2023年9月27日 星期三

【親子10日9夜自駕之旅~日本東京、靜岡小丸子、富士山、渥美半島、鳥羽、大阪】靜岡車駅零距離靜岡ASSOCIA飯店 (3之2)

話說我地由香港搭凌晨機,於早上到達日本成田機場後,就搭上成田特快「N'EX」到品川,然後由品川搭東海道新幹線去到靜岡。

靜岡,一個唔係好多香港會旅行既地方,因為佢係大阪同東京之間,「兩頭唔到岸」,一來香港無航班到靜岡,附近最近的有香港飛機到既地方得東京、大阪同名古屋。不過雖然係咁,陪伴我地好多年的卡通片「櫻桃小丸子」正正就係呢個地方周邊既場景發生。

我地由品川搭東海道新幹線,大約57分鐘就到去到靜岡,靜岡地理上係近東京,所以我哋都由東京過嚟。一落車,係月台上,就已經望到我地頭兩晚住既酒店:靜岡ASSOCIA飯店。去日本旅行,一個地方最旺的多數都係車駅附近(井之頭五郎話既),所以酒店正正就係車駅旁邊,揀佢一來主要係近車駅,車站一出就已經到達,二來附近都係地下街、百貨公司同超級市場。三來,酒店地下正正係Toyota rent a car 靜岡ASSOCIA飯店分店,我預計當第三天離開酒店時,可以Check-out後直接拎車,一家大小加行李可以唔駛行咁遠。

車駅月台已經望到靜岡ASSOCIA飯店

由靜岡車駅北口出,見到指示牌已經寫住Hotel Associa Shizuoka(靜岡ASSOCIA飯店),跟住行就可以,而我地都順道留意下四周:車駅本身都係一個商場,有超級市場、食店、百貨公司、藥妝,嚟緊會留係靜岡呢間酒店3日2夜。


轉個彎就到酒店入口(圖左邊)


酒店大堂非常闊落,仲有一個兒童圖書閣,祈祈都有睇,雖然佢睇唔明日文,但睇圖畫都一樣領會到意思,好耐都無見佢咁乖靜靜地睇書。由於時間尚早,我地先將行李寄存係酒店,然後出去行下,大約兩點左右返嚟拎房。


我地Book咗Superior Twin Room,有30平方米,在日本酒店嚟講空間算大,仲有小梳化同檯,活動空間夠哂我地一家四口,雖然係車駅旁邊,但景觀上就唔係向車駅,反而係百貨公司一邊,最令我地一surprise係竟然隱約見到富士山!

房間都係正常一般日本商務酒店,乾淨、舒服、企理,設施有電視、帶加濕功能的淨離子群空氣淨化器、水壺、免治馬桶、雪櫃、Wi-Fi等等,都好齊備啦!






日景

夜景


咁多次日本旅行經驗,瞳祈媽媽最注重洗衣房,一來旅行可以唔駛帶太多衣服,二來可以洗衫替換。去咗咁多次旅行,靜岡ASSOCIA飯店洗衣房真係值得一讚!洗衣房位於地下大堂,有4部洗衣乾衣機可以用,用呢d設施,最怕落到去先知全部FULL哂,佢原來可以上酒店網頁即時睇到係唔係「使用中」,而且仲可以睇埋D衫仲剩餘幾多時間。機內已設定好有埋洗衣液,唔使額外再買,最後,佢洗得好乾淨,連埋乾衣,拎出黎既衫係熱辣辣,可以即刻著。

酒店另一面就係靜岡駅,就係今日落車的地方,夜景一覽。


至於酒店早餐,亦都係大堂位置,正門旁邊,「PERGOLA」的餐廳,我地兩天都係呢度用早餐,早餐都係以自助形式,有西式、日式,我地當然入鄉隨俗,整個日本set比自已先。

亦有安排小朋友區,提供小朋友餐盤餐具,仲有得油顏色,照顧細心。




中華燒賣,我呢個「燒賣怪」口袋又食多樣,日本燒賣係豬肉餡,又係好好味,而且好實在!


樣樣都係我心水,腸仔併盤,「腸仔怪」既我又嚟!XP

餃子都有,又係我飛佛,佢呢度係「濱松餃子」,個特色係芽菜墊底。

祈祈set

老婆set,我地大人就當然砌個日式早餐啦!

我自己既set,燒賣真係忍唔住又偷食一粒 =)

全酒店最大特色,就係呢個用當地特產整既「靜岡奄列」,同平時有咩唔同呢?就係材料捨棄平時的火腿、蘑菇、蔬菜,而係改用靜岡產的白飯魚同櫻花蝦,口感較淋同濕,幾得意下。



最後留一張由酒店窗外影向富士山的照片,大家望見嗎?=)

參考資料:

【親子10日9夜自駕之旅~日本東京、靜岡小丸子、富士山、渥美半島、鳥羽、大阪】準備及介紹篇

 Day 1:香港機場>東京成田機場>成田特快「N'EX」+東海道新幹線品川去靜岡 (31)

 Day 1靜岡車駅零距離靜岡ASSOCIA飯店 (32)

 Day 1靜岡市內閒逛+魂心家拉麵 (33)

 Day 2 : 靜岡鐵道「新靜岡到新清水」>S-PULSE DREAM PLAZA櫻桃小丸子樂園 (31)

 Day 2 :清水魚市場河岸の市 (32)

 Day 2 :尋找櫻桃小丸子卡通真實場景 (33)

 Day 3 :TOYOTA Rent a Car自駕租車,隨意自駕路邊UNIQLO+GU+無添壽司 (21)

 Day 3 :富士河口湖水之里湖畔酒店 一泊兩食 (22)

 Day 4 :可以揸車入去睇動物:富士野生動物園Fuji Safari Park+渥美半島遊 (21)

 Day 4 :日本人渡假酒店體驗:伊良湖海濱渡假酒店(Irago Ocean Resort)一泊兩食(22)

 Day 5 : 伊勢湾渡輪 (伊良湖去鳥羽(31)

 Day 5 : 鳥羽水族館>麥當勞+鳥羽市內 (32)

 Day 5 : 新八屋溫泉館及晚 (33)

 Day 6 : 相差海女小屋BBQ餐體驗 (21)

 Day 6 : 大阪天下茶屋小百合民宿(卡通片一樣的家)+商店街掃 (22)

 Day 7三井LaLaport  STUDIO ARC 影家庭照 (21)

 Day 7忍者堂忍者體 + 燒肉特 (22)

 Day 8 : Star Gate Hotel Kansai Airport (21)

 Day 8 : Budget租車+Mega Donki+焼肉きん+泉佐野漫 (22)

 Day 9 : 大阪府立大型兒童館BigBang 全天候室內遊樂設 (21)

 Day 9 : 浜寺公園,超好玩室外兒 (22)

 Day 10 : 臨空城Outlet (11) > 大阪關西機場 


沒有留言:

張貼留言