2016年2月15日 星期一

【香港本地親子遊】Light Rose Garden 玫瑰燈海園 – 香港站 觀賞攻略(活動已完成)


Photo by Sneeze C.W. Lam



最近大家熱哄哄的追緊金鐘一帶的一片花海,原來係來自韓國首爾的Light Rose Garden 玫瑰燈海園,今次來到香港,組成了一片璀燦花海,今次瞳瞳爸爸以Q & A形式,希望令大家更易掌握!感謝攝影專家朋友 #Sneeze C.W. Lam 同我地<瞳遊樂>分享左第一手靚相,而且會提點下大家參觀時要注意的事。




Q:今次展期是?

A:橫跨「西方情人節」及「中國元宵節」,由2月14日至2月22日,前後共9日。

Q:展出的地方是?

A:
大家絕對要留意,因為分左兩個時段、兩個地方

2月14日至2月16日 中西區海濱長廊(中環段)

2月20日至2月22日 添馬公園

中間由17-19日係花海搬遷期,但仍然會作有限度開放。


Q:LED 玫瑰花係咪全日都會著燈?

A:唔係,著燈時間為晚上六時至十一時,要留意!

Q:一共有幾多朵LED 玫瑰花?

A:約25000朵

Q:搭咩車去睇呀?

A:無論係「中西區海濱長廊(中環段)」定「添馬公園」,都係在港鐵金鐘站A出口行過去會比較方便;另外多線途徑金鐘的巴士也可以。

Q:有咩特別要留意?

A:Sneeze C.W. Lam佢親身去過,佢特別提一提各位爸爸媽媽,花海旁邊有石級,天黑或者人多果陣未必為意到,所以影相要企定,一路行一路影會容易發生意外。

Q:有無話咩位置必影?

A:Sneeze C.W. Lam提議大家,用IFC同摩天輪做背景,然後再行上高地影返落黎維多利亞港+九龍尖沙咀海旁做背景,咁個構圖就perfect啦!

Sneeze C.W. Lam都話因為現場人多,所以大家都要互相合作同忍讓,快快手手影啦~



Photo by Sneeze C.W. Lam
Photo by Sneeze C.W. Lam

再特別加送朋友 #Jak Ho 在上年十二月果陣,佢去左韓國首爾睇原裝的Light Rose Garden, 大家可以比較下!
Photo by Jak Ho
Photo by Jak Ho
再一次感謝#Sneeze C.W. Lam 及 #Jak Ho 和大家分享

沒有留言:

張貼留言