2015年11月2日 星期一

【香港本地親子遊】【東區】英式大屋裡學習生態「林邊生物多樣性自然教育中心(紅屋)」





天氣涼,要到外邊走走啊!瞳瞳一家住在新界,平時少在港島區活動,更何況係去行山。不過唔好以為香港島面積細細,唔多地方行,但其實大自然既資源一樣豐富,今次我地就去左位於港島東區既「林邊生物多樣性自然教育中心(紅屋)」,其實即係太古城一帶後山,香港島以前有好多英國殖民地既建築,普遍都好靚好有feel,影相就更加一流啦!

紅屋或林邊屋原本係太古集團(英資洋行)既高級職員宿舍,建於1920年代左右,現時為二級歷史建築,以前呢間屋旁邊有吊車來往山下面既鰂魚涌同山上面既大風坳,不過遺跡難尋。


今日話帶瞳瞳去郊外同睇動物,佢就好開心!! 咪走咁快啦,保持體力呀!! 由英皇道行入柏架山道,可以經一條去鰂魚涌市政大廈天橋去,好易搵到!


鰂魚涌市政大廈係最後一個補給站

落橋後沿柏架山路上,慢慢行,全程上斜,大約要行20至25分鐘。一邊行,一邊同瞳瞳上生態堂。放心,不用怕迷路,因為呢條路係同好多路線重疊:衛奕信徑、東區步道......如果沿車路繼續上,可以經大風坳(燒烤場)到大潭水塘。





終於到達!!! 「林邊屋」又名紅屋, 在1922年興建,原用作太古糖廠的高級職員宿舍,由紅磚建成的兩層高建築物。又OT少少,之前講既吊車,據聞沿路仲有吊車的柱躉,但我未有發現,日後再跟進。



展區介紹生物多樣性的定義、作用及價值
赤麂標本, 在香港已屬於大型哺乳動物
除左標本, 仲有好多真的動物展示


本地原生小動物:翠青蛇
魚缸入面係模仿河溪環境,瞳瞳好有興趣
可以企入魚缸底,從魚的角度望出黎
各種在香港溪流都可以找到的淡水魚
紅屋內部, 上面二樓主要係活動室

夾啱時間,我地即場報左名參加工作坊,費用全免!其實好多郊野公園遊客中心都有呢D,坊提供,好適合一家大細去。






在製作之前, 義工首先教我地認識蝴蝶, 而家瞳瞳就用萬花筒扮複眼睇事物


瞳瞳好期待「上堂」,我地今次係學整「蝴蝶戒指」


「完成」課程後,我地繼續參觀室外既地方,出面主要係一D植物的標本
 





臨走前,我地行出去個攤位遊戲玩,職員都係義工黎,佢地見瞳瞳細個,比左個最簡單既拼圖GAME佢玩。遊戲背後佢地帶有行山安全訊息比大家!最後瞳瞳禮物揀左貼紙,完成一日學習開心之旅。










 

有用資料:

展覽廊
逢星期一、三至日及公眾假期 ︰ 0930至1630
逢星期二(公眾假期除外)、農曆年初一及初二休館

自然園區
每日0600至1800

遠足時間:英皇道起步至「紅屋」全程慢行約20-25分鐘

交通:港鐵太古站B出口

自駕泊車:新威園(時租約$18-$20),詳情:http://www.wilsonparking.com.hk/tc/car-park-detail.php?cp=122





沒有留言:

張貼留言