2023年11月21日 星期二

【親子10日9夜自駕之旅~日本東京、靜岡小丸子、富士山、渥美半島、鳥羽、大阪】Day 3 :富士河口湖水之里湖畔酒店 一泊兩食 (2之2)

人生第一次去日本名山 —「富士山」

日本好多地方會見到富士山,亦因為祈祈話想睇富士山,而富士山就係靜岡附近,所以行程就特別安排去富士山啦!

富士山有好多種玩法,有人會由東京出發,即日來回;又有人真真正正登上富士山,屬於行山朋友的一個挑戰;但相信更多人同我地一樣,在富士山下,搵一間溫泉旅館,一泊兩食,就當去過架啦!

富士山下有幾個大湖,當中又以「河口湖」最出名、最多遊客去,因為果度係被認為睇富士山最靚既地方。不過亦因為咁,果度既溫泉旅館,價格都貴,而且稍為好D既質素,而又望到富士山既話,都會Full booking。

最後我揀左「水之里湖畔酒店Lakeland Hotel Mizunosato

酒店位於河口湖同富士山之間,未必做唔到「河口湖在富士山前面」既景觀,所以價錢就相對無咁貴(其實都貴XP),不過就有私人風呂同埋對住富士山,值得一試!

由無添壽司富士宮店出發去「水之里湖畔酒店Lakeland Hotel Mizunosato」,我專登揸車行富士山西面去河口湖,車程大約一小時,由城市進入郊區,樹多、牧場多、空氣又好。




Hello富士山!好Lucky,天氣好好,就見到啦!

以前的經驗話我知,去日本溫泉酒店千其唔好太晏,太晏會錯過好多野,連溫泉都浸少幾次,唔太抵,今次要放鬆,好好享受!

我地一到酒店大門前,就即刻有酒店職員出來迎接,為我地打點停車位,其實泊車地方正正就係酒店正門前面,酒店外觀感覺好有規模。

入面真係大,呢度係大堂,日本人一向都好有禮貌,好快手就完成Check in啦!


同一時間,瞳祈媽媽就負責幫兩個小朋友揀浴衣,款式都算幾多,揀好就可以拎上房。


我地住的係「庭付き露天風呂付客室

一推門,房間超大,呢度就係我地既起居室,夜晚就會放上床舖,祈祈最開心,可以跑呀跑呀跑!

窗外風景,好靚,四周都係平房同農田

檯上已經放好小食同茶具,我地當然自已來一個泡茶,好好享受一下富士山茶。

附上的小點心,好好味,係豆沙餡的夾餅,最後忍唔住,臨走前去手信店買左幾盒,成為我地帶返香港既手信

就係經過呢個「庭園」到達私人風呂(都係房間入面範圍)



私人風呂,有木造的浴池,仲有沖身的地方,好方便,附近都係平房,所以私隱度都高。

風呂向住富士山,一路浸一路望住富士山,正!




之後我地就去酒店餐廳晚餐,酒店安排咗我地坐係角落位,兩面都係落地大玻璃,可以廣闊無遮無擋咁睇風景,而對出就係河口湖啦!晚餐非常豐富,佢地會為小朋友準備兒童餐,非常貼心~

通往餐廳

餐廳都幾大,晚餐同第二朝早餐都安排係度食


落地大玻璃,出面就係河口湖啦!


美食+美景

飲杯!







甜品

真係由有太陽食到無太陽XP

當返到房果陣,酒店已經為我地舖好床舖啦!

