2016年7月15日 星期五

【生活分享】台灣親子旅遊好書介紹:《晴天雨天都好玩,定點親子小旅行》

今日已經係七月中,暑假好快到,相信一眾父母們已經安排了很多暑期活動比小朋友去參加、去玩、去放電............,當中唔少人更加會離港旅行,順便「大人細佬一齊乘機抖下」(瞳瞳一家都係架)。近幾年機票價錢平左好多,特別係台灣,一來可能航空公司競爭大,二來路程較近,時間可以慳唔少。當然,嚟到呢個時候,機票、酒店相信都應該安排好哂,而家只係為安排行程而煩惱..........

特別在.....你的行程再唔係一人獨遊、二人同行,還得兼顧小孩、甚至長輩們,所以介紹大家以下的一本書,完全可以幫你解決所有煩惱。



西門町?淡水?士林?清境?日月澤?墾丁?台東的牧場?可能大家都覺得去過哂、慣哂、玩到無野可以再玩、又或者去過好多次台灣,已經好似無咩值得去既地方(你以為咋)..........,不如你又睇下呢本由台灣當地一眾親子玩家編纂的旅行書,入面的景點全部都係佢地親身去過、玩過、試過之後寫出來的第一身介紹,肯定不會令你「中伏」。




當地人推介的親子遊,絕對夠地道,一家大細的要求都滿足到,不容錯過!
瞳瞳爸爸係觀塘MEGA BOX<大眾書局>見到有呢本書賣:$150/本,如果未有idea去台灣有咩行程、又或者想親子遊都玩得特別過人,不妨參考下!(大家可以在灣仔會展舉行的香港書展之中再留意一下)


★粉絲熱情催促!睡天使醒惡魔2016最新力作!
★不踩地雷、想「再去一次」的超推親子行程大公開!
★爸媽別煩惱,每篇行程皆附路線圖〈Google Maps〉,出遊找路更輕鬆。
★網友一致公認最真實、最實在、最貼心、旅遊資料最完整



沒有留言:

張貼留言