2016年3月2日 星期三

【台灣、台中、清境、台南、高雄】[Day 1]台中、清境、台南、高雄6天親子遊(文華道會館+宮原眼科冰淇淋+逢甲夜市)

瞳瞳@台灣中南部親子趴趴走 - 

Day 1 香港>台中>文華道會館>宮原眼科冰淇淋>逢甲夜市



瞳瞳第一次坐飛機去旅行趴趴走(台灣趴趴走意思是四圍去玩),今次旅程好開心順利完成~ 一大一小行李箱,瞳瞳第一次出外,真係不敢怠慢!而且今次仲同老友一帆同EMILY兩口子.....5人成行!








AE1822@GATE 521, 出發前例牌相
出發前黎張大合照!
之後搵登機門上飛機, 因為係細機,所以要搭巴士出去停機坪上機。今次去台中機場,搭乘華信航空(中華航空的子公司)大約1小時15分鐘,飛機上有飛機餐供應(2015年開始改為簡便輕食)。瞳瞳第一次坐飛機就咁神氣!! 托賴,瞳瞳好叻!無喊無扭計!老婆又用零食[乙水]住佢先!成功!


一上飛機, 扣好安全帶先
Emily同一帆好期待瞳瞳份兒童餐XP

大約一個鐘頭的機程,就到 台中 清泉崗機場,個機場仲係軍用、民用兩用,所以在跑道滑行果陣仲可以見到戰機。第一個景點係 ~ 「育嬰室」因為要換尿片,無辦法。一入去發現非常乾淨,仲有尿片(HUGGIES)咩SIZE都有,必要時可以用(大家請不要多取,以方便下一位爸爸媽媽啊),真係抵讚!入境之後,跟在香港已經好的計程車司機接應,TWD $400由機場到酒店,好多謝佢等埋我地提款同開電話卡,真不好意思!不過佢好熱情,不斷介紹台中呢個地方比我地,好好傾~


台中機場我地黎啦!

好齊全的育嬰室,爸爸媽媽可以放心
的士司機好好人,好耐心等我地同指示我地唱錢、電話卡位置,搞左好耐
我地先到「文華道會館」Check-in放低行李,酒店在逢甲夜市附近,大約行十分鐘左右就到,非常方便!經酒店網上訂,商務二人大床 (TWD $2520),因為一早Request左,所以酒店都安排左有小朋友的浴盆,好貼心!不過酒店入口唔太顯眼,要小心找找,因為在住宅區當中,而且電梯比較細,buy佢主要係因為佢好近逢甲夜市

我再問剛才的計程車司機可否願意等我們再出發去下一個景點,他OK!一伙人便快快放下行李再出發。


酒店大堂


酒店送比客人的夜市小食券


瞳瞳第一時間負責檢查洗白白浴盆


計程車司機在酒店等埋我地,就出發去宮原眼科冰淇淋」
在日據時代它曾是個眼科醫院,後來由鳳梨酥業者「日出集團」買下此建築。建築物做了整修後重新開張,一進內就好像來了哈利波特圖書館,其實是賣糕餅食品(出名鳳梨酥,但個人吃過覺得沒太特別好吃),內裡的職員都特別穿上舊護士制服,反而「薑母茶」值得買!




好似置身哈利波特......

食物的包裝真係好靚! 成本書咁..
宮原眼科楊丞琳


不過呢度最鼎鼎大名的係冰淇淋,據說每到週末已經大排長龍!所言非虛!在排隊期間有店員派紙比我地挑選口味....數一數!並有58個口味,最後揀左「紅龍果+跟往事乾杯+馬斯卡邦葡萄」,再有4種配料免費送贈,我地揀左「鳳梨酥+雪球+果籽+藍莓」,由日黃昏排到晚上,排了大慨半小時,但真係非常好食,水果味好重;而「跟往事乾杯」有點花茶香的味道,出奇地可以用中國茶來做冰淇淋,但又好好味!



58種口味選擇,你會點揀?
WOW....生果系列已經有咁多....
我地既「紅龍果+跟往事乾杯+馬斯卡邦葡萄」冰淇淋再配上「鳳梨酥+雪球+果籽+藍莓」


之後由「宮原眼科」再返酒店, 繼續行逢甲夜市, 晚餐就在夜市買返酒店食。掃夜市有6個字的標準:「食尚玩家推薦」就死不了的。





天氣太熱, 老婆繼續掃街, 我就帶阿囡玩下其他野先..
夜市戰利品


有用資料: 

1. 宮原眼科冰淇淋

營業時間:10:00 ~ 22:00
地址:臺灣台中市中區中山路20號
網頁:http://www.miyahara.com.tw/


2. 文華道會館

地址:台中市西屯區文華路138巷31號
網頁:http://en.inone.com.tw/

延伸閱讀:

[Day 1] 台中、清境、台南、高雄6天親子遊(文華道會館+宮原眼科冰淇淋+逢甲夜市)

[Day 2] 台中、清境、台南、高雄6天親子遊(香港人@台灣自駕遊取車 + 彰化扇形火車庫篇)(上)

[Day 2] 台中、清境、台南、高雄6天親子遊(阿東窯仔雞+清境羊角村民宿)(下)

[Day 3] 台中、清境、台南、高雄6天親子遊(清境+埔里18度C巧克力工房+造紙龍手創館+關子嶺溫泉+溫泉老街)

[Day 4] 台中、清境、台南、高雄6天親子遊(關子嶺溫泉+水火同源+台南安平樹屋+安平古堡+必推介高雄親子飯店:秝芯旅館)


[Day 5]台中、清境、台南、高雄6天親子遊(秝芯旅館>義大遊樂世界>六合夜市>美麗島捷運站>瑞豐夜市)


[Day 6]台中、清境、台南、高雄6天親子遊(秝芯旅館>統一夢時代購物中心+摩天輪>高雄國際航空站>香港)

沒有留言:

張貼留言