2016年3月22日 星期二

【香港本地酒店】【九龍城】 2日1夜「富豪東方酒店」復活節之旅

復活節諗到點過未呢?其實好多本地酒店在長假期都有推出唔同既優惠住宿計劃,包飲包食包住,特別啱仲係好Baby的小朋友,又未方便出外旅行既家庭,都可以一嘗住酒店的樂趣。




我地上年(2015年)就join左位於九龍城「富豪東方酒店」的「復活節繽紛住宿」,覺得幾抵玩,推介下比大家先,優惠包括 

1 行政樓層客房一晚住宿,每房每晚港幣$1,288 或 行政套房一晚住宿,每房每晚港幣$1,888
2 儷廊咖啡室享用復活節自助晚餐 (2位) 
3 行政樓層貴賓廊享用早餐 (2位) 
4 迎賓飲品
5 免費享用穿梭巴士往來酒店及尖沙咀東部
6 免費享用健身室
7 免費延長退房時間至下午四時 (視乎供應情況而定)
8 免費寬頻上網服務

我地揀左行政樓層客房一晚,成個套餐只係用左$1288,已經有自助晚餐同早餐,基本上你補少少錢就有間酒店房。


出發!由屋企搭一程85X,出左大老山隧道就已經係酒店啦!



落巴士行去酒店期間,望到舊啟德機場真係好感慨,以前九龍城區好繁忙、好多旅客、好多飛機在頭頂飛過。。。。。而家就好似一個老區咁。機場搬了,酒店仍然留守。

富豪東方酒店以前都因為啟德機場而風光一時,我仲記得以前酒店有一層係有天橋直接駁去啟德機場客運大樓,仲有行李運輸帶方便旅行,我趁今次機會想去搵下果層的遺跡,已經認唔到了。

仍然屹立在九龍城的富豪東方酒店


因為我地訂既房係「行政樓層客房」,唔駛係地下大堂做Check in, 而係搭升降機到3/F行政樓層Check in。在旁邊提供左小食同飲料,如果你住在行政樓層客房,可以隨便免費享用,我地見到有好精美的曲奇、小蛋糕、麵包、果汁、汽水、生果等等。順帶一提,呢度亦都係第二天早餐的地方。





健身房也在3/F呢


職員都好勤快幫我地Check in,之後我地上去客房,今次住12/F,房間入面個裝修好新淨,完全唔覺得舊,而且都乾淨、企理,我地間房向內街景,但都高過對面七層唐樓。洗手間係浴缸,啱哂瞳瞳玩水!總之就Good啦!!檯頭仲有個sony既Wifi 喇叭添!



兩張雙人床


崩崩跳

Sony既Wifi 喇叭
Welcome screen
窗外景


係咯.......一路講,明明話係「復活節」,咁有咩咁「復活節」呢?酒店方面安排左一系列活動,在晚上自助晚餐時舉行,有得食、有得玩,而且安排得好好,預先會派「卡」比你去玩,而且set好哂時間,「唔駛擔心又要玩、又分心食唔到野」,值得一讚!數數先,我地有同復活兔影相、製作復活蛋、尋找復活蛋咁,志在氣氛開心下!

好多復活節special食物
食自助餐....有免仔合照
酒店安排左親子製作復活蛋,仲要由廚師親身教大家
完成
之後到我接力: 復活蛋尋寶之旅
釣得最多有禮物


食完自助餐,我地仲兩杯welcome drink要去酒店入面既pub "china-coast"度拎,結果我帶左兩個女人落pub啦~ 呵呵~~~人唔多,好舒服,坐左陣飲埋杯野快快走啦,小朋友會影響大家傾野既氣氛XP

牆上掛上九龍城舊照


第二天,我地去3/F食早餐,呢度人又少,舒舒服服唔駛同人迫,享受一個悠閒早餐,之後又係時候差唔多返屋企了!






同場介紹:其實酒店附近都有好多適合一家大細的地方去行去玩,例如九龍寨城公園及賈炳達道公園(單車場)、九龍城廣場,同埋最新的石屋家園及咖啡冰室。




有用資料: 

1. 富豪東方酒店

網頁:http://www.regalhotel.com/regal-oriental-hotel/tc/promotions/Easter-Fun-Package.html
地址:香港九龍城沙浦道30-38號
電話:2718 0122 (有關詳情,請聯絡訂房部)





沒有留言:

張貼留言