2019年8月20日 星期二

【香港本地親子遊】【西貢清水灣】瞳祈帶你進入神秘的「清水灣鄉村俱樂部」


瞳祈爸爸一直都有個心願,希望可以行遍香港境內大大小小所有地方,打開地圖一睇,又唔係咁多地方可以「話去就去」,例如私人地方、禁區、限制區域等等。

今次真係好好彩,瞳祈一家只係一個普通家庭,但有幸可以進入清水灣鄉村俱樂部,原來每年有一日係「全民運動日」,而清水灣鄉村俱樂部為咗嚮應呢個活動,特別開放一天給公眾申請享用入面的運動設施!

嘩嘩嘩!瞳祈爸爸網上搜尋過,佢呢度一個好基本會籍都要至少港幣四百幾萬!係四百幾萬啊~而且唔係你俾四百幾萬申請就有,仲要排隊呢!

所以今次機會係好難得,可以窺探呢個比較少人知道的地方。

前往方法有幾種,當然係要預先申請咗啦!佢有穿梭巴士來往將軍澳區的港鐵站,而我地就自駕入去,由馬鞍山出發,經西沙公路、西貢公路、清水灣道、大坳門路一直去,好舒服,我地仲專登放下車窗吹風,就好似置身於外國旅行一樣。

過咗清水灣,就快要到達之前,我地已經可以見到遠遠山頭有個高爾夫球場咁嘅地方,果度就係我地今日的目的地:清水灣鄉村俱樂部!

下面近海的小木屋漁村為「布袋澳村」

到達清水灣鄉村俱樂部的大閘啦!平時係私人地方,嚴禁進入,今次我地終於可以揸車堂堂正正咁入去啦!真係難掩興奮!

不得不提,大閘右手邊有個綠色路牌,就係通往佛堂門天后古廟(大廟),之前我地有介紹過:http://tungbama.blogspot.com/2016/04/20160426.html,亦都係我地平常人可以「到達」的極限。

事前因為有預約,門口的保安人員好快手給我們一個「訪客泊車證」,就放係車頭當眼處啦!

背面有一張簡單地圖,方便駕駛者。

門口處就有個小小招牌~

終於可以係入面揸車啦!

其實入面分為三部份:會所(你當係市中心,主要餐飲設施係哂度)、高爾夫球會同遊艇會。


一入去會所,職員們好熱情招呼我地、幫我地登記,今日係「全民運動日」,所以有紀念品送俾我地,我地當然拍照留念一下啦!

今次我地book咗去泳池游水,職員就派發手帶比我地,之後仲親身帶路去到更衣室,簡單介紹了場地設施同位置,仲分配埋locker添,非常細心~

由更衣室外面走廊望出去,會見到網球場同一部份的高爾夫球場,對岸的島嶼就係東龍島啦!



打開紀念品睇下:本身有個布袋啦、仲有簡介宣傳單張、一支水同一頂帽。

(因為不可拍照啊)更衣室入面好寬敞、舒服同乾淨,而且連沐浴用品都有提供,風筒、毛巾、鬚刨等等都一應俱全(因為不可拍照啊)

換好衣服,準備去泳池啦!

個泳池好大呀~對住大海,而且又無強烈的氯氣味道,人唔多,我地玩得好開心!





泳池係山崖上,陣陣山風吹上來,好舒服!對岸就係東龍島!

旁邊有沙灘椅、太陽傘可以曬日光浴

游水都玩了差不多兩小時。之後換好衫,再原沿路返去會所,中間經過一個兒童遊樂場,可以比兩個小朋友放電,簡簡單單幾開心!



瞳瞳姐姐就最鐘意呢個掘沙機







玩了一陣,原本打算係餐廳食下野,試下呢度的食物,不過時間太晚,最後都係決定係外面找找吃的,不過難得入到嚟,又有車,咁一定要去埋高爾夫球會同遊艇會呢兩個地方。


我地沿住路牌,先落去遊艇會睇睇


遊艇會所在位於一個叫砧板灣的地方,不過自從鄉村俱樂部進駐為遊艇興建了海堤,所以而家風平浪靜,山邊只餘幾個已經「死亡」的海蝕隙。

泊在海堤上

見天氣開始轉壞,趕快下一站:高爾夫球會,高爾夫球會位於成個清水灣鄉村俱樂部之顛,即最高處,景觀最好,沿途都係高爾夫球場的果嶺,果嶺唔止一片草坪,仲專登整咗幾個小湖/水池點綴,高低起伏,盡收眼底。




清水灣鄉村俱樂部係會員制,平時係私人重地,不能進入,如果大家想參加「全民運動日」,就要跟貼清水灣鄉村俱樂部的Facebook啦!





有用資料: 

1. 清水灣鄉村俱樂部

地址:清水灣大坳門路139號


沒有留言:

張貼留言