2021年4月7日 星期三

【香港本地酒店】【沙田】2021復活節犇Fun復活節住宿計劃@麗豪酒店

Hello!大家好,真係好耐都未出過文,最主要係因為疫情的關係,我地香港人要響應抗疫,好多時都受到措施所規限,所以無咩得可以出去玩。


無得去玩,當然講緊就係無得去外地玩啦,要留係香港,所以本地好多酒台都推出所謂staycation的住宿計劃,簡單一句就係香港人住返香港酒店當渡假啦!


瞳祈爸爸我身為多年的「沙田友」,沙田區的酒店當然唔會放過啦,其實未有疫情之前,我地已經住過「沙田帝都酒店」同「沙田萬怡酒店」,今次我地終於住到沙田區歷史最耐的「麗豪酒店」啦!仲係復活節假期入面參加佢一個「復活節犇Fun復活節住宿計劃」,一個價錢就包住宿客房+四位自助晚餐+四份早餐。


「麗豪酒店」英文叫「Regal Riverside」,咁呢個Riverside就係城門河畔啦!好多朋友都見過呢間酒店,但就未必住過啦,等我地同大家一齊睇下啦!


大堂停留係80年代設計,前台Check in都非常勤快

上到房間樓層,都光潔明亮

房間安排4人房,即係有兩張雙人大床

簡單的茶水、雪櫃、LED 大電視都有,冷氣亦都夠涼

洗手間燈光略為昏暗,浴缸可以俾小朋友玩水,不過冷熱水手掣都比較舊

而我地房間對出就係城門河的河景啦!沙田新市鎮的其中一張標準相~


呢個窗台成為咗我地一家人活動、飲飲食食既地方。



當日酒店安排了不同的活動,我地就上了一堂「親親綠田園」,學種植物,今次係「香草」,就係平時大家食鋸扒的調味料呢......好彩我地住同一個沙田區,可以拎走呢兩盆香草。





另外仲有酒店的尋寶活動,要收集位於酒店不同位置的印章,完成後換禮物。



晚上就到酒店「意廊」食自助晚餐,自助晚餐都係一般大眾食物,沒有生蠔,但有燒蠔。最特別要係同小朋友DIY PIZZA,都係參加咗先會有,其實過程都好簡單,廚師已經為大家準備好餅底,大人小朋友只要塗上蕃茄醬,然後加上材料就可以了,有菠蘿、火腿、粟米、芝士等,總之啱小朋友食啦!整好廚師會放入焗爐,大家就回原位食野,整好就僧拎比大家,瞳瞳同祈祈整既PIZZA我地帶咗返屋企食,好好味呀!!






最後送上一張沙田城門河畔的夜景比大家

麗豪酒店勝在方便,如果想行街,只要酒店門口坐一個站巴士就可以到沙田市中心,食方面完全無問題,酒店附近都有好多食店、小店可以揀,而且好街坊價錢,如果大家只係來住一晚房,都係十分方便!


有用資料: 

1. 
麗豪酒店


地址:
香港沙田大涌橋路34-36號
電話:2649 7878

交通:多線途徑「麗豪酒店」巴士路線


沒有留言:

張貼留言