2019年5月22日 星期三

【香港本地親子遊】【觀塘】隱藏公屋之中,同小朋友上一堂地理課~安泰邨「地質文化展覽場地」


瞳祈爸爸最鐘意帶住一家人捐窿捐罅,周圍去玩~今次我地發現咗一個鮮為人知、隱藏公屋之中的「地質文化展覽場地」!係呀,你無睇錯呀!在公共屋邨入面竟然有地質展覽睇,而且都幾豐富,再加上因為係屋邨入面,所以展覽場地的介紹都係以一個「深入淺出」的方法,再加上大量圖片同互動工具,增加不少趣味!就同大女瞳瞳簡簡單單了解一下地理啦!

近年香港有不少新的公共房屋落成,市區其中一個最大項目就係在觀塘區、順利邨後山的「安達臣道發展計劃」,部入公共屋邨已經落成入伙,「安泰邨」係其中一個!安泰邨一共有11幢,容納大約25000人口,都算係一條大屋邨!安泰邨坐落於昔日的安達臣石礦場,所以有關當局用石礦場同地質文化做個crossover!

搭巴士到達安泰邨總站,在商場入口處已經有個巨型擺設,原來係當年安達臣石礦場的碎石機,碎石機將大石頭碎成細石頭方便運走。

好大型的機器,瞳瞳祈祈兩姐弟拍埋去影相,對比更大~

商場的一個角落都擺放咗前石礦場的輸送帶 ,經過美化,成為了一件藝術品~



穿過商場,向公屋樓宇出發,安泰邨「地質文化展覽場地」就係位於恆泰樓地下。

一入去分左右兩邊,左手邊係介紹「香港火山活動」「安達臣石礦場歷史」,展出當年工人用過的工具,例如鐆、鐵釘同「火炮」等等。其實可能因為設定在公屋之中,所以佢的介紹手法非常淺白,「一句起兩句止」,令人簡單易明,係地理科的入門教學。



展板前面介紹在香港發掘的石頭,用滾筒形式令小朋友更有樂趣!


昔日安達臣石礦場所出產的石頭 - 花崗岩,當時好多本地以至廣州的石砌建築,都使用香港出產的花崗岩~

成個展覽場最吸引眼球,就係呢個叫「風炮」的工具鑽破石頭的模型~瞳瞳祈祈都睇到呆咗!


至於右手邊,就係介紹我地「香港聯合國教科文組織世界地質公園」,透過圖片展示地質公園內的不同地貌。

又列出我地香港地質之「最」,例如「最高」的山、「最長」的沙灘、「最高」的海蝕洞、「最件輕」的岩石等等~全部都係香港境內搵到!


第二部份就比較學術少少,但亦都好淺白易明:世界地質地圖、風化及侵蝕作用、板塊運動。不正正就係中學的地理課嗎?







 在「地質文化展覽場地」對出,都有個戶外園地,放置了幾個岩石,同居民有近距離接觸。


地方唔算大,瞳瞳順手帶住仍然學行的祈祈走走,佢地又可以親手摸摸岩石,都幾得意~


安泰邨一景


雖然我唔知瞳瞳可以明白幾多,不過叫做開下眼界,而且用字淺白,容易理解。安泰邨「地質文化展覽場地」全年開放參觀,既為街坊提供一好去處,又可以豐富遊人知識。附近有屋邨的小公園俾小朋友放下電,但人都幾多下,要注意安全。商場有一切所需,餐廳、便利店、洗手間、超級市場等等。


有用資料: 

1. 
安泰邨「地質文化展覽場地」

地址:
安泰邨恆泰樓地下
收費:免費入場
交通
88 中秀茂坪 <-> 大圍站
213M 安泰邨 -> 藍田站(循環線)
214 油塘 <-> 長沙灣(甘泉街)
290X 將軍澳(日出康城站) <-> 荃灣西站
613 安泰西 <-> 筲箕灣


沒有留言:

張貼留言