2017年6月22日 星期四

【香港本地親子遊】【牛池灣】鬧市中的隱世公園:「牛池灣公園(水牛公園)」

我地又介紹不同公園比大家,其實香港近年新起的康文署公園都好有特色,今次我地叫「鬧市中的隱世公園」,講到好茅盾咁,其實好多好玩的公園就係我地身邊,不過平時好少留意到啫。

今次我地帶大家到「牛池灣公園(水牛公園)」,佢係牛池灣山上近豐盛街,就係大型樓盤「峻弦」附近,如果由彩虹港鐵站搭綠色專線小巴16A/16B或16S,大約10分鐘車程就到。


位於下平台的公園正門

牛池灣公園(水牛公園)昔日為牛池灣堆填區,七十年代已經停用,在三十年之後復修成為公園,2009年落成啟用。公園佔地約四公頃,依山而建,主要分為「上、中、下」三個平台,其實三個平台都有兒童遊樂場、洗手間,人唔多,非常乾淨企理!不過連接三個平台的通道都係樓梯,推BB車的家長就唔太方便了,可能要行返出外面馬路(斜路)去連接各平台。

今次我地由下而上,甫進入公園的下平台,就有展板介紹公園歷史背景,如何由垃圾堆填區變公園。
介紹公園歷史背景,如何由垃圾堆填區變公園
公園地圖


中平台就有出名水牛雕塑水池,亦都係呢度既特色,因為呢幾隻水牛而被街坊叫呢度做「水牛公園」,所以如果你問路,牛池灣公園未必有人知,但水牛公園就一家會知道。呢度仲有一條圍繞中平台的緩跑徑,橫過的時候要小心跑步的人。不過呢度的環境最開揚,舒舒服服找個位置野餐就好。


水牛雕塑水池
緩跑徑
野餐真開心

上平台
有個兒童遊樂場,啱哂比小朋友放電,旁邊仲有一塊草地供人野餐,雖然面積唔及但敦谷公園,但勝在人唔多,寧寧靜靜的,如果去佐敦谷公園去左好多次去到悶,不妨試下呢度。






公園其他設施有:

1個射箭場 
1個籃球場 
2條緩跑徑
1個太極園
3個長者健身角
3個兒童遊樂場
6個健身站 
1個迷宮花園
1個水牛雕塑水池
1個設有15個泊車位 ( 包括2個暢通易達停車位和13個私家車車位 )的收費停車場
所有平台設有洗手間 (包括暢通易達洗手間 )及更衣室設於東平台



 有用資料: 

1. 牛池灣公園(水牛公園)


交通:
彩虹港鐵站A2出口,搭綠色專線小巴16A或16S
或是坪石公共運輸交匯處一樓平台16B

其他精選:
探索香港恐龍公園(坪石遊樂場)




沒有留言:

張貼留言