2018年8月28日 星期二

【香港本地酒店】【沙田】180度俯瞰沙田景色,玩盡「香港沙田萬怡酒店」兩日一夜之旅



今年2018年暑假,我地抓緊夏天暑假的尾巴,8月底參加香港沙田萬怡酒店的「Color My Summer Room Package」,正好為我呢個三十多年沙田友的瞳瞳爸爸,填上沙田酒店的空白。點解咁講呢?因瞳瞳爸爸已經試過哂沙田區酒店的自助餐,就係尚欠最新開的香港沙田萬怡酒店MOMO Cafe未試過。。。。


今次我地呢個香港沙田萬怡酒店Color My Summer Room Package」,平日就$1798+10%,假日$1998+10%,包括:

一晚酒店房間(Premier Room)
兩大一小的MO MO Cafe自助晚餐
兩大一小的MO MO Cafe翌日自助早餐
十個代用金幣玩遊戲
精美夏日禮品



抓緊夏天暑假的尾巴,我地出發啦!

香港沙田萬怡酒店位於沙田石門,搭馬鐵石門站落車,A或C出口後沿安麗街前往;又或者搭巴士,選擇仲多,揀來往馬鞍山的路線,如果中途有停「濱景花園」站的巴士都可以到達。


酒店樓下有惠康、萬寧、麥當勞,非常方便,我地由酒店位於安心街的門口入(麥當勞旁),搭扶手電梯上一樓,就抵達酒店大堂。





酒店大堂非常闊落,我先去Check in,職員也很勤快地幫我地辦理手續,送上今次package的精美夏日禮品,介紹酒店內各項設施,亦因為當天房間的供應,酒店將我地原本的Premier Room upgrade 做Studio Suite,超級幸運同開心,所以我地之後介紹的係Studio Suite,至於房間供應就要視乎酒店當日的安排啦~



瞳瞳媽媽就帶豬小B同瞳瞳到大堂另一角等候,佢地發現酒店好貼心有一部小車,上面有可供客人免費享用的冰水、凍紅茶、凍咖啡同NUTS。瞳瞳媽媽佢地一邊享用,一邊等我辦理入住手續。






Check in時,我地拎到既精美夏日禮品係咩嚟呢?開估啦!原來係兩對沙灘拖鞋+一個水壺+十個代用金幣換領劵。我地無帶拖鞋,所以呢對沙灘拖鞋非常啱用,方便我地係酒店入面上上落落活動。



我地今晚住的Studio Suite房間係27樓(酒店最高30層),電梯係要先拍房卡才可以按你的樓層,對住客的私隱度非常有保障。


打開房門,嘩,超大!首先洗手間同客房係分開的,客房有一張雙人房,急不及待再走向窗邊,原來係向城門河的河景,一邊可以望到馬鞍山、九肚山、沙田馬場;另一邊就望到沙田第一城、城門河、市中心及大圍方向,而且酒店附近無咩高樓大廈,所以視野更為廣闊,完全可以180度俯瞰沙田景色,絕靚!







波士BB




房間入面提供免費Wi-Fi、拖鞋、免費即溶咖啡、茶包、樽裝水、雪櫃、書枱、衣櫃、保險箱等等,就連 iPod底座播放器都有!




至於洗手間入面分別有獨立淋浴間和浴缸,同時間可以有兩個家庭成員沖涼😂而且浴缸向住九肚山、沙田馬場,仲見到城門海向吐露港出海口。用品方面如毛巾、風筒、浴袍等都一應俱全!





事不宜遲,趁未入黑,我地去3樓玩了。酒店3樓有健身中心同游泳池,夏日炎炎,我地梗係玩下水啦!



泳池獨立分開一個大池同一個兒童池,泳池開放時間為0600-2130(中間1300-1400洗池),泳池設有救生員,也可以在此取毛巾,不用拿房間的毛巾。池邊仲有幾個水泡提供,增添樂趣!瞳瞳玩到唔肯上水。



呢度的有一大片的淺水區,好啱豬小B!佢都著住BB專用的游水尿片去玩呀!



池畔的特色沙灘椅




游完水,我地就返房沖下身,休息下,準備到2/F的MOMO Cafe食今晚的自助晚餐。自助晚餐由傍晚6點開始,Check in時已請前台為我們訂好位子。



其實自助餐我地覺得都OK,先講食物種類,都算幾多款可以揀,雖然無生蠔,但係照舊有海鮮,例如青口、細龍蝦(好多羔)、大蟹鉗、長腳蟹腳等,而refill速度都算快。



熟食方面,中式小菜、燒味(有沙田乳鴿)、牛扒都有供應、最好味係燉湯,是次係「川貝批把葉燉赤肉」,無間斷源源不絕供應,啱哂我地一家補一補,平時我地好少湯水咋。




超大花膠,好味!


壽司區有壽司魚生刺身供應,今次個師傅片得都幾大塊下


 湯粉麵區都不錯,可以自已揀料交比師傅去整,比較特別係佢有麻辣、酸辣湯底!


冷盤區都保持平穩,款式尚算多。




甜品方面,有主題的抺茶系列之外,雪糕用Haagen-Dazs,有三款口味揀:朱古力、雲呢拿同士多啤梨。最特別係自家製冰條,有「提子」同「珍珠奶茶」味,「珍珠奶茶」好好味,大家一定要試!




最後落埋大堂玩,酒店set咗幾個小遊戲同遊戲機,大家可以用先前送的代幣玩,有些遊戲用一個代幣、兩個或者五個,小朋友要好好分配啊!



晚上,瞳瞳和祈祈就這樣甜夢睡了。


整體來講,性價比不錯,如果計返平時自助晚餐約四百元一位,兩大一小已經千多元,而家補多幾百蚊就有一晚酒店房住,仲未計翌日自助早餐同享用酒店設施呢~所以都划算,至少泳池我敢帶小B落水,因為人少就感覺比較乾淨。

瞳瞳爸爸知道酒店每到暑假都有呢D package比家庭玩,不妨試下丫~




有用資料: 

1. 
香港沙田萬怡酒店

地址:
香港沙田安平街1 號
熱線: (852) 3940 8888
傳真: (852) 3940 8828
電郵: cy.hkgst.ays@courtyard.com
網頁:https://www.marriott.com/hotels/hotel-deals/hkgst-courtyard-hong-kong-sha-tin/



1 則留言: