2019年11月27日 星期三

【澳門酒店】一個月住兩次,坐落漁人碼頭,交通極方便+室內泳池@勵庭海景酒店


「............寧願沒擁抱共你可到老
任由你 來去自如在我心底仍愛慕
如若碰到 他比我好
只望停在遠處祝君安好
雖不可親口細訴...........」

一聽到呢段歌,就好自然地諗起以前一套劇集,而呢套劇集背景正正就係我地香港一海之隔的「澳門」!

澳門,以前同香港叫妹妹埠,因為同位處於珠江兩邊,大家都曾經被外國成為殖民地(香港係英國,澳門係葡萄牙),所以有好多相似的地方。

以前瞳祈爸爸細細個果陣,去「澳門」旅行已經有如而家嘅坐飛機,今時今日的澳門,雖然未必係香港家庭旅行的第一選擇,但勝在交通時間短,兩地文化背景相近,反而成為好多爸爸媽媽帶小朋友外遊的「踏腳石」。

以前去澳門只有坐高速雙體船去外港碼頭,不過隨住港珠澳大橋通車,搭巴士都可以到澳門啦!「澳門」近年係以「玩酒店」為主,在路氹城的一邊,有好多美侖美奐的新酒店落成:威尼斯人、新濠影匯、巴黎人等等。。。調返轉今日澳門半島外港碼頭一帶相比就無以前咁興旺,但酒店價錢反而變得吸引,相比路氹城一帶更加經濟!



我地經港珠澳大橋到達澳門,當中過關過程詳情可參考:




港珠澳大橋到達澳門口岸坐往外港碼頭的免費巴士,抵達外港碼頭後,巴士站正正係一眾賭場/酒店接駁車之中,只要細心搵到「往漁人碼頭」的免費接駁車就可以了~

漁人碼頭接駁車主要停靠漁人碼頭內的三間酒店,停站次序為:勵宮酒店>勵庭海景酒店(今次入住)>萊斯酒店。

今次目的就係住間酒店,游下水、食下野,簡簡單單咁,話哂第一次去澳門,未同瞳瞳祈祈去太多人的地方,小試牛刀先!


左手邊金色建築係「金沙娛樂城」,右手邊係勵庭海景酒店

我地酒店就係「金沙」對面咋,所以夜晚就我地就去咗「金沙」食自助餐,質素一般,但叫做近酒店。

穿梭巴士車程大約5-8分鐘就到了,落車位置正正在「勵庭海景酒店」旁邊,行入去就係酒店大堂!嘩!超級豪華!


職員好勤快,仲幫我地升級海景房,非常感動!

連升降機都一樣咁豪華,我地呢邊大堂一共有4部,完全唔駛擔心等太耐!


酒店樓高九層,客房集中係4至9樓

我地今次獲派九樓,電梯大堂佈置


連走廊都好有design,係豪華古典英式風

連房門都十分講究


房間好大,兩張床,基本設備全部有齊,TV有香港電視睇,同老人家嚟都唔怕悶親。

熱水壺、茶、咖啡、免費樽裝水齊備

浴袍、保險箱、拖鞋、衣架

洗手間都十分豪華,浴缸可以讓小朋友浸浴,家長可以透過玻璃安全觀察到佢地



至於窗外,就係靚靚的漁人碼頭景色,仲見到外港碼頭,來往港澳的雙體船來來往往,最遠可以見到友誼大橋(連接澳門半島及氹仔)

漁人碼頭日與夜



嚟到酒店,梗係要玩盡酒店設施,我地最Like就係酒台的泳池,首先佢係室內,唔受天氣影響,二來佢係恆溫泳池,小朋友就唔怕凍親啦!


係主池旁邊仲有三個按摩池,其中一個係兒童按摩池,水深較淺,連豬小B都玩得好開心,行嚟行去~~







~套房篇~


因為真係愛上呢間酒店,令到已經好耐無去澳門嘅我地,在同一個月再去多一次澳門,本來只係計劃一天遊,但忽發奇想,去到酒店大堂話不如住一晚,小朋友又無咁辛苦,於是就即刻用手機apps訂酒店,價錢唔錯,酒店最後仲upgrade咗我地住「套房」,勁開心!

門口一入去就係一個大廳,電視梳化係齊度,一家人夜晚睇住電視食野最開心~


小吧台,仲有自助咖啡機提供~

本來套房可以通往私人花園,但現時鎖上了,好可惜出唔到去,只能窺探。


睡房內兩張靚靚雙人床,瞳瞳話好有童話城堡feel~

 浴室分別有「浸浴」同「淋浴」兩種,而且地方都幾大,小朋友就最鍾意浸浴缸啦!





好多爸爸媽媽擔心澳門唔知點玩,其實我地都係懶人家庭,哈哈,唔想太勞累,放假都係想輕鬆,所以沒有特別追景點行程,於是搵一間好的酒店休息一下,享用一下入面的設施。勵庭海景酒店對面係「金沙娛樂城」,過對面馬路就係了!酒店本身位於澳門漁人碼頭,周不時都有活動舉辦,而且有好多食肆(比較高檔)。如果想平大眾化一點,可以行去對面金沙娛樂城的後面,果度係住宅區,有平價食肆、澳門當地的超級市場行下,買下獨有的包裝「柑桔茶」,正!!!



有用資料: 

1. 澳門
勵庭海景酒店

地址:
澳門孫逸仙大馬路澳門漁人碼頭
電話:(853) 8799 6688
傳真:(853) 8799 6699
電郵:
harbourviewhotel@fishermanswharf.com.mo




沒有留言:

張貼留言