2023年11月15日 星期三

【親子10日9夜自駕之旅~日本東京、靜岡小丸子、富士山、渥美半島、鳥羽、大阪】Day 3 :TOYOTA Rent a Car自駕租車,隨意自駕路邊UNIQLO+GU+無添壽司 (2之1)


講起自駕遊,我地之前都介紹過 【日本、那須鹽原】香港人少到秘境,「那須鹽原」親子5日4夜自駕賞雪之旅~新手日本自駕租車無難度

不過因為疫情,所以租車網站都無咗啦!

今次我地租車,就揀咗TOYOTA Rent a Car,佢本身就係TOYOTA開,而且今次考慮到我地由東京去到大阪咁多日行程,大公司的支援(如壞車、爆肽等)都比較好。

因為頭幾日都只係市內行程,唔想白白浪費車租同泊車費,所以我地行程第三日先開始租車,由25/8到29/8,行程當中的5日4夜。TOYOTA Rent a Car最大優勢就係靜岡分店就係我地住的酒店:靜岡ASSOCIA飯店地下,我地可以酒店一Check out,就去拎車,完美連接。

網頁簡單易明,仲有中文版本,所以我都推薦:https://rent.toyota.co.jp/zh-tw/

今次我地係租到Toyota Sienta 7人車,可能靜岡比較少外地遊客租車,我地都花了少少時間互相確認,互相用google translate傾,絕對溝通到,佢仲好貼心咁問我地要唔要收起第三排坐位放行李添。

Toyota Sienta 7人車夠我地擺3大件行李

我地行程會向富士山的溫泉旅館出發,當中行程點行、自駕就梗係隨心去啦,邊度想睇下風景、邊度想玩、邊度想睇食野都得:


瞳祈媽媽去GU同UNI QLO睇衫,睇完一間再睇另一間,格哂價、睇哂款、啱心水先買。



路邊的無添壽司,鄉郊地方,無咩人食,唔似大城市、遊客區要排隊
無添壽司原得不提佢,之前我地都有介紹過,佢又叫扭蛋壽司,食夠5碟,就有一次遊戲機會!




的確吸引咗兩個小朋友的食慾,不過用時又好似難抽咗,我地食咗咁多野,都係抽中到一次咋~



食飽又再瞓,兩個小朋友好幸福

開始進入富士山



見到富士山啦!好期待一陣溫泉旅館呀!

有用資料: 


1. TOYOTA Rent a Car

地址:530-0018 大阪府大阪市 北区小松原町梅田地下街

https://rent.toyota.co.jp/zh-tw/


參考資料:

【親子10日9夜自駕之旅~日本東京、靜岡小丸子、富士山、渥美半島、鳥羽、大阪】準備及介紹篇

 Day 1:香港機場>東京成田機場>成田特快「N'EX」+東海道新幹線品川去靜岡 (31)

 Day 1靜岡車駅零距離靜岡ASSOCIA飯店 (32)

 Day 1靜岡市內閒逛+魂心家拉麵 (33)

 Day 2 : 靜岡鐵道「新靜岡到新清水」>S-PULSE DREAM PLAZA櫻桃小丸子樂園 (31)

 Day 2 :清水魚市場河岸の市 (32)

 Day 2 :尋找櫻桃小丸子卡通真實場景 (33)

 Day 3 :TOYOTA Rent a Car自駕租車,隨意自駕路邊UNIQLO+GU+無添壽司 (21)

 Day 3 :富士河口湖水之里湖畔酒店 一泊兩食 (22)

 Day 4 :可以揸車入去睇動物:富士野生動物園Fuji Safari Park+渥美半島遊 (21)

 Day 4 :日本人渡假酒店體驗:伊良湖海濱渡假酒店(Irago Ocean Resort)一泊兩食(22)

 Day 5 : 伊勢湾渡輪 (伊良湖去鳥羽(31)

 Day 5 : 鳥羽水族館>麥當勞+鳥羽市內 (32)

 Day 5 : 新八屋溫泉館及晚 (33)

 Day 6 : 相差海女小屋BBQ餐體驗 (21)

 Day 6 : 大阪天下茶屋小百合民宿(卡通片一樣的家)+商店街掃 (22)

 Day 7三井LaLaport  STUDIO ARC 影家庭照 (21)

 Day 7忍者堂忍者體 + 燒肉特 (22)

 Day 8 : Star Gate Hotel Kansai Airport (21)

 Day 8 : Budget租車+Mega Donki+焼肉きん+泉佐野漫 (22)

 Day 9 : 大阪府立大型兒童館BigBang 全天候室內遊樂設 (21)

 Day 9 : 浜寺公園,超好玩室外兒 (22)

 Day 10 : 臨空城Outlet (11) > 大阪關西機場 


沒有留言:

張貼留言