2020年1月6日 星期一

【日本、那須鹽原】香港人少到秘境,「那須鹽原」親子5日4夜自駕賞雪之旅~新手日本自駕租車無難度


今次行程要去那須鹽原呢個地方,開展我人生的第一次日本自駕遊。

其實自駕我並不陌生,以前在台灣旅行都經常自駕遊,日本應該更加簡單D,因為駕駛方向、駕駛位置同香港都一樣,適應方面應該無問題。

我就係一個新手BB班,今次去完就同大家分享下點樣租車:



旅來網

起初我同好多新手一樣:「亳!無!頭!緒!」,於是嘗試係Google大神上打「日本租車」,就發現咗呢個網頁「旅來網」(網頁:https://tc.tabirai.net/)。佢好似我地平時訂酒店、機票的「Expedia」、「Hotel.com」、「Agoda」等等,佢會一次過比較哂全日本租車公司的價錢。

租車價錢係咪最平我自己就無研究,畢竟我今次時間緊迫,不過「旅來網」一個網站睇哂咁多間車公司,方便程度係我buy嘅(瞳祈爸爸個人最怕開幾個網頁睇咁麻煩),二來佢有中文繁體介面,一步步來唔怕訂錯!

揀好日子、出發及回程時間、取車地點、車型就可以了,我地租車及還車都係成田機場,如果租車係A地、還車係B地,要另收手續費的~

去日本自駕,以下幾樣嘢各位爸爸媽媽一定要租齊,唔慳得


1. GPS:一個附有中文繁體介面的導航系統(我租的車公司仲有廣東話語音導航添)

GPS最好用電話號碼去搵目的地,所以大家預先要將目的地嘅電話搵好,日本一般酒店、餐廳、牧場、景點都好容易搵得到。如果車的GPS沒有,就要用手機Google MAP做導航,Google MAP已經十分強大同update,但要留意手機一定要可以上網同電量問題。

車上GPS同Google「揀路」上的分別,車上GPS會教你行大路為主,Google就會揀最短距離,有可能會帶你去鄉郊小路,對我而言又另一番風味。


2. ETC卡:ETC卡就好似我地香港過隧道的AUTOTOLL,主要係方便通過收費路段,不用停車付錢,記得在收費站行「ETC通道」,而租車公司的職員亦會為你安裝ETC卡在車上,不用操心。還車時會由職員收走,透過電腦即時知道路橋費,在租車公司Office即場一次過付款就可以了。


3. BB汽車坐椅:同樣地職員都會一早set好兒童座椅,我地拎車時已經見到在車上啦!豬小B兩歲人仔,就配咗一張幼童安全座椅」俾佢,見佢都坐得幾好幾舒服,長車程瞓得幾淋~


嬰兒安全座椅:出生~1歲左右(體重0~13kg)裝設方向與行進方向相反嬰兒安全座椅
幼童安全座椅:9個月左右~4歲左右(體重9~18kg)裝設方向與行進方向相同
兒童安全座椅:大約3歲~7歲(體重15kg~36kg)直接讓兒童使用車輛配備的安全帶

日本道路交通法規定未滿6歲幼童乘車時,基本上都必須使用使用幼童安全座椅。


Budget租車公司

最後我地係「旅來網」揀「Budget租車公司」,起初租Sienta,但考慮到我地有機會遇到雪地,都係配備「雪胎」較安全,最後只能揀Jazz(成田機場站只餘下Jazz有雪胎)。

我地乘搭日本航空到達成田機場二號客運大樓,落機後,跟隨Email上的指示,到達出口B附近的JTB櫃台向職員報到(有AVIS/BUDGET的招牌)。

之後職員指示我地到「北口3」出外面,再過兩條馬路就到集合點,等待接駁車接我地到租車公司。

呢度提一提大家,雖然我地叫「成田機場」取車還車,但實際唔係機場取車還車,而係到機場附近的地方。上車前,職員再為我地核對資料,車程大約10分鐘左右,就到租車公司分店。



到達後和在場職員再核對多一次Booking,爽快地直接指出我地今次用的車,仲貼心地安排太太、小朋友、行李先行上車(天氣冷),我自己就去Office辦手續。
(摘自官網)

(摘自官網)
呢度用pad去簽約,繁體中文,一定睇得明,我轉登影低我架車入咩油,費事入錯。講起入油,又介紹下先,日本大部份的小房車都係入 #95 Regular 汽油,而日本大部份油站都係自助形式,即係要自己入油,大家如果係香港揸開車,油價就同香港差唔多,但係匯率兌換底下,仲有七折平。

見無咩blog講,我就講下個入油程序,我都係第一次咋,亦因為油站不可用手提電話拍低,容我「齋講無圖」XP
日本有好多加油站,價錢分別不算太大,所以對我地遊客而言,有需要就去駛埋去入油啦:

1. 首先將車駛去加油站油槍機泊低,打開汽車油蓋~
(如果知道汽車左定右係油缸口位置,最好將油缸位泊返油槍位置,方便入油,唔怕油管唔夠長)

2. 在油槍機上選擇,先切換去英文介面,方便根據指示。

3. 汽油揀#95 Regular(紅色)

4. 揀你想入幾多錢的油費、還是FULL(全滿),我就揀FULL,無後顧之憂~

5. Payment我會揀俾CASH(現金),未入油當然未知要幾多錢,好似港鐵售票機入錢咁,我會入10000 yen,今次經驗,10000 yen一定夠入,有多無少。

6. 將油槍放在油缸口,然後拉起把手入油,不要放手,當FULL的時候會有「撻」一聲自動停止加油,不要有任何動作,把油槍放回油槍機上掛好。

7. 完成後,佢會出張收據比你,上面有一個QR code,在油站入面有一部機係可以比你嘟QR code,之後找返錢俾你
(假如我入10000 yen,但入油只用了3824 yen,佢會退回6176 yen)
7仔休息一下

講返部車,租車的時候係Jazz,後來換咗同級NOTE,聽朋友講NOTE比Jazz稍大和闊落,我地4個人+2件行李,剛剛好!之後由職員陪同再檢查汽車的四周,將本身有「損花」的地方紀錄好,確認裝上雪胎,咁就正式取車匙,我地出發啦!開始我地三小時揸車直到那須鹽原Hotel Epinard Nasu,我要趕及晚上2000的聖誕自助晚餐啊!


最後提一提還車要注意地方,行程當中一定係安全駕駛,車子完好無缺咁還車,仲有要「FULL滿油」還車,如果跑完長途還車,怕做唔到FULL的狀態,可以預早少少到租車公司,然後請職員幫你在GPS set附近的油站(以我地車公司為例,佢會有份附近油站的單張俾埋我地),加滿油之後再還車就可以了。


有用資料: 

1. 
旅來網

網頁:https://tc.tabirai.net/



2. 
Budget租車公司

網頁:https://www.budgetrentacar.co.jp/zh/



沒有留言:

張貼留言