2019年8月26日 星期一

【香港本地親子遊】【元朗白泥】兩日一夜白泥隱世「野營部落Glamping Land」


元朗白泥,大家第一個印象總想到係「日落」、「黃昏」、「晚霞」同「泥灘」,但近年該處亦有不少營地出現,而且設備齊全,提供冷暖氣、洗手間、浴室、床舖等等。由從前細個要自己帶帳幕搭營的「挑戰營」到現今適合一家大細的「享受營」,今次我地就帶大家去兩日一夜白泥隱世野營部落Glamping Land


出發當日天氣不好,狂風暴雨,所以相片質素爭一DD,還望大家見諒!

先講出發,如果乘搭公共交通工具,大家可以先到元朗(泰豐街),即係近肥韜元朗大榮華酒家附近,搭小巴33號,目的地係下白泥,過咗流浮山之後,上車可以同小巴司機講定一聲:「樂逍遙魚場會有落」,落車就會有指示牌前往「野營部落」。

如果好似我地咁揸車入去的話就更方便,睇睇我地教學,出發啦:

由天水圍經流浮山轉入稔灣路向白泥方向行,留意路窄兼單線雙程行車,大家互相禮讓~




「白泥」地方牌,香港呢種的地方牌已經非常少見,見到佢亦即係話我地已經進入白泥範圍~


留意右手邊的「樂逍遙魚場


過咗樂逍遙魚場,過行車橋之前,留意右手邊有一個小路口,立即右轉到空地處,就可以泊車了~


無論你搭小巴定自已揸車,落車之後都要行一小段草地路,環境空曠,感覺近大自然,令我地好期待呀!

終於去到門口啦!駐場工作人員Ling姐好熱心,趕忙幫我地辦理入住手續,未及介紹,又落起暴雨來。。。。。。。


我地怱怱走入營先,呢度主要有三款營可以租用,分別係星空營部落營帆船營,我地今次入住係部落營



營入面提供牛角扇同流動冷氣機,我個人感覺都夠用,至少不會在營內流汗~


專誠訂製澳洲五星級床褥,真係好舒服!露營都可以咁豪華!



有毛巾、水、拖鞋、衣架等等提供,好似酒店一樣


好多爸爸媽媽關心的「洗手間」問題,我地揭盅啦!

洗手間係營後面位置,如果要去洗手間,先要出營,然後走到營後面位置就是。整個浴室及用廁空間都係獨立設計,有照明燈、抽風系統及無間斷冷熱水供應,仲提供埋個人沐浴用品(家長們又可以帶少幾樣野),夜晚去廁所都唔駛怕。





介紹下營舍先,野營部落Glamping Land分為部落營(2-4人)星空營(2-4人)帆船營(4-6人) 三款,主要視乎返你入住的人數。

今次住的部落營


外面擺放木檯的地方,就係BBQ位置,營友可以借用BBQ爐。
右手邊就係佢可供4-6人入住的帆船營

星空營(2-4人),營的側面係透明設計~

呢個大帳篷就係廚房啦,有長長的洗手盤區域,兩三家人一齊用都唔怕,仲提供冷藏櫃級數的雪櫃俾大家冷藏食物同飲品~


營地都有少少物品可以賣,以備不時之需(價錢為19年8月)


我地果日天氣真係麻麻,忽然天晴又忽然狂風大暴雨,不過我地見一停雨,把握機會,即刻衝出嚟玩!!yeah!!




門口處有張彈床,瞳瞳同祈祈兩個已經玩得好開心!!原來開心就係咁簡單!!









入到嚟可以同朋友自成一角BBQ或是打邊爐,訂營前請先同場地夾一夾,睇睇可以提供咩工具比大家,咁大家就唔駛帶咁多野。如果連煮都唔想煮,又可以搭返車返出流浮山行下海鮮街、天水圍大型商場或元朗食肆用餐都得,但要留意小巴尾班車時間,不然就要搭新界的士。

至於玩樂方面,如果天氣好的話,可以到隔離釣魚場、或者請教營地點樣行出泥灘玩。

是時候放低手機,享受大自然!




有用資料: 

1. 野營部落Glamping Land

地址:元朗流浮山上白泥村154號
電話(whatsapp):98674232 客服辦公時間為上午10時至晚上7時
交通:元朗(泰豐街)搭小巴33號,目的地係下白泥,上車可以同司機講定一聲:「樂逍遙魚場有落」


沒有留言:

張貼留言