2019年1月25日 星期五

【香港本地】【美食】【西營盤】港島太平洋酒店:抵食!有意頭!「潮食海味」新春自助餐!(活動已完結)


瞳祈爸爸好鍾意去西營盤呢間<中.西環>餐廳食自助餐,貪佢有一個特色~就係「香港特色」,佢的自助餐當中經常加入不少香港特色或者懷舊味道,令人覺得好有感情!

多謝港島太平洋酒店邀請,今次農曆新年自助餐主題就係「潮食海味」,餐廳位於西營盤,所以今次係潮洲美食之外,仲會加入附近「海味街」的海味,最緊要係價錢一D都唔貴,始終一家大細去食自助餐,瞳祈爸爸我當然會精打細算啦!

先講下價錢啦,瞳祈爸爸我留意到,如果用網上預訂自助餐,有7折優惠,折扣後連服務費自助晚餐大人每位$342元就算係農曆新年期間,自助午餐最平$250.2起,自助晚餐最平$463.6起


網上預訂可享高達7折優惠




仲未決定團年飯或者開年飯去邊度食?不妨睇下我地推介啦!😁


我地1月23日去食自助晚餐,轉咗呢個「潮食海味」主題無幾耐,不過餐廳已經有哂靚靚新年佈置,再加上原有舊香港的裝潢,好有氣氛!



我地安頓好之後,就立即出去巡一圈睇下有咩好食啦!

甫坐下,侍應就端上每人一客「海鮮鮑魚一口酥」(寓意:財源廣進)」,鮑魚大大隻,精燉入味,下層以薯茸同酥皮作底,焗得層層分明,入口鬆化。


 話明「潮食海味」,餐廳set咗個打冷檔口,師傅源源不斷奉上滷水併盤:有鵝肉、鵝頭、鵝掌、大墨魚、大腸、紅腸、滷水蛋、豆腐等等....



潮洲食品又點少得潮洲粥?即叫即製潮式生滾粥,粥底又綿又滑,佢有4款口味:「方魚肉碎粥」、「蠔仔粥」、「海蝦粥」同「鹹菜豬肚粥」。我地叫咗「蠔仔粥」,粒粒蠔仔好肥美,意頭又好,祝大家「豐衣粥食」



當然仲有我最受的蠔餅,蠔仔多過蛋,每一口都唔會失望。


「慢燒蝦醬豬肋骨」,我好鍾意,蝦醬易入口,好有餘香!


仲有足料燉湯,源源不絕供應,瞳瞳竟然自己飲咗兩盅。😂


海產區都好豐富架~~~




刺身同壽司區



海味都可以整甜品?呢度的甜品好多都用上「海味」去入饌,材料有花旗蔘、燕窩、紅棗、花膠、蟲草花等等。。。。


「蟲草花紅棗糕(花開富貴)」:紅棗不但補血益氣,製作而成的紅棗糕更是晶瑩通透,清甜煙韌,配以有潤肺、補腎功效的蟲草花,滋潤養顏,仲有陣陣清香。


「烏龍煮香梨」,一個睇落簡單,但自已好少會做的一個甜品,好好味!


之後到懷舊甜品區,今次又睇下有咩搞作先~

平時大家都食過雞蛋仔,今日介紹得既梗係唔係一般的雞蛋仔啦!係「XO醬櫻花蝦雞蛋仔(金玉滿堂)」,XO醬 x 櫻花蝦,味道好特別,我地食下食下,味道又出奇地夾到,瞳瞳最後食哂成底雞蛋仔。





話明懷舊,呢度仲有龍鬚糖、麥芽糖餅同砵仔糕添呀!我同瞳祈媽媽一路食一路想當年😂



糖水同棉花糖



最後睇下雪糕啦,三百蚊左右的自助晚餐,仲要有Häagen-Dazs雪糕食,算係咁啦~


我地一家人各有各的精選呀!渡過咗一個好開心既晚上!

瞳瞳好鍾意呢度既PIZZA~

我的精選!




瞳祈媽媽精選



雖然唔算得上係好高檔,不過一家大細去食就自然要睇緊荷包啦!三四百蚊,仲要過年期間都唔貴,的確係中上環區自助餐性價比極高之選!



有用資料: 

1. 港島太平洋酒店,<中.西環>


地址:西環西營盤干諾道西151至153號
電話:21315908




沒有留言:

張貼留言