2016年5月20日 星期五

【香港本地親子遊】【荃灣】城門郊野公園遊客中心及菠蘿壩

位於荃灣的「城門郊野公園」,成立於1977年,是全港首批郊野公園之一,同期成立的還有金山郊野公園獅子山郊野公園。

大家可以由荃灣千色店後面搭綠色專線小巴82號(假日仲可以係荃灣西鐵站搭綠色專線小巴94S),車程大約20分鐘,就到城門水塘總站。下車後會見到好醒目的「城門郊野公園」標誌,大家可以影下相先。左手邊有樓梯可以拾級而上,上到去就看到「城門郊野公園遊客中心」大牌坊,而上面寫住的「自然教育徑」,係指 「菠蘿壩自然教育徑」。

落車時小心,因為會有多隻齊天大聖恭侯各位!!!


「城門郊野公園」標誌,大合照、「打咭」好地點。
多隻齊天大聖恭侯大駕。大家唔好主動去接觸就安全了!

呢位媽媽仲帶住小BB
落車後,小巴車尾方向會有樓梯可拾級而上,行到上頂就係「城門郊野公園遊客中心」

入面主要展品有:
1.城門郊野公園的歷史
2.礦業歷史(指鉛礦坳及針山,針山仍有礦洞可探)
3.戰地遺跡(二戰時期的醉酒灣防線)
4.城門郊野公園的生物多樣性

記住遊客中心只會在星期六、日及公眾假期開放,時間為0930-1630,其餘時間休息。




當日我地去到參觀的人唔多,一入去就受到職員熱情款待XP!遊客中心在2012年用左7個月時間去翻新,所以佢的設備同展品都好新淨!入到去基本上沿著一條路一個方向參觀,行完一圈就等於行哂成個中心。當中我地經過有個課室,入面有一位郊野義工向我地介紹中心活動,原來呢度會舉辦興趣班免費比市民參加,無需預約,即場報名,先到先得!可惜我地錯過左興趣班既時間,義工就叫我地下次早D帶瞳瞳黎。最後呢位義工都係唔忍心,追出黎搵返瞳瞳,話要送禮物比佢..............原來今次興趣班係做昆蟲髮夾,佢送左個蜻蜓造型的比瞳瞳,好多謝佢呀~
老婆同瞳瞳講解每種農具點用,點知 阿瞳竟然識,話:「整豆豆架!!」


有部份展品可以比遊客觸摸,增加互動。
扮礦工先
基本上沿著一條路一個方向參觀,行完一圈就等於行哂成個中心
最後呢位義工都係唔忍心,追出黎搵返瞳瞳,話要送禮物比佢........
蜻蜓造型髮夾
我地再繼續參觀,有個部份係認識小動物時間.....當然唔少得介紹呢度好多既 - 「彌猴」,瞳瞳玩得好開心,因為佢好鍾意動物,仲成日問我地「咩黎架?瞳瞳睇下丫!」。有時候我地帶瞳瞳出去,就係想佢認識同接觸下呢個世界。




離開遊客中心,我地再沿路上山....菠蘿壩一名係因為呢度昔日盛產菠蘿,水壩因而得名菠蘿壩。遠眺城門水塘,圖中果位大叔釣到一條好大的鯉魚,勁!!我地行多一小段就折返,但途中有好多兩三歲的小朋友,有D仲推BB車添,證明位置方便,好適合一家大細黎享受大自然 =)



水塘存水足,就有機會睇到水浸百千層的情景,不過就要再行入D。
菠蘿壩
城門水塘一景,呢位叔叔不斷有收獲!


有用資料: 

1. 城門郊野公園遊客中心


交通:
1. 荃灣兆和街(千色店後面)綠色專線小巴82號
2. 荃灣西鐵站搭綠色專線小巴94S(只限假日)

開放時間:
星期六、日及公眾假期:上午九時三十分至下午四時三十分開放。
星期一至星期五(公眾假期除外)及農曆新年年初一、初二休館。






沒有留言:

張貼留言