2019年2月22日 星期五

【生活分享】比傳統滴雞精更加昇華,來自台灣老字號「老協珍 熬雞精」

我地夫妻二人80後,兩邊家人都唔算係「大家族」,家中親人年紀大,所以在「瞳瞳」、「祈祈」懷孕到出世果陣,補身都係靠自己,上網睇資料....問朋友...全部都係我地兩個一手一腳搞掂,而且又係雙職父母,兩個人都有工作,又要照顧屋企,所以無咩時間可以燉湯或者要花時間補身~慘慘~

好彩坊間亦有不少補健食品,配合返今時今日繁忙的都市人,以方便、功效大做賣點,幫到我地兩夫妻好多架~


雖然老婆生完祈祈,不過補身又點會嫌少,所以我一直都有留意呢方面既資訊,最近就發現咗一個台灣80年老字號「老協珍」既產品「熬雞精」,原來佢係台灣媽咪愛用品牌第一名,我見仲有台灣藝人徐若瑄親身推介,她懷孕時期因為胎位過低,必須臥床安胎長達4個月,都是靠著從台灣帶到新加坡的「熬雞精」、「燉燕窩」補身體,所以應該唔會中伏!於是就同瞳瞳講,不如我地買嚟送俾媽媽啦~

徐若瑄呀~😍

滴雞精大家就聽得多,就算以前瞳祈媽媽懷孕果陣都有飲,但「老協珍熬雞精」係更上一層樓,獨創『熬工法』利用水合作用,成功深層萃取出『老母雞與豬腩排』中更豐富的蛋白質、胺基酸、膠原蛋白,等如5倍的濃縮精華,營養成份價值相對比其他滴雞精高,熱量少(只有14卡路里),所以「熬雞精」可以話係滴雞精升級版!



「老協珍 熬雞精」一盒有7包,建議一日飲一包,所以一盒剛好就等於一星期7日的份量。佢亦標榜零膽固醇、零味精、零抗生素、零防腐劑、零塑化劑、零激素,而且又無中藥成份,大人小朋友同各種體質都啱飲!😁



我鍾意佢簡單、方便、易食,只要一整包熬雞精放入熱水3分鐘,撕開包裝就可以直接飲用,尤其冬天果陣飲,飲完全身都會暖笠笠。如果朝早空肚飲,吸收會更好!



倒出碗飲或者直接落口就隨你喜歡,顏色清而不濁,仲有陣陣雞湯味湧出嚟。


我地全家都有飲,飲落去感覺無其他牌子的滴雞精咁腥,易入口好多,可能就係無咗果浸中藥既苦澀味,所以連瞳瞳呢個奄尖小朋友都唔抗拒。飲到最尾係會發覺個嘴會有一D黏黏的感覺,「章住章住」咁,果D就係熬雞精入面豬腩排的精華:天然膠原蛋白~


2018年熬雞精更獲得ours媽媽寶寶雜誌「最佳孕期滴雞精首選品牌」,所以不管是懷孕中、坐月、開刀後,都很適合飲熬雞精補身體!



簡單、方便、易入口的「熬雞精」,唔駛去台灣,而家香港都有,我地今次就係萬寧買,除了萬寧,仲有老協珍香港官網、永安、荷花、裕華國貨都買得到,當然如果想知道「熬雞精」更多功效,大家去佢地個官網了解更多啦!





有用資料: 

1. 老協珍 熬雞精

老協珍香港官網:https://lxz.com.hk 
老協珍香港粉絲團:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK/
銷售點:萬寧、Mannings plus、永安、荷花、裕華國貨

沒有留言:

張貼留言