2017年6月9日 星期五

【香港本地酒店】【大嶼山梅窩】兩日一夜「銀鑛灣渡假酒店」慶祝生日+夏日親子之旅

媒體報導轉載本文:2017/6/12



每年5月,都係瞳瞳爸爸一個好忙的月份,點解?因為5月份係我今世老婆同上世情人(瞳瞳)的生日月份,又適逢5月係母親節,再加上我地呢一家有喜,瞳瞳十月做大姐姐,瞳瞳媽媽肚子入面有個小B呢!因為有小B,已經5個月大,個肚有返咁上下的Size,唔想老婆太操勞了。前幾年我地去過台灣高雄慶祝生日,今年我地就留返係香港,諗下有咩好玩先。。。。。。

瞳瞳話好想住酒店,因為未來生小B階段,我地都主力留港,暫時停一停唔飛住。但唔緊要,香港咁多好去處,我地就好好留係香港,發掘香港好去處。

於是我上網搵下本地酒店資料啦,發現位於大嶼山梅窩的銀鑛灣渡假酒店,佢地有一個生日慶祝優惠推廣,如下:(2017年5月,一切資料以銀鑛灣渡假酒店為準)
5月生日優惠
嘩!瞳瞳爸爸就覺得好抵啦!因為一個價錢$798,包括:一晚酒店房 + 二人半自助晚餐 + 翌日二人自助早餐 + 生日蛋糕。於是二話不說,用電郵向酒店查詢詳情,佢地亦都好快回覆,抵讚!

各位爸爸媽媽可能會問:「究竟仲有無其他額外錢要比呢?」例如想要海景房就要 +$300/晚,仲有半自助晚餐同自助早餐包兩位成人,如果3歲以上小朋友要付錢,不過餐廳方面都有小童價,而且住客會有折扣,我記得我地都係比多百零蚊就可以了。


於是我地就準備向大嶼山梅窩的銀鑛灣渡假酒店出發!

梅窩。。。真係同廣告一樣:「去旅行,搭車又搭船~~~」我都好耐無去過,提早係學校接走瞳瞳,於是由大圍的學校開始,搭火車、巴士、船,終於到梅窩啦!

由中環港外線碼頭(六號碼頭)出發,搭新渡輪去梅窩,有分「快船」同「慢船」,時間上「快船」約半小時多D,「慢船」就大約40分鐘,價錢亦相對「快船」較貴。

新渡輪 中環港外線碼頭(六號碼頭)>梅窩 船期及收費如下:http://www.nwff.com.hk/route/get_route.php?id=df056ac0-ac9e-4813-ba89-928c441dfec6&route_id=7&submenu_num=3&lang=zh-hk
我地一陣就係坐呢班新渡輪「快船」入梅窩啦!
碼頭落船之後轉右,向熟食中心/大排檔方向行,沿住新起的海濱行人路,中途就已經可以見到銀礦灣沙灘同埋沙灘後面既銀鑛灣渡假酒店,路程大約10分鐘。
沿住海邊一直行
近年新起的行人路,好行好多,以前要人/單車爭路

遇上大龜散步
已經可以見到銀礦灣沙灘同埋銀鑛灣渡假酒店
我地終於到達銀鑛灣渡假酒店啦!影張相先,再在酒店大樓旁邊進入接待處。職員好快就幫我地辦理check in 手續,各位記得帶定身分證明文件去證明個生日優惠,仲有做booking既信用卡,之後就同我地講解一下酒店設置、用餐位置及派發餐劵。





房間篇

好啦!最期待就係房間啦!銀鑛灣渡假酒店樓層唔高,我地住「主樓」呢邊,就只有兩層樓高,今次住海景房(+$300),在一樓位置,只需行上一層就可以。

原來銀鑛灣渡假酒店做過翻新工程,所以無論走廊同房間都好新淨!感覺好好!一推開房門,房間面積好大,一張雙人床整理得好好!先去窗邊睇下個view先,嘩!無敵大海景呀!一塊過的玻璃窗,令你放心保安的問題!

電視、雪櫃、電水壺、風筒、熨斗等等都應有盡有,絕對係酒店規格,洗手間係淋浴方式:毛巾、牙膏牙刷、沐浴液、洗頭水、潤膚露等等設備都應有盡有!正!



海景,可以見到梅窩碼頭,睇到船泊岸


房間乾淨、企理
洗手間都好乾淨
淋浴間




好開心呀!

