2016年6月2日 星期四

煤氣公司 Towngas:「煤氣萬糉同心為公益」(活動已完結)

以前有句話:「未食五月糉,寒衣未入櫳」,意思就係未食過農曆五月初五的糉子,就千其唔好將冬天衫放入衣櫃收埋(櫳:以前的人用樟木做衣箱叫做「櫳」)。古代智慧真係唔講得笑,仲好準添!

一講到「糉」呢樣食物,在而家呢個年代雖然已經365日都可以食到,唔一定係端午節先食,但始終在端午節食住「糉」,睇住電視的龍舟競渡,又別有一番「過節」的風味,但如果想過得更有意義,讓更多人分享呢份喜悅,今年不妨參加由媒氣公司主辦的「煤氣萬糉同心為公益」慈善活動。

煤氣公司每年均與不同機構合作,於端午節期間送贈愛心糉為弱勢社群送上關懷的同時,亦希望推廣裹糉的傳統文化。踏入第16年,煤氣公司希望送贈超過33萬隻愛心糉,讓更多弱勢社群能透過愛心糉感受温暖,因此特意於2016年5月23日至2016年6月7日在網上舉辦「一人一相『糉』有愛」活動,希望結集大家的力量。只要將與自己所包的糉的合照上載至個人社交平台 Facebook、Instagram或Towngas手機應用程式,煤氣公司便會送出一隻愛心糉予有需要人士。



係咪未有頭緒整咩糉去參加 「煤氣一人一相『糉』有愛」活動呢?主辦單位教埋大家整隻健康又好味嘅「焦糖南瓜黑米糉」啦!整完記得share 相呀!



一幅相,一隻糉!參加次數不限!「煤氣一人一相『糉』有愛」活動:

步驟:

1) 同你包好嘅糉影張合照,share上自己嘅Facebook或Instagram 
2) tag 煤氣公司Towngas 
3) hashtag #Towngashk #煤氣萬糉同心為公益 
#一人一相糉有愛活動 #共融 #包糉其實好簡單 


煤氣公司仲會送出精美小禮物答謝大家嘅支持!只要去以下表格留底簡單資料就得:http://goo.gl/forms/Kmc3QYRRnw091mz02 
到時會以email通知大家換領詳情(每人只可登記獲贈禮物一次)



有關活動帖子可參閱煤氣公司Facebook或Instagram專頁:

沒有留言:

張貼留言