除左自已房的私人風呂,酒店的大浴場都可以用,每天男、女浴場會互換一次,所以留宿兩天的話,就可以試哂兩邊。介紹下先,一個係室內浴場,但可以係入面睇到富士山,另一個有室內+室外+屋頂浴桶,夜晚同祈祈上去睇星,好有feel,我仲巧遇到流星添!(即刻許願)


溫泉名稱:河口湖溫泉

品質:鈣、硫酸鈉、氯化物泉(低滲透壓鹼性溫泉)
(老泉品質名稱:含鹽石膏泉)

功效:神經痛、肌肉痛、關節痛、肩周炎、運動麻痺、關節僵硬、跌打損傷、扭傷、慢性消化系統疾病、痔瘡、寒顫、病後恢復期、疲勞恢復、保健、動脈硬化、割傷、燒傷、慢性病皮膚病、兒童體質弱、慢性婦科病


夜晚的富士山,有光的地方係登山道和山中小屋,登山人士日出登頂的話,就會係山中小屋過夜同休息。

第二朝,富士山日出,當時正值夏天,大約四點幾好早就天光,瞳祈媽媽即刻把握機會影相。


食早餐啦!朝早早餐日式、西式都有,同樣豐富、同樣好食,兩個小朋友好有胃口!欣賞住靚景享受,一流!



小朋友的餐都好豐富喎!


十點鐘,我地就要退房啦!臨退房前收到酒店房內電話,原來問我地要唔要趕搭佢地既穿梭巴士,咁我回覆我地有自己車啦,咁酒店就放心叫巴士開車,由此可見佢地既細心。

我負責辦理退房手續,老婆同兩個小朋友就行下旁邊的手信店,有好多關於富士山的手信紀念品,我地係度都有好多收獲呀!










酒店對正就係河口湖,點可以唔去行下呢?

好多人都話去河口湖,今次我地真真正正走到湖邊,呢度有個湖邊公園,有個大草坪,無咩人,空氣超清新!












有用資料: 

1. 
富士河口湖水之里湖畔酒店

地址:
〒401-0302 山梨県南都留郡富士河口湖町小立1070
電話:0555-72-1831
網頁:https://www.mizunosato.jp/

參考資料:

【親子10日9夜自駕之旅~日本東京、靜岡小丸子、富士山、渥美半島、鳥羽、大阪】準備及介紹篇

 Day 1:香港機場>東京成田機場>成田特快「N'EX」+東海道新幹線品川去靜岡 (31)

 Day 1靜岡車駅零距離靜岡ASSOCIA飯店 (32)

 Day 1靜岡市內閒逛+魂心家拉麵 (33)

 Day 2 : 靜岡鐵道「新靜岡到新清水」>S-PULSE DREAM PLAZA櫻桃小丸子樂園 (31)

 Day 2 :清水魚市場河岸の市 (32)

 Day 2 :尋找櫻桃小丸子卡通真實場景 (33)

 Day 3 :TOYOTA Rent a Car自駕租車,隨意自駕路邊UNIQLO+GU+無添壽司 (21)

 Day 3 :富士河口湖水之里湖畔酒店 一泊兩食 (22)

 Day 4 :可以揸車入去睇動物:富士野生動物園Fuji Safari Park+渥美半島遊 (21)

 Day 4 :日本人渡假酒店體驗:伊良湖海濱渡假酒店(Irago Ocean Resort)一泊兩食(22)

 Day 5 : 伊勢湾渡輪 (伊良湖去鳥羽(31)

 Day 5 : 鳥羽水族館>麥當勞+鳥羽市內 (32)

 Day 5 : 新八屋溫泉館及晚 (33)

 Day 6 : 相差海女小屋BBQ餐體驗 (21)

 Day 6 : 大阪天下茶屋小百合民宿(卡通片一樣的家)+商店街掃 (22)

 Day 7三井LaLaport  STUDIO ARC 影家庭照 (21)

 Day 7忍者堂忍者體 + 燒肉特 (22)

 Day 8 : Star Gate Hotel Kansai Airport (21)

 Day 8 : Budget租車+Mega Donki+焼肉きん+泉佐野漫 (22)

 Day 9 : 大阪府立大型兒童館BigBang 全天候室內遊樂設 (21)

 Day 9 : 浜寺公園,超好玩室外兒 (22)

 Day 10 : 臨空城Outlet (11) > 大阪關西機場 

沒有留言:

張貼留言