2018年11月1日 星期四

【日本、大阪、堺】非一般大阪「堺市」六天親子遊(準備篇&行程大公開)




今年2018年暑假,行程好豐富。我地放暑假開始,7月去咗「玩盡宜蘭六天親子遊」,8月就去埋日本大阪,玩一個「非一般大阪「堺市」六天親子遊」。今次去兩次旅行,最主要係我工作上的拍擋佢有喜呀~嚟緊年尾要生BB做新手媽媽,所以我未來要接手佢的工作,要待佢出年四月復出(太好了,剛剛政府通過有14個星期產假),我地一家再計劃外遊啦!



所以!今次!要盡情地玩~~


大阪對好多香港家庭嚟講都好熟悉,簡直「返鄉下」咁滯,分分鐘大家教返我去玩,始終世界那麼大,唔可能所有地方去哂,我都好希望網友都同我分享下你地去過有咩地方好玩、有咩資訊最新又update嘅,歡迎大家交流下呀~ ^^

今次我就分享一下去「堺市」的行程,可能大家唔知道堺市係邊?其實只要你係由大阪關西空港落飛機入大阪市,途中一定會經過「堺」呢個地方。歷史上,「堺市」其實比大阪早開發,算係舊城,最出名係咩呢?就係「墳墓」!世界最大規模墳墓的「仁德陵古墳」同正積極籌劃登錄世界遺產「百舌鳥古墳群」都係呢度,不過我地係夏天出發,天氣酷熱,所以就唔打算帶小朋友參觀古墳了(古墳面積大得像幾個香港的維多利亞公園)


點解會揀「」呢個地方呢?因為之前去過幾次大阪,發現「」呢個地方好特別,特別在幾乎所有來往關西空港/和歌山及大阪市的火車,無論你係任何類型的快、慢班次,一定要停係「」駅,所以你睇到張路線圖就知道有幾咁方便:往返機場的 特急rapi:t 來回都停、由我地「」駅去大阪難波駅,亦只需個站而已!





我地今次連續5晚住宿會係「堺」駅旁邊的Comfort Hotel Sakai,車站步行5分鐘,房間大,價錢仲比大阪市同類型的房間平一大截添!玩的我地去咗「住吉大社」搵小石頭做御守、搭有百年歷史「阪堺電車」、岬(Misaki)公園,親親海豚體驗、大型兒童館Big Bang帶頭盔攀爬53米高的遊戲塔,仲有我地去book左影一輯日本風格的專業家庭照啦!




行程大公開:

5/8 (日) 香港>大阪>關西空港>住宿:Comfort Hotel Sakai>晚餐:明治色亭(大阪燒體驗)





6/8 (一) 酒店早餐>岬(Misaki)公園,小朋友親親海豚體驗>午餐:無添壽司(扭蛋壽司)>堺大型商場platplat>晚餐:百貨公司便當









8/8 (三) 酒店早餐>STUDIO ARC +nachu イオンモール堺鉄砲町店(影和風家庭照)>午餐:Sushiro壽司郎>西松屋>酒店休息>晚餐:かまん拉麵




9/8 (四) 酒店早餐>午餐:杵屋>大型兒童館Big Bang>酒店休息>晚餐:膳や musi-vege+


10/8 (五) 大阪回到香港溫暖的家


」呢個地方暫時唔係好多香港人去,我地亦好少撞到香港人,遊客唔多,百貨公司、超級市場行得非常輕鬆,就連西松屋都無咩人行,我地食、玩、買都好輕鬆好開心,特別係暑假旺季一D都唔擠擁,如果你玩厭大阪市,呢度可能係你喜愛遠離遊客區的好地方。

大家一於跟我地去「堺」呢個地方
嚟一個非一般大阪「堺市」六天親子遊~


1. 距離堺駅步行3分鐘,食肆商店全都有:Comfort Hotel Sakai

2. 堺駅食肆推介+PLATPLAT購物中心,超貼地感受生活

3. 海豚聚會+機動遊戲+動物園三合一:岬(Misaki)公園

4. 大阪百年歷史路面電車,體驗「阪堺電車」之旅

5. 尋找小石頭做御守,千年歷史「住吉大社」

6. 超級好玩!大阪府立大型兒童館BIG BANG!齊齊攀上53米高「遊具之塔」!

沒有留言:

張貼留言