2019年5月9日 星期四

【香港本地酒店】【沙田】沙田市中心零距離~「帝都酒店」住宿體驗,2+2餐廳自助餐


我係一個不折不扣的「沙田友」,細細個就已經同屋企人住係沙田區,就連讀書小學到中學、人生大事結婚都係沙田擺酒,好多沙田的地方我都去過,淨係一個「新城市廣場」都留下唔少足跡,不過亦因為住沙田,所以無諗過住沙田區的酒店。但自從上年2018年暑假試過我地沙田區其中一間酒店之後,非常開心同滿意,希望日後有機會可以體驗咁多間沙田區酒店啦!我都係想近近地俾老婆遠離家務、實行「快速叉電」,而小朋友可以用下酒店設施開心玩啦~

趁住復活節假期,我地住埋第二間酒店:「沙田帝都酒店」,今次個套票:「雅緻雙床四人客房+2大1小復活節主題自助晚餐」=約$1900,因為佢本身包埋復活節主題自助晚餐,所以我覺得都划算。

我諗好多街坊自已住沙田,但未見過帝都酒店的入面係點,等我地帶大家出發去睇下啦!

呢間酒店方便程度真係唔需要我多講,因為實在太方便啦!「港鐵沙田站」沿大型購物中心新城市廣場一直向「第三期/一田百貨」方向行,行下睇下商店,落雨完全唔駛擔遮,行5-8分鐘就到!

我地專登「扮遠遊」,由城門河邊行過。當年發展商為酒店設計出一個同商場用同一個紅色的外牆,所以整個建築群完全prefect match~矮地果幢就係帝都酒店啦!

 大堂光潔明亮,酒店接待的同事都好快幫我地做好check in手續。

酒店房間分配在9樓


今次我地入住「雅緻雙床四人客房」,兩張大大的雙人床~


一入房裡面,最搶眼當然係唔同顏色枕頭啦!



由雲石舖砌的浴室都算乾淨企理,有浴缸,小朋友可以玩水!



 個人護理用品,住一晚可以免卻帶太多用品

有齊熱水煲、蒸餾水、咖啡茶包等~

望望窗外風景,因為我地住得唔高,對住沙田裁判法院,左右兩邊可以睇到沙田中心、沙田公園同城門河景,幸而也不是「樓對樓」,私隱度高!


到落去泳池玩啦!

「帝都酒店」的泳池同健身中心位於2/F,估唔到今年係帝都酒店同瞳瞳祈祈行「夏水禮」,2樓有毛巾同更衣室。而我地在房間穿好去泳衣就可以落去玩啦!

因為泳池所限,不能影太多相,呢度既泳池係一個大泳池,一半露天一半室內,沒有小童池,所以大人要好好看顧小朋友。

2+2餐廳自助餐

2+2餐廳位於帝都酒店入面,我地食果陣係復活節假期,所以有復活節主題的自助餐。老實講,自助餐就萬變不離其中,不過肯花心思,同埋搞活動令小朋友開心,2+2餐廳真係抵讚!佢地好有心機去做復活節主題的食物,又肯花心思比小朋友開心一下,唔怪之我去到餐廳都係見到一家大細合家歡嚟食自助餐!

呢個比小朋友扮摘下士多啤梨,其實只係在不同的籃子放入士多啤梨,但瞳瞳同其他小朋友又覺得「夾夾下」咁又幾得意喎,唔止小朋友,我見有幾個大人都夾得好開心~

餐廳將復活節主題的食物全部放係一張檯,大家唔駛周圍搵,而且小朋友又易夾得到食物,由三文治到甜品都有,非常豐富!





餐廳真係好有心思搞好多活動同小朋友玩,瞳瞳在職員帶領下,有得設計復活蛋,然後掛上後面的許願樹,又[乙水]到阿囡鬼咁開心!整完之後小朋友可以揀份禮物走~






其他自助餐的食物都唔錯,有蠔有燒龍蝦,種類都幾多,而且佢不同時段有不同優惠,在沙田區來講算幾抵食!大家可以留意2+2網址:https://www.royalpark.com.hk/hk/dining/#2+2cafe








我地當晚的推介菜式係「三文魚籽茶碗蒸」

叮叮叮。。。餐廳的燈轉暗,原來係火焰雪山蛋糕出場啦!有火喎~吸引哂全餐廳所有人的目起注視呢一刻!







今次「帝都酒店」住宿體驗好好,佢位置於沙田市中心,一切都好方便~一家大細可以行下新開的一田百貨、史諾比世界、沙田公園、城門河畔單車樂等等,全部都可以步程5-10分鐘內到達,沙田市中心太方便,甚至可能你都叻過我多了~


有用資料: 

1. 
帝都酒店

地址:
沙田白鶴汀街八號
電話:(852) 2601 2111
交通:
A. 港鐵沙田站沿新城市廣場步行直達
B. 多線途徑「沙田市中心」巴士路線

沒有留言:

張貼留言