2019年3月26日 星期二

【香港本地親子遊】【上水古洞】地方闊落:初探上水天光甫有機士多啤梨園



每逢摘士多啤梨季節,都會好多朋友都問瞳祈爸爸:「去邊度摘士多啤梨好?」「有無士多啤梨園介紹呀?」,於是我地今年走訪多一個士多啤梨園,佢就係位於北區上水古洞的上水天光甫有機士多啤梨園

大家可以在上水港鐵站 轉乘:(約10分鐘車程) 
1. 17號紅頂小巴(元朗<>上水) - 叫天光甫落車 
2. 50K 51K 50A-專線小巴天光甫落車 
3. 76K 九巴 (上水-元朗) - 「金錢村」巴士站落車 
4. 新界的士約$30元 天光甫 巴士站落車 
5. 如果係揸車的爸爸媽媽,由建議由上水迴旋處來,轉入青山公路去元朗/新田/落馬洲方向,之後留意右手邊就可以了。





上水天光甫有機士多啤梨園,門口有得泊車,田地都算大,呢度就比較專一,大部份的地方都係種士多啤梨,只有路邊少少地方係種下蔬菜~

同其他的士多啤梨園一樣,入場免費,摘下來既士多啤梨先計錢,以磅計。






家姐瞳瞳同豬小B祈祈即刻落田去搵好味的士多啤梨,不過今年收成有可能受到颱風「山竹」的影響,所以味道同數量都爭D,影響到收成,不過一個大自然的運作就係咁,唔會永遠豐收,所以食物得來不易~

呢個場我個人覺得好空曠,感覺好大,而且好舒服!仲可以見到對面深圳的樓添!




呢度仲有個小小的漁池,用$5買包魚糧,俾小朋友餵下魚,都已經好開心啦!小心照顧同行既小朋友啊!




摘落嚟的士多啤梨可以拎去沖一沖洗,睇下豬小B食得幾滋味!自已摘自已食,確係寧捨好味!



除咗士多啤梨,我地仲買咗有機油麥菜返屋企添!回程途中,瞳祈媽媽突然大叫,原來一條好肥美的菜蟲由油麥菜入面慢慢爬出嚟,哈哈,證明好新鮮啦!

我要停車將菜蟲帶走我地先可以繼續行程~

最後送俾大家我地整理既士多啤梨攻略特集:本港士多啤梨園介紹+摘取攻略心得


有用資料: 

1. 上水天光甫有機士多啤梨園

地址:新界上水青山公路古洞段DD92


交通:
大家可以在上水港鐵站 轉乘:(約10分鐘車程) 
1. 17號紅頂小巴(元朗<>上水) - 叫天光甫落車 
2. 50K 51K 50A-專線小巴天光甫落車 
3. 76K 九巴 (上水-元朗) - 金錢村巴士落車 
4. 新界的士約$30元 天光甫 巴士站落車 
5. 如果係揸車的爸爸媽媽,由建議由上水迴旋處來,轉入青山公路去元朗/新田/落馬洲方向,之後留意右手邊就可以了。

電話:9768 3760

Facebook:搜尋「上水天光甫有機士多啤梨園」


沒有留言:

張貼留言