2018年8月1日 星期三

【台灣、宜蘭】2018玩盡宜蘭六天親子遊:白米木屐館,體驗穿木屐之旅


離開民宿,我地一大早就到白米木屐館白米木屐館位於宜蘭縣蘇澳鎮山上,去到附近要留意,因為馬路邊有一列商店都係標榜「木屐」,亦有熱情的店員「拉客」,不過白米木屐館只此一間,唔好去錯啊!在木屐村對面就有數個路邊停車位了。



入去之前,和台灣其他觀光工場一樣,我地買門票入場如下(2018):

1.全票150:一般參觀民眾 
2.優惠票100:宜蘭縣民、75歲以上民眾(憑身分證明) 
3.免費:身心障礙者(持身心障礙手冊)、身高115公分以下或3歲以下兒童、蘇澳鎮鎮民(憑身分證明) 
4.備註:門票包含館內導覽 、附贈玲瓏木屐鎖圈DIY體驗一份。門票既售出,恕不退換。

我地由導賞姨姨帶領住,一開口已經令我地好震撼~~識講~廣~~東~~話!😃 咁我地就易明、投入好多了。

導賞姨姨問我地自身有沒有毛病,原來跟住落嚟叫我地穿木屐參觀,我地三個都換上木屐出發(豬小B無份😜)




我地由門口出發,先介紹做木屐的原材料同工場,從一對木屐誕生開始,原來一對木屐係由相同一舊木所裁成。



之後我地搭升降機上去最高一層(估唔到展館內有升降機😂),先睇一段片段介紹白米社區同木屐之間的關係。

了解過後,我地就參觀各種不同特色的木屐,例如白米社區土地公神誕出巡,土地公就會穿著為衪特製的木屐在社區行行走走,據說所到之處會帶來祝福。




之後導賞姨姨帶我地落下一層,果度係DIY工場,大家可以體驗一下做木屐的工序,扮做一個木屐師傅。😁因為要用上機器,所以由瞳瞳爸爸親身示範!



做木屐剩下的木塊,師傅們都無浪費,物盡其用,可以用來做墨水筆。






前面果D體驗都係要對住機器,所以比較細個的小朋友就可以玩做呢樣體驗:「DIY木屐鎖匙扣」。由導賞姨姨指導,利用簡單的工具,將心愛的圖案打印落一塊皮革上,然後再塗上顏色、風乾、搽Lotion,最後交俾師傅幫我地釘好同寫字,咁就大功告成啦!過程大約30分鐘。瞳瞳拎起工具都有板有眼架,見到佢好用心、好專注咁做,作品完成果下佢好滿足!




































做好匙扣紀念品之後,我地繼續參觀,在館內不同的地方放了一些木屐可以供遊人拍照,全館有三大的木屐,睇下大家搵唔搵到,又可唔可以同佢地合照哂?😁

全館第三大木屐



全館第二大木屐


全館最大No.1木屐



跟住我地就參觀咗其他的木屐,現今的木屐都日新月異、與時並進,已經可以防滑、輕身、仲有保健功能,又有分男、女、小孩尺寸,仲有不同的圖案,不過每對都係用人手手工製造就保持不變!








臨走之前,導賞姨姨教我地做「木屐健體操」,嘩!我做完之後好酸痛,健康應該麻麻地,要留意一下先😌 瞳瞳就無問題啦!仲鬆哂筋骨咁話喎~






到最後,我地去埋白米木屐館後面的新開民宿及餐廳,呢間民宿比較適合「背包客」,餐廳提供薄餅、咖啡等等的輕食,味道不錯,可以一試。







有用資料: 

1. 白米木屐館

營業時間:早上8:30~下午17:30。每週三休館  
地址:270台灣宜蘭縣蘇澳鎮永春路174號
電話:+886 3 995 2653
電子信箱 : baimimuji@gmail.com

票價:
1.全票150:一般參觀民眾 
2.優惠票100:宜蘭縣民、75歲以上民眾(憑身分證明) 
3.免費:身心障礙者(持身心障礙手冊)、身高115公分以下或3歲以下兒童、蘇澳鎮鎮民(憑身分證明) 
4.備註:門票包含館內導覽 、附贈玲瓏木屐鎖圈DIY體驗一份。門票既售出,恕不退換。





以下係我地2018年夏天去台灣宜蘭六天行程,歡迎大家參考😁😁😁😁

第一天 香港飛台北
住宿:台北車站附近、罕有附設浴缸的酒店 - 蜂巢Bee House

第二天
大人小孩一齊化身藝術家,莎貝莉娜精靈印畫學院
親身落池塘同囡囡玩,蓮花造的雪糕食過未?御品蓮休閒農莊
住宿:180無敵太平洋海景民宿,看海.聽浪~窩在懶洋洋

第三天
好玩又環保~小河生活獨木舟,冬山河划船體驗
進入一個「畫」與「畫框」的世界~畫框博物館
有得食有得玩,天氣瓶x噴砂玻璃杯x紙飛機發射器,大風吹手作輕食館
住宿及晚餐:在阡陌之中住宿、享受當地私房食材~傳藝渡假會館

第四天 
白米木屐館,體驗穿木屐之旅
擁有大大草地、玩水池的宜蘭親子餐廳~玩的瘋Wonderful親子廚房
住宿:飛天小火車出發啦!米妞的假期~ 

第五天 
早餐:自家製麵包、手工優格健康素食店「活力泉源」
全世界第一間指尖陀螺主題館~陀陀螺TOTOLO
住宿:多肉植物體驗+泰國式Villa泳池民宿~惠欣綠花園
大過手掌的JUICY雞扒~宜蘭名醬堂醬燒雞扒

第六天 
生鬼有趣、大人細路DIY茶香冰淇淋~星源茶園



沒有留言:

張貼留言