2015年12月24日 星期四

[2015聖誕新年親子特集]聖誕過得更有意義:「高錕慈善基金」 x 又一城「星羽‧愛心傳遞」親子工作坊(活動已完成)




上個星期日 (12月13日),又一城邀請我地一家,參加左一個叫做「高錕慈善基金」 x 又一城「星羽‧愛心傳遞」親子工作坊,首先介紹下有光纖通訊之父」的高錕先生資料先!


「高錕爵士為光纖通訊電機工程專家,華文媒體譽之為「光纖之父」、普世譽之為「光纖通訊之父」(Father of Fiber Optic Communications)。2009年,獲諾貝爾物理學獎一半獎項,以表揚他「在光傳輸於纖維的光學通信領域突破性成就」。2003年初,高錕證實罹患早期腦退化症,為了協助腦退化症患者和家屬,高錕及夫人黃美芸在2010921日成立高錕慈善基金。」(摘自維基百科)


首先,我地到達又一城 G 層,好容易搵到,就在聖誕佈景的前面,旁邊就係慈善義賣專櫃!


在專櫃果度可以用$30,去買高錕教授的畫作並製作心意咭套裝(一套3張)

好似之前勁hit的<秘密花園>繪本


果日好好彩,咁啱遇上高錕教授的繪畫導師Polly,佢仲同我地簡單分享填色技巧及心得添!

導師Polly主講

瞳瞳隻大象俾老師讚呀!



我地三個人,分別寫上唔同既祝福語,我地呢張心意咭會展示係「賽馬會高錕腦伴同行」流動車內,幫手為病者同其家人打氣!





同Polly大合照


又或者捐獻$80,就可以到聖誕老人小村莊與聖誕老人合照,更可獲贈精美限量版相架乙個,既可同聖誕老人合照、又可以做善事、仲有相架留念,一舉三得。

全港最大室內聖誕樹樹下就係聖誕老人小村莊,好易認



靚靚相架帶返屋企,為活動劃上句號!



後記:其實瞳瞳爸爸的婆婆,早一兩年都被證實患上「腦退化」症,其實一開始既時候,真係好難接受到,仲令到親人之間都好唔開心,其實果種無助,我自己都深深明白的。



有用資料:

交通九龍塘港鐵站直達

活動時間及位置:(星期一至四) 中午12時至晚上8時 (星期五至日及假日) 下午1時至晚上9時,又一城 G 層

又一城 facebook
又一城  官方網頁

沒有留言:

張貼留言