2015年9月25日 星期五

【香港本地親子遊】【西貢清水灣】秋高氣爽放風箏 - 清水灣郊野公園(大坳門)



秋風起,又係郊遊好季節,見天氣亦開始漸涼,可以出去郊遊下。今次我地去「西貢大坳門放風箏」,大坳門呢個地方都好出名架啦,係我地香港一個幾出名既放風箏同燒烤地方,相信大家讀書時期都跟學校黎過唔少次。唯一不便係無公共交通可以直達,最近要搭九巴91往清水灣方向,在「大坳門」站落車,再沿清水灣道行10-15分鐘就到達啦! 當然,自駕就更加方便啦!
行到路的盡頭就見到呢個牌,抵達清水灣郊野公園(大坳門);至於自駕,現場只提供約20個車位,自己「執生」!
入去大約行5分鐘, 就到指定的「放風箏地點」
今日睇落好好風
已經見到好多人黎放風箏


但我地放左好多次都唔得,最後。。。。。
。。。。。最後我地引到坐在涼亭入面「睇我地唔過眼」既風箏高手伯伯出手XP
好彩有佢出手,再加埋佢自製既私人紙鳶。。。。
終於成功啦!!



回程可以加睇「清水灣郊野公園遊客中心」,就係頭先行去放風箏地點的路徑旁邊,遊客中心地方唔大,有岩石標本可以睇,仲有介紹西貢東部及附近海島既海岸特徵、清水灣郊野公園內的康樂設施、海岸一帶常見的植物及放風箏活動應注意的安全措施。







瞳瞳好細個就黎過啦~

有用資料:


開放時間:清水灣郊野公園遊客中心
星期一、星期三至星期日及公眾假期: 0930-1630
星期二(公眾假期除外) 及農曆新年年初一及初二休館

交通:九巴91線(往清水灣方向),「大坳門」下車+步行10至15分鐘

自駕泊車:清水灣道盡頭郊野公園免費車位 (約20個、經常爆滿)





沒有留言:

張貼留言