2021年11月15日 星期一

多謝 荷花 OURS 《媽媽寶寶》 介紹我哋嘅台灣宜蘭之旅 + 【[2021.11]<瞳遊樂>瀏覽量突破420000人次】

 



精彩重溫:【台灣、宜蘭】玩盡宜蘭六天親子遊(準備篇&行程大公開)

非常多謝今期 荷花 OURS 《媽媽寶寶》 介紹我哋嘅台灣宜蘭之旅,疫情下通過電話📲完成訪問,豐富的行程有賴 捲捲頭 /品味生活 嘅安排,Ann Cheng 一家的陪伴,她就像是我台灣的家人,宜蘭行程各個景點的主人都好熱情,令我哋玩得好開心!宜蘭好山好水,不會忘記,更要好好回味!☺️☺️☺️☺️
行程每一個細節,我都會盡量記下來,給自己一個美好嘅回憶,呢個回憶都係老婆同兩個小朋友一齊組成!希望我年紀大嘅時候,可以再睇下、回味下!👨‍👩‍👧‍👦 




沒有留言:

張貼留言