2020年4月14日 星期二

【日本、那須鹽原】親子5日4夜自駕賞雪之旅~超誇張,零食、超市、100円店、兒童樂園、加油站應有盡有~AEON TOWN BIG EