2016年7月6日 星期三

【香港本地親子遊】【觀塘坪石】探索香港恐龍公園(坪石遊樂場)

夏天又到,天氣好熱,成日匿係屋企都唔係辦法,點都要出去玩下架~哈~ 

好多恐龍蛋呀~
由港鐵彩虹站步行上去
再加上之前應承左瞳瞳吹泡泡,所以今次同外母係藍田飲完茶,順路到有恐龍公園之稱既坪石遊樂場。近年來康文署新建的公園都有唔同特色,而今次呢度就以「恐龍」做主題,例如恐龍滑梯、化石、骨頭、恐龍蛋等,不過地方比較「了能」,要由彩虹、彩雲邨或者彩德邨行過去,但相對人流亦比較少,自駕揸車卻有蓋停車場泊車(非常難得,因為公園多數露天場),反而仲方便。

公園仲有籃球場、七人足球場、網球場、緩跑徑等設施。

價錢留意是半小時(30分鐘)
難得公園係配有蓋停車場,咁樣玩完都唔怕部車曬到熱哂
公園地圖
公園在小山崗上面,所以都算幾開揚。

兒童遊樂場
恐龍大牙
我們走下來的斜道,原來就是恐龍尾巴
沿著恐龍的身體各部份,就可以順利找到恐龍
呢個遊戲設施好好玩,好似架船咁搖來搖去。



點都要吹下泡泡既
好多恐龍蛋呀~


好多童話故事都會有既「屠龍城堡」

公園裝有滅蚊機,大家可以放心去玩
公園因為有運動場既設施,所以洗手暑同更衣室係放在一起,地方後而更大,而且有工作人員駐守,所以十分整潔。洗手間外面有汽水機,提供簡單飲品。


有用資料: 

1. 坪石遊樂場


交通:
彩虹港鐵站A1出口,之後離開有蓋的坪石巴士總站,向山邊走,就有小徑前往



其他精選:
[本地親子遊20170622]鬧市中的隱世公園:「牛池灣公園(水牛公園)」



沒有留言:

張貼留言