2023年10月12日 星期四

【親子10日9夜自駕之旅~日本東京、靜岡小丸子、富士山、渥美半島、鳥羽、大阪】靜岡市內閒逛+魂心家拉麵 (3之3)

靜岡市,真係同大城市唔同,但又未至於「鄉下」地方,佢係一種寧靜大城市,地方大,人唔多,好輕鬆,現代化的商場、品牌都會有 。今次呢篇會係多圖少字,比大家一覽靜岡市內的環境。 雖則叫靜岡市,但我地行既地方都係JR靜岡駅附近,其他的就等大家去發掘。

由於小丸子太深入民心,所以好多地方都見到小丸子的蹤影,好似呢個水渠蓋~

小丸子主題巴士

承上一篇,連埋地圖講解下,去日本旅行,一個地方最旺的多數都係車駅附近(井之頭五郎話既),所以酒店我揀咗靜岡ASSOCIA飯店,JR靜岡駅本身已經係一個商場,而當地比較旺的地方,就係「JR靜岡駅」同「靜岡鐵路新清水駅」之間:紅色就係車駅的行人隧道網,而隧道網大都連結百貨公司,所以呢幾日我地好多時做「地底人」:天氣熱,唔想曬太陽,但要涼冷氣,就靠地下隧道行,一直可以由JR靜岡駅通到新清水駅前的百貨公司—「新靜岡CENOVA」



JR靜岡駅上蓋商場「PARCHE」,入面有超級市場、專賣弁當既「食彩館」、ABC-MART、UNIQLO、100 yen店等等。

果期正正做緊蠟筆小新既宣傳。

發現一間火車迷好啱去的地方,原來呢度有一個大路軌配置,可以比火車迷「放火車」落路軌玩,尤其屋企唔夠大既火車迷,我同祈祈都睇左一陣!

樂在其中

除咗放火。。。。。車之鯡,本身佢係一間賣有關日本火車精品既店舖,鍾意火車既小朋友唔好錯過。


當然要行下超級市場,買水果返酒店一家人食

「食彩館」你可以當係一個美食廣場,不過就外賣為主,日本水果搾既果汁都唔唔同D~

天婦羅蝦有成隻手臂咁長,所以有一晚安排係超級市場外賣返酒店食,選擇多又好味,照顧哂一家大細,我地食得好開心!

我成日都相信係日本二線地方都可以尋寶搵到好野,呢間店舖專係賣模型、精品,都消磨咗我一段時間,無論新品、中古都有!


中古區幫老婆搵鴨仔(Ahiru No Pekkuru),有收獲!

任天堂紅白機遊戲帶,好齊!


行到累,就隨意搵間小店坐下,飲下野


又或者到西餅店,買個靚靚的CAKE食。我同老婆都比佢吸引咗,首先係揀CAKE,揀好之後就佢會將CAKE「擺盤」俾你望一望,最後才放入禮盒及包裝好。

登!登!登!登!CAKE既舞台!

夜晚,我地都有出去行下,又搵下食。今次目標係拉麵,靜岡都有唔同既拉麵店,小朋友嚟講最啱食!行下行下,就見到呢間魂心家

「美味到最後一滴!橫濱家庭拉麵靈魂店。特製的中粗面,配上原汁原味的濃鬱豬骨湯,讓人過癮。請務必嘗試最好的家庭風味!」

呢個係店家的自我介紹,大人叫咗「631(ろくさんいち)ラーメン」,631意思就係有6片紫菜、3片烤五花肉、1隻蛋、菠菜和鵪鶉蛋。兩姐弟因為食量少,於是就叫咗「魂心家の定番ラーメン」真係好好味!最後仲有不可不吃既煎餃子,好香口,好味!

店內都好多簽名板,睇得出好受歡迎~

同阿女負責係自助售票機買飛(忙亂中)


我地既餐單:631拉麵x2碗+魂心家の定番ラーメンx2+煎餃子x2份





我地食飽飽,離開魂心家,旁邊有間當地的稲荷神社,見有人圍觀,於是行入去睇下,原來神社正準備舉行一場小小的煙火表演!地方唔大,不過就好好睇,距離近,而且主辦人都好有心思,神社地方有限但都佈置到煙花有「走線」,即係由一邊燒到另一邊,仲有唔同顏色添,心思同氣氛滿分,我地全家都睇到好開心,尤其祈祈第一次親眼睇到煙火,好開心!!呢D就係旅行上遇到既驚喜~

開始啦,先係紅色花火

之後就綠色


最後就係金色,係小小嘅湖上,夜晚顯得更加亮眼~

靜岡店舖都收好早,一般晚上8點左右就冷冷清清,亦都可能係三年疫情後既變化,夜晚仲可以行下Donki,不過印象唔係24小時了。

靜岡鐵路的新静岡駅對面的另一個商場:「新靜岡CENOVA」,距離我地住既JR静岡駅,步行大約十分鐘,聽日我地就要再嚟一次,因為會真真正正去清水市搵小丸子,唔好錯過。=)

參考資料:

【親子10日9夜自駕之旅~日本東京、靜岡小丸子、富士山、渥美半島、鳥羽、大阪】準備及介紹篇

 Day 1:香港機場>東京成田機場>成田特快「N'EX」+東海道新幹線品川去靜岡 (31)

 Day 1靜岡車駅零距離靜岡ASSOCIA飯店 (32)

 Day 1靜岡市內閒逛+魂心家拉麵 (33)

 Day 2 : 靜岡鐵道「新靜岡到新清水」>S-PULSE DREAM PLAZA櫻桃小丸子樂園 (31)

 Day 2 :清水魚市場河岸の市 (32)

 Day 2 :尋找櫻桃小丸子卡通真實場景 (33)

 Day 3 :TOYOTA Rent a Car自駕租車,隨意自駕路邊UNIQLO+GU+無添壽司 (21)

 Day 3 :富士河口湖水之里湖畔酒店 一泊兩食 (22)

 Day 4 :可以揸車入去睇動物:富士野生動物園Fuji Safari Park+渥美半島遊 (21)

 Day 4 :日本人渡假酒店體驗:伊良湖海濱渡假酒店(Irago Ocean Resort)一泊兩食(22)

 Day 5 : 伊勢湾渡輪 (伊良湖去鳥羽(31)

 Day 5 : 鳥羽水族館>麥當勞+鳥羽市內 (32)

 Day 5 : 新八屋溫泉館及晚 (33)

 Day 6 : 相差海女小屋BBQ餐體驗 (21)

 Day 6 : 大阪天下茶屋小百合民宿(卡通片一樣的家)+商店街掃 (22)

 Day 7三井LaLaport  STUDIO ARC 影家庭照 (21)

 Day 7忍者堂忍者體 + 燒肉特 (22)

 Day 8 : Star Gate Hotel Kansai Airport (21)

 Day 8 : Budget租車+Mega Donki+焼肉きん+泉佐野漫 (22)

 Day 9 : 大阪府立大型兒童館BigBang 全天候室內遊樂設 (21)

 Day 9 : 浜寺公園,超好玩室外兒 (22)

 Day 10 : 臨空城Outlet (11) > 大阪關西機場 

沒有留言:

張貼留言