2016年7月17日 星期日

【香港本地親子遊】今個夏日載譽歸來又一城「Disney Tsum Tsum Walk N’ Roll Festival」!(即日至8月16日)(活動已完結)

首先多謝又一城邀請我地試玩、仲有TVB既myTV super的贊助、仲有樂小姐...珍姐...........(下刪一千字)

在上年四月份左右,又一城就第一次同Disney合作,舉辦左第一個既Disney Tsum Tsum展覽,成為當時一眾爸爸媽媽要帶小朋友去朝聖既地方。



今年2016年既暑假,一眾Disney Tsum Tsum系列的公仔,再度係又一城開展覽啦!係咪好期待呢?特別係一眾迪士尼既Fans,更加不容錯過!


講返起黎,其實瞳瞳爸爸第一次接觸Disney Tsum Tsum系列,係本人鍾意既Tomica車仔,起初以為係遷就車仔的外型,所以做到圓圓地、好cute咁既樣,而且所有Tsum Tsum系列既tomica車仔係有一種特別能力:就係可以將車仔一架疊一架咁疊高,事前廠家已經預先在車頂位置留下暗槽,所以呢個系列的車仔都會好似「金字塔」式咁擺。唔知係咪因為咁可愛的外表而一炮而紅,今次去睇展覽就發覺Tsum Tsum系列已經發展出好多種產品,甚至有自己 Tsum Tsum既卡通片添!



多謝「又一城」的邀請
今次活動叫「Disney Tsum Tsum Walk N’ Roll Festival」,雖然話係展覽,但你絕對可以用一個「玩」既心態:例如有全球最高7米Disney Tsum Tsum大型鐘樓、 Disney Tsum Tsum銷售專區、Disney Tsum Tsum「街機」 、場內設有貼紙相機、自製姓名貼紙機及銅幣製作機;Disney Tsum Tsum TOMICA with Friends展區及零售專區。佢地都分佈係又一城商場入面不同既角落(LG2、G、UG及L2共四層),就好似玩Check Point咁,難得今次我地有得優先去睇下,為大家先行探路,咁就即刻出發啦~~~~

攻略:由低層玩上去 LG2>G>UG>L2

「Disney Tsum Tsum Walk N’Roll Festival」四大動畫機動場景 (LG2層) 


全球最高達7米的Disney Tsum Tsum大型鐘樓裝置,米奇更會每半小時為大家現場報時!


先嚟到LG2層,就見到以鐘樓Disney Tsum Tsum (Clockwork Tsums) 卡通動畫為主題的動畫場景,全球最高達7米的Disney Tsum Tsum大型鐘樓裝置,主角米奇更會於鐘樓驚喜現身,每半小時為大家現場報時!

另外三個「滾動」場景包括搖滾劇場 (Rock the Amphitheater) 、劍球狂熱 (Kendama Fever) 及 壽司嘉年華 (Sushi Carnival)

在交響樂搖滾劇場(Rock the Amphitheater) 裡,放置了各式樂器裝置,巨型豎琴、大提琴、色彩繽紛的鼓及巨型琴鍵,一眾Disney Tsum Tsum卡通人物將大顯身手,為現場觀眾表演交響樂!


巨型琴鍵遇上閉眼小白

可愛的Disney Tsum Tsum 更一起把玩他們最喜愛的傳統日本玩具 – 劍球,尤如劍球狂熱 (Kendama Fever) 卡通動畫,呈現大家眼前。

最後,Disney Tsum Tsum卡通人物更以壽司嘉年華 (Sushi Carnival) 為主題跟大家見面,巨型迴轉壽司輸送帶緩緩轉動,為大家送上各款造型精美的Disney Tsum Tsum可愛壽司。






咁可愛嘅壽司,你又捨唔捨得食呢?

「Disney Tsum Tsum Walk N’ Roll Festival」銷售專區 (LG2層) 

在「滾動」場景的旁邊,由即日起至8月16日期間特設銷售專區,屆時將獨家發售逾百款Disney Tsum Tsum限定商品潮物,當中包括文具用品、飾品、家居用品、旅行用品及服裝等;活動期間仲會不定期加入新商品,定必能滿足一眾Disney Tsum Tsum粉絲,大家密切留意!












我地仲發現左Elsa系列一改以往用粉藍色為主色系,利用Pink Pink作主色,不但減去Elsa的「冷」艷感,而且為夏天帶來充滿陽光、絢爛的味道,亦為公主迷、女皇迷帶來另一個選擇。




如果你是充滿創意又兼具個性的Disney 迷,這個產品絕對不容錯過,場內有獨家首推Disney Tsum Tsum DIY系列,讓粉絲們隨意拼湊專屬的Disney Tsum Tsum商品,頭尾可以分開,玩味及創意十足。


Disney Tsum Tsum拍照專區 (G層) 

又一城於G層特設Disney Tsum Tsum拍照專區,以卡通動畫Hunny Popcorn為主題,三大主角米奇、小熊維尼及Elsa將坐上爆谷造型列車與大家見面,大家更可以進入爆谷列車跟Disney Tsum Tsum互動拍照。


爆谷造型列車
Elsa
小熊維尼
此外,同場更首次引入風靡日本全新的Disney Tsum Tsum「街機」,將手機遊戲進化成升級「街機」版,大家只需即場讚「Tsum Tsum Festival」及「Festival Walk 又一城」Facebook專頁並上載展覽相片,即可參加遊戲乙次。

(瞳遊樂提提你:又一城Fackbook https://www.facebook.com/FestivalWalk/?fref=ts)

其實玩法好簡單,就係將3個或以上相同公仔連埋就得!瞳瞳玩得幾好喎~







瞳瞳都好快上手
Disney Tsum Tsum TOMICA專區及銷售專區 (UG層) 

Disney Tsum Tsum TOMICA with Friends系列以圓碌碌的Disney Tsum Tsum卡通人物造型化身有趣玩具車,推出至今亦同樣受大人及小朋友歡迎。今次係UG層特設Disney Tsum Tsum TOMICA專區,以奪目紅色吊橋設計,展示最新Disney Tsum Tsum TOMICA系列模型,大家更可於期間限定店選購最新系列商品,不妨數數自己屋企有邊幾架?



除左Disney Tsum Tsum TOMICA,旁邊仲有mytv SUPER攤位!

之前所講既「特別能力」:疊起佢~
Disney Tsum Tsum城鎮,你又睇下自己屋企有邊幾架?



貼紙機及銅幣製作機 (L2層) 


而於L2層設有貼紙相機、自製姓名貼紙機及銅幣製作機,呢度就要收費啦:

貼紙相機、自製姓名貼紙機~$40/次
銅幣製作機~$20/次

L2層


可以當開學貼名紙用
Disney Tsum Tsum貼紙相款式

有用資料


「Disney Tsum Tsum Walk N’ Roll Festival ─ 又一城 │ myTV SUPER呈獻」展覽

網頁:http://www.festivalwalk.com.hk/tc/whats-hot/event.php?id=576
日期:即日起至8月16日
時間:1000-2200
地點:又一城
交通:港鐵九龍塘站

節目如有更改,恕不另行通知,並以有關單位公佈為準。

沒有留言:

張貼留言