2019年10月15日 星期二

【香港本地酒店】【尖沙咀】海港城零距離的「馬哥孛羅香港酒店」住宿體驗




「尖沙咀」作為我地香港「傳統遊客區」,以前細個既感覺就係:尖沙咀有好多酒店,酒店的大堂都好靚,感覺非常高級,仲有好多外國人添....

香港本地的酒店我地都住過好多間,而<瞳遊樂>都介紹過好多,近日趁香港的酒店房價急降,乘機支持一下本地酒店,於是我就網上睇下,終於可以夢寐一試尖沙咀區的酒店 — 馬哥孛羅香港酒店~ 我知道有不少外國朋友都有留意我地個Blog,所以今次都介紹返遊客區的酒店啦。

馬哥孛羅香港酒店位於尖沙咀廣東道,其實在海港城商場上面有一系列用「馬可孛羅」命名的酒店,由尖沙咀天星碼頭五支旗杆向中港碼頭方向以次序數過去,分別係:馬可孛羅香港酒店(近天星碼頭)、港威酒店同太子酒店(近中港碼頭)。

今次我地住的馬哥孛羅香港酒店,正正就係最近天星碼頭、尖沙咀碼頭巴士總站、星光行果邊果間。

酒店一共有兩個出入口,一個係廣東道對住1881,另一個就近天星碼頭、海港城入口。海港城呢個大電視,大家一定有印象,至於入口就在右手邊,扶手電梯前~



由門口影返出去,見到天星碼頭同維多利亞港,你地睇下有幾近!

因為位置好,入住旅客亦多,都要排隊check in,但職員非常勤快,唔駛等好耐就到我地。職員姐姐知道今次我地係為豬小B慶祝生日,主動為我地升級「豪華客房」(哈哈,。多謝豬小B),仲話一陣送小蛋糕俾我地添!呢個驚喜令我地非常開心同難忘。


雖然馬哥孛羅香港酒店已經開業一段時間,有資歷的酒店,但維修保養得宜,唔感覺到有「老態」


打開房門,豪華客房超級大!

門口的左手邊,有一個小小空間,擺行李箱、迷你酒吧都係呢度!連我地的BB車都不用摺起,可以一直保持打開的狀態。

放置行李箱,或者換下鞋都得~

迷你酒吧、熱水壺、咖啡、茶包、小雪櫃等等,部份要收費~



我地係雙床房,不過床好大,夠哂我地瞓,床褥同枕頭都好舒適!


地方大到仲有空間放張書檯添



至於浴室係「浴缸+花曬淋浴」

酒店提供的沐浴用品

洗手盤就放在外面,方便瞳瞳祈祈兩個小朋友洗手 ~

個人護理用品都好齊全


我地房間雖然不是對正維多利亞港全海景的方向,但卻可以欣賞靚靚尖沙咀城市景色,我們的對面正好是「1881」,空間感反而更大,不是「樓對樓」的一種,私隱度亦大大提高。

分享一個小秘密,雖然我地係市區景,但可以穿過文化中心同太空館一樣可以望到少少海景架!


日與夜的尖沙咀


今次係幫豬小B慶祝生日,酒店仲主動送小蛋糕俾我地添!





酒店其實都有其他設施,游泳池(6/F)同24小時開放的Gym room(4/F)。

游泳池都幾深水下,一落水已經1.5米水深,雖然有救生員,所以小朋友一定要跟大人,而太細的小朋友我都唔建議落水,游泳池開放時間每日上午7:00至晚上7:00。


無論你係來港旅客還是本地香港人,位於九龍尖沙咀的馬哥孛羅香港酒店,絕對係方便之選,尖沙咀有幾方便大家都知,如果要到香港島的話,不妨搭我地百年歷史的渡海小輪,可以去到中環及灣仔。酒店3/F本身都同星光行及海港城連接咗,打風落雨都唔駛擔遮都可以Shopping!附近景點同行街的地方亦多,太空館、文化中心、鐘樓,1881、廣東道、K11 Musea.....等等,非常方便!

我地就帶住瞳瞳祈祈,待人流唔多時,夜晚行下海港城,入面有玩具反斗城,行到閂門先走,順路去埋冒險樂園玩,玩完先上返房休息~


 有用資料: 

1. 馬哥孛羅香港酒店

地址:九龍尖沙咀海港城廣東道3號
電話:2113 0088


沒有留言:

張貼留言