2019年2月12日 星期二

【生活分享】 [Android] [iOS]唔再盪失路,路痴都可以輕鬆出行:免費的交通導航App「PokeGuide」

出外遠行,當然要知路而行,我自己本身對香港都好熟路,可以話完全無問題。


但如果得番有「路痴」之稱的「瞳祈媽媽」帶住瞳瞳祈祈出街玩,咁就令我好擔心啦!😅


為咗拯救老婆同兩個小朋友的安全😁瞳祈爸爸 我終於發現咗一個apps,可以跨平台不同種類交通公具(港鐵、九巴、新巴、城巴、嶼巴、小巴、渡輪等等),甚至細緻到建議港鐵邊一個車卡同車門落車係最近,都一一可以做到。


以後手機只要一個「PokeGuide」App,就可以來去自如啦~



iOS App Store / Google Play Store 手機下載:https://www.pokeguide.com/download



示範比大家睇下功能先:


1. 例如 瞳祈媽媽 今次一個人帶住瞳瞳、祈祈兩姐弟由屋企「馬鞍山市中心」出發去「迪士尼樂園」玩


2. 搜尋出港鐵MTR路線,不過App亦同時間通知 瞳祈媽媽 (藍色提示),其實仲有其他公共交通公具揀架噃~


3. 原來仲有巴士可以選擇:就係搭巴士路線 A41P 轉另一架巴士路線 R8


 4. 按入去之後就會有詳細轉車的資料,包括途經車站數目、轉車位置、行幾多路程等等。



跟住我地就跳出香港

PokeGuide 係一個免費的交通導航 App,暫時見到我地香港人去既幾個旅遊地區熱點都有,例如「台北」、「澳門」,希望日後會有更多地區可以用~

最近全城最hit的話題就係「港珠澳大橋」通車,上次我地瞳遊樂都介紹過搭車攻略(7個步驟「親身體驗港珠澳大橋」過關攻略懶人包(澳門篇)),咁今次我地就以香港隔離的「梳打埠」-「澳門」為例,睇下 PokeGuide 點樣幫到我地先~

PokeGuide 同樣結合澳門當地多種交通工具,例如巴士、各大酒店及娛樂場所接駁車等,但現時政府官方App同Google Maps的巴士並不齊全,也不能搜尋賭場接駁巴士。因此PokeGuide 比他們更全面,大大幫助大家在澳門時去不同的地方。


1. 右下個齒輪就係「設定」,可以更改地區:



2. 大家睇下,有香港、澳門、台北等等地區選擇,希望日後越出越多。


 3. 我地轉到「澳門」版面啦!見到大三巴!


 4. 就試下由最新的「港珠澳大橋澳門口岸」去大家都常去的「威尼斯人」~


5. 嘩!好多選擇!



6. 搭巴士就會慢慢教你點轉車去到


7. 再試下「關閘」去「澳門巴黎人」,最前面幾個就係「娛樂場所接駁車」
(我地俗稱的發財車)



最後介紹一個「AR功能」,透過攝影機影像的位置及角度精算並加上圖像分析技術,讓螢幕上的虛擬世界能夠與現實世界場景進行結合與互動的技術。簡單D:就係教你搵路,只要將手機鏡頭對準街道,就可以幫你尋找到正確方向,到達目的地,例如最近的巴士站、港鐵站。





快快下載App傍身

唔再盪失路,路痴都可以輕鬆出行:
免費的交通導航App「PokeGuide

iOS App Store / Google Play Store 手機下載:https://www.pokeguide.com/download

沒有留言:

張貼留言