處就有迴旋木馬,當日我地的優惠係「任何消費」的單據,就可以免費玩一次,真係好開心,最重要係祈祈都可以玩到,成為我地一家四口的回憶。



大魯閣草衙道 集「購物商場」同「主題樂園」於一身,滿足哂一家大細的需要,大家下次來高雄,不妨安排呢個行程,位於市區又近捷運站,當玩半天都唔錯架!



有用資料: 

高雄大魯閣草衙道

地址:806高雄市前鎮區中安路1之1號
交通:高雄捷運草衙站2號出口
客服信箱:tarokopark.cs@tarokodc.com.tw
營業時間:
週一~週四 11:00-22:00
週五、假日前一天 11:00-22:30
週六及連續假日10:30-22:30
週日及假日 10:30-22:00

沒有留言:

張貼留言