玩樂篇(銀礦灣沙灘)

好多人覺得梅窩無咩野玩,又或者一嚟到梅窩就已經跳上巴士去寶蓮寺、大澳等地。其實我覺得不妨細味一下當地風情:你可以行返出去碼頭位置。猶如一個小市集,餐廳、大排檔、酒吧各適其適,任君選擇;鍾意遠足行山的,可以去酒店後面的白銀鄉,山徑可以到銀礦洞、銀礦瀑布,花兩小時仲可以翻山到白芒(北大嶼山)或是到愉景灣(瞳瞳爸爸提提你:遠足行山需有充足準備)

當然,咁近一個銀礦灣沙灘,點可以浪費呢?由酒店出去,只係2至3分鐘路程就到沙灘。銀礦灣沙灘好大好大好大,但大家都唔好樂極忘形,記得去返有防鯊網位置先玩,同埋有救生員可以照顧大家。瞳瞳玩得好開心,因為平時去泳池多,好少有海水可以游,當日水的質素就一般啦!不過見佢比浪衝下衝下,好好玩好開心,有時侯又上岸掘下沙,捉下魚仔,仲好快識到位大姐姐做朋友一齊玩添。
銀礦灣沙灘


沙灘面積好大,一D唔迫人
老婆,生日快樂!







飲飲食食篇

夜晚,大肚瞳瞳媽媽下班後也入來了,我地先到碼頭接佢,然後帶佢返酒店。

餐廳位置就係地下,今晚係包兩位半自助晚餐,因為我地三個人,所以要額外叫多份餐,如果三歲以下的小朋友就唔駛。不過都抵食既,晚餐有小童價,但有大人的份量。我地先揀主菜,點了豬鞍、羊架同西冷牛扒,雖然無飯或意粉配上,但份量好大好足,羊架都有3大隻;豬鞍要大讚,好出色好好味;牛扒相對前兩樣就失色一點,味道不過不失可以「珠玉在前」吧!

自助果part有凍肉、凍蝦、沙律、鳳爪、煙三文魚、西湯、甜品等,味道唔錯,而且新鮮,仲見到職員都不斷refill,唔會話無野食。



尚算唔錯
甜品都OK!好多選擇。
好厚的羊扒,三大塊

最後在晚餐尾段,我地換埋個生日蛋糕比瞳瞳媽媽,第一次算一家四口慶祝生日(連埋肚入面小B)。Happy Birthday!
瞳瞳媽媽生日快樂!
第二天早餐,一樣都係自助形式,憑早餐劵入座,一人一票。同昨天晚餐一樣,都係同一間餐廳,餐廳地方都好大,仲有室內同室外座位你揀。食物都算豐富:同樣沙律、水果、凍肉;仲有腸粉、燒賣、春卷、叉燒飽、粥、咖啡果汁等等。如果細心發現,餐廳檯墊原來係一張卡通版的梅窩地圖。食到飽飽,就去酒店的泳池游水。










檯墊係一張卡通版的梅窩地圖


游泳池 篇

泳池可以分為兩個:一個大池和一個兒童細池,毛巾可向泳池邊的職員取,用完記得還回泳池。同小朋友輕輕鬆鬆,游完咸水(銀礦灣沙灘)又可以淡水(泳池)。玩到盡!開心哂!

呢個滑梯玩得好開心




戶外公園篇

其實酒店都有一個好靚既花園,似乎好適合用嚟做婚禮。日頭同夜晚都不一樣,晚上會加埋好靚的燈飾,瞳瞳仲客串做攝影師,幫我地兩口子影左好多相添。






後記:今次銀鑛灣渡假酒店之旅,瞳瞳一家非常滿意,首先佢位處梅窩,係我地都市人平時好少去既地方,反而有種新鮮、悠閒感覺;而零距離的沙灘,真係好方便我地一家大細去玩,返酒店又近;而且酒店包埋晚餐,無煩惱,而且質素也好。講真,寧願佢包個晚餐我地就可以唔駛出去碼頭搵野食,啱哂扶老攜幼的家庭。

有時睇網上的評論,都唔及親身感受好,而且好個人感受,瞳瞳一家就非常滿意,推薦比大家。




有用資料: 

1. 銀鑛灣渡假酒店

地址:香港大嶼山梅窩銀礦灣 D.D.2 地段648
熱線: (852) 6810 0111
傳真: (852) 6810 0222
電郵: info@silvermineresort.com



2. 新渡輪航班時間表(中環(六號碼頭) - 梅窩

熱線: (852) 2312 6111



沒有留言:

張貼留言