2017年2月1日 星期三

【香港本地親子遊】【粉嶺】本港士多啤梨園介紹+摘取攻略心得

半個月左右無見大家,原來咁快已經過我地既農曆新年,<瞳遊樂>在此恭祝各位一家大小:合家平安、身體健康、笑口常開、盡情地周圍去玩!

因為瞳瞳爸爸既電腦入面有齊我地一家好多的相片,越影越多,又無時間打理,開始就發現電腦頂唔順,想壞想壞咁樣,呢半個月就係帶電腦去「睇下醫生」,順便做下備份。大家請放心,我地係度呀~哈哈~



之前我地有個「2016聖誕節去東京+草津之旅」仲未介紹,但容我將呢篇本地遊「打尖」先,因為最近好多朋友在whatsapp問我:「有無士多啤梨園介紹?」係喎!提起瞳瞳爸爸添,又係摘士多啤梨既好時候!無錯啦,每年大約一月至四月(清明節之前),都係士多啤梨收成的季節,香港的士多啤梨園集中係新界區,瞳瞳爸爸好多年前係本地旅遊工作的時候,去過同接觸過唔少士多啤梨園,行過咁多過之後,我就主要介紹呢個地方,因為有三大特點:


1. 交通方便
2. 地方(農田)夠大
3. 士多啤梨質素穩定

1. 交通方便

我地一向就去開粉嶺坪輋一帶,特別雲泉仙館後面,一左一右有兩個大型士多啤梨園:一個叫「老徐農莊士多啤梨園」,另一個叫「阿方士多啤梨自摘園」,瞳瞳爸爸覺得「叫兩飛」比較保險,唔會令小朋友失望。順路可以行下坪輋農墟,買到附近農田村民的收成品,粉嶺火車站搭小巴52K到雲泉仙館落車,唔一定要揸車先去到,好方便!當然,揸車既朋友仔仲方便,果度大把停車位,記住泊車去雲泉仙館的後門停車場,未完,停車場尾尾仲有條斜路落去,可以停正正係士多啤梨園門口。


在雲泉仙館後門,有個小小農墟,有來自附近村民農田的收成品,不妨一看!


2. 地方(農田)夠大

呢度大家睇相就見到了,好大,呢度只係其中一個士多啤梨園,如果行完發覺唔啱心水,請移玉步,行過幾步又有另一家的士多啤梨園(利申:今次我地去相中的一間)


農場入口處

好密集的士多啤梨
呢塊田的士多啤梨仲生長緊,所以見到白膠布較多
好努力地做~

大大粒,等大家來摘

3. 士多啤梨質素穩定


講返主角 - 「士多啤梨」,今年$78/磅,比以往幾年都貴。今年質素平均,大粒多汁但少甜而已,我地$50收手,大約都有14-15粒。我地即場用水洗乾淨食,將成果食落肚,yeah!
辛苦完一輪,特別好滋味!


摘取攻略心得

1. 忌心急:士多啤梨園都沒有收入場費。正正因為有兩個場貼住,大家可以行哂兩個比較下先,又或者兩邊都摘少少,用味覺去比較下。

2. 下雨天不要來:落雨或者剛停雨都唔好去,因為摘士多啤梨真係需要在農田之間走動,落雨或過後都會變泥濘,令你好狼狽。

3. 好好利用剪刀:入場時自行取剪刀同籃子,之後就可以「開工」啦!記得多利用剪刀,將多餘的枝幹剪走,點解?因為計重量計價錢咯 XP

4. 越遠越好:離開「收銀處」越遠,越少人到達的農場邊緣,往往有意思不到的收獲。

5. 不要浪費:好重要哦!記住真真正正睇啱先動刀,因為一剪下來,就是你的。



有用資料: 

1. 「老徐農莊士多啤梨園」及「阿方士多啤梨自摘園」

地址:新界坪輋雲泉仙館後門
交通:粉嶺港鐵站專線小巴52K(往坪輋),「雲泉仙館」有落




延伸閱讀:

[本地親子遊20180219]行程買一送一:「陶氏休閒生態農莊」士多啤梨有機菜體驗+閃遊流浮山

沒有留言:

張貼留言