2020年1月8日 星期三

【日本、那須鹽原】親子5日4夜自駕賞雪之旅~完美演繹日式親子酒店Hotel Epinard Nasu


那須鹽原以前係日本皇室度假的地方,直到今時今日,日本人都鍾意嚟呢到度假。我地所講的親子酒店,一般以房間設施便利小朋友為主,但今次嚟到那須鹽原Hotel Epinard Nasu,酒店簡直係完美演繹日本人的親子慨念,所有設施及服務都完全合乎大人和小朋友的需要,只恨我地太夜到達酒店,未能盡用設施。


先講我地由東京成田機場,再去租車公司取車,已經大約下午5時,然後根據GPS計算,我要開2小時45分鐘車程才到達那須鹽原的第一晚酒店Hotel Epinard Nasu。車子沿住「東北自動車道」一直衝去目的地,當中經過宇都宮(名物:餃子),不過我事前在酒店訂了聖誕節自助餐,就無在公路服務站停低休息睇嘢,唯有特急,兩個小朋友好乖,一直好好地安睡,沒有嚷著要上洗手間,而老婆就一直在旁邊陪我傾計,原來落完機直踩真係好累好累好累!勁放蚊,好彩有佢陪伴。。。。

Hotel Epinard Nasu在那須鹽原一帶嚟講算得上非常有規模,度假村形式運作,擁有當地最大規模的露天溫泉,仲有商店、餐廳、同類似香港冒險樂園的兒童Game zone等等,不假外求。

最終我用了2小時15分抵達酒店,追回不少時間,酒店外有一個大大停車場,提供免費車位,我地先入去大堂Check in~趁職員幫我地辦手續,我地就參觀一下大堂啦!


停車場日景

大堂空間非常寬廣,人多Check in都唔怕



今晚係聖誕節,大堂的裝飾好有氣氛


 Reception有免費的化妝品試用裝任取


職員好快安排我地上客房啦!
房間比日本城市的酒店係「超級大」,客廳、卧室分開間隔。


客廳位置放了豬小B的BB床,非常貼心~豬小B總是喜歡爬來爬去~


酒店給客人享用的點心


洗手間空間大,又明亮,沖涼係淋浴形式~

大大小小浴巾以及備有不同尺碼的拖鞋

連浴衣都備有不同Size,大家可以先換上浴衣,在酒店範圍內活動或者去浸溫泉~


左至右:加濕器、熱水壺、冰水壺,浸完溫泉飲杯凍水都好正!




突然門鈴一響,有兩位日本嬸嬸入嚟,雖然言語不通,但比手劃腳大約知道:佢地問我地想唔想轉日式榻榻米,我地又不妨試下,佢地二人兩三下工夫手腳,就把客廳成為日式榻榻米床舖。不得不提,房間不但有暖氣,連榻榻米底下都有發熱。

客房提供無間斷暖氣,有時都會覺得幾焗促,酒店貼心地在玻璃窗下面有個透氣口,我地也是待了一整晚才發現~傻瓜~

早上起床,由客房望出去就見到那須高原。
見到嗎?山頂白白的,代表已經有積雪了。。。

介紹一下酒店的溫泉先,呢度有那須高原最大規模的露天溫泉,有三溫暖、檜木浴池、按摩浴池等,據說溫泉水對關節炎、肌肉酸痛等有功效,開放時間由早上4:30~10:00/中午12:00~凌晨1:00。(溫泉區不能拍照,相片撮自官網)


大型露天溫泉,四周用岩石砌


室內大浴場也相當寬敞,與露天溫泉相同的溫泉、泉質。

溫泉區門口前有一個賣工藝品的攤位




有個類似香港冒險樂園的兒童Game zone,好多小朋友去玩


大堂旁邊有一個商店,有好多手信、土特產可以買,之前介紹過,那須鹽原出名「雞蛋」同「牛乳」,呢度就有得賣。




牛奶的副產品:「芝士」都一樣大受歡迎




我一早預訂咗今晚在酒店餐廳享用聖誕自助晚餐,雖然那須鹽原係一個偏遠鄉郊地方,不過自助餐一點也不輸蝕,非常豐富,拍得住我地香港尖沙咀區酒店自助餐,食物種類非常多,而且酒店強調係用返那須鹽原本地農場、牧場的食材,令人感覺更地道、更加滋味~




即煎的宇都宮餃子



真係要大讚的一樣事:餐廳安排一個好大的「兒童取餐區」。兒童取餐區的檯子高度特別調矮,方便小朋友取食物,而係呢個兒童區入面全部都係小朋友餐具同食物盤。仲有所有食物都係適合小朋友,意粉、日式炒麵、燒八爪魚丸、玉子、天婦羅等等好多種類,由八歲瞳瞳到兩歲的豬小B都完全照顧到,再細一點的Baby呢?呢度連即食糊仔都有,非常非常之貼心 !

Baby的即食糊仔


豬小B出動,同媽媽夾食物




兩個小朋友都食得好滋味!




翌日自助早餐同樣係呢間餐廳,食物豐富一樣唔欺場,日式、和式早餐任君選擇,一大早我地仲可以享用到那須當地的雞蛋同牛乳。我同瞳祈媽媽呢幾日食嘅雞蛋同牛乳份量,已經等於以前一年的份量總和啦~哈哈~

那須雞蛋做的奄列,廚師即叫即做,好好味,無平時一般雞蛋的腥味~



煎蛋也有!

不同形式出現的雞蛋

一定要食呢個獲得日本全國第一的麵包!亦係由廚師現場即做,麵包外面沾上蛋液,旁邊有蜂蜜點,有點似我地香港的西多士。



一次過試哂那須當地三大牛乳品牌,佢地三種味道各有不同:據瞳祈媽媽品嘗後,本來覺得最好味係左手邊「那須高原特選牛乳」,其次係右手邊的「千本松牧場牛乳」,不過我地全家經個幾日那須鹽原生活後,最後一致認為「千本松牧場牛乳」不論味道、滑度同「騷味」的程度,佢都係最平均!


小朋友亦有佢地專用的牛乳




仲有即場親手做的飯團,好好味呀!



我的精選早晨全餐

早上用過早餐,再去浸一次溫泉,之後再喝一支牛乳,乾杯!



酒店天台是展望台,臨Check out前我地都上去睇睇,先搭電梯到14樓,再經樓梯上天台。

附近沒有高樓大廈,酒店已經是最高建築物,視野非常廣闊開揚,可以望到那須高原幾座大山。





酒店其實仲有個室內恆溫泳池(需收費)同埋仲有好多活動提供:


Baby 托管服務都有,當然對象係日本人啦!


酒店亦有附近景點設施售票服務,而且有優惠價,比自行去門口Walk-in更平!
門票不妨可以搵酒店代訂。


我地入住雖然短短一晚,但留意到好多好多日本的爸爸媽媽帶小朋友嚟玩,有D小朋友仲係好baby,由此可見佢地對酒店的信任,放輕鬆地度假。酒店太多太多好玩的活動同設施,我地自問都未玩得哂,期待下次可抽一天時間係度玩。



有用資料: 

1. Hotel Epinard Nasu (ホテルエピナール那須)

地址:〒325-0302 栃木県那須郡那須町大字高久丙1番地
電話:0287-78-6000
傳真:0287-78-6666
交通:搭乘JR東北新幹線至那須鹽原站約1小時13分鐘,從那須鹽原站轉乘接駁巴士約30分鐘


沒有留言:

張貼留言