2019年4月18日 星期四

【香港本地】【美食】【中環半山】隱藏中區半山,抵食高質@café bar on 8 半自助午餐





café bar on 8,呢間餐廳一直收藏係瞳祈爸爸心中的名單,餐廳位於中半山,就咁講就好玄,麥當勞道大家又知唔知呢?為你再補多一句:考急救證書St.John總部果度呀!我諗好多考過急救證書即刻知邊度!啱啱碰上瞳祈媽媽平日放假,因為café bar on 8 半自助午餐只係星期一至六供應,咁我就提議不如一試啦!

大家搭交通工具出發,可以由金鐘港鐵站B出口,力寶中心旁邊,搭城巴12A巴士往麥當勞道,在「女青年會」站落車,對面就係St.John總部及麥當勞道貳號大廈,而café bar on 8就係麥當勞道貳號大廈入面啦!

如果自已揸車,就可以先同保安叔叔講聲,在café bar on 8用餐消費,會有兩小時免費泊車優惠。

我地自駕,泊好車後直接由電梯上餐廳,餐廳名叫「café bar on 8」,即係餐廳位於大廈的8/F,真係估中!


8樓亦係同幢高層酒店的大堂,左手邊先係餐廳的入口,入去之後立即有餐廳職員招呼安排我地入座,非常殷勤,抵讚!


我地入去時間正正係半自助午餐剛剛開始,所以人未算多,服務好好,仲幫我地安排BB凳同餐具俾豬小B~



趁人客未開始多,我帶小B四處走走,因為餐廳位於中半山,又係八樓,可以居高臨下,望到動植物公園、中環金鐘一帶商業區的高樓大廈,身邊就給大樹包圍,好有一種遠離繁囂、城市綠洲的感覺。







佢既收費係咁既,如果只係食出面餐檯的自助餐:$128/位;如果係想配一個主菜同自助餐,咁自助餐就會收$98/位,然後再加你想食的主菜,價錢由$48~$88不等。


我同瞳祈媽媽最後決定,既然千里迢迢嚟到,咁就試下最貴果兩個:
馬賽什錦海鮮湯配比目魚柳(+$88) 同 燒美國西冷牛扒(+$88)


點完主菜,我地就出去自助餐檯睇下有咩食,雖然係「半自助餐」,但食物種類都非常豐富,完全唔會有「揸流攤」的感覺



竟然有海鮮:鮮蝦同青口,而且非常新鮮!一定要食!


沙律吧的調味有好多配搭,凍肉都不少,煙三文魚介紹係自家製,好受食客歡迎~



左手邊湯水竟然係:清補涼
右手邊係糙水:腐竹熱豆漿
兩個都好好飲,出面餐廳勁少見


甜品區除了生果、糕點,連朱古力噴泉都有,如果瞳瞳係度一定非常開心(當日瞳瞳要返學呀~哈哈)



但炸物同蒸點就比較一般,炸物當中有一個叫「炸馬蹄糕」咁,我真係唔太啱口味。


豬小B都換上圍巾,開餐!




主菜嚟啦!燒美國西冷牛扒,我地叫medium,都算整得幾好幾近medium,肥肉位燒得好好味,你唔會覺得係肥肉,只係一塊比較「林」的肉。我地推薦!



至於馬賽什錦海鮮湯配比目魚柳,個湯底好好味,睇得出真係用心整,不過比目魚柳就麻麻地,有點雪藏味道。如果同樣價錢,似乎牛扒就抵食一點。



凍咖啡作為總結,我地走的時候已經有不少人入座,不過空間好大,我地可以輕鬆坐下、慢活一下!



豬小B:好舒服的一餐啊!


呢度感覺好舒服,食物質素又高質,就連客人的質素都高質,所以就算自助餐都可以悠悠閒閒咁享受,過一日慢活生活!用餐後可以帶小朋友到鄰近的動植物公園、香港公園玩,亦都可以走到附近麥當勞道纜車站睇下山頂纜車上上落落,都幾得意架!




有用資料: 

1. café bar on 8

逢週一至週六供應 上午11 時半至下午2 時半
半自助午餐連主菜 
成人: HK$98 + HK$48 起 
小童: HK$68 + HK$48 起

地址:香港半山麥當勞道貳號8樓
電話:21322688
電郵:fnb@mr2.com.hk






沒有留言:

張貼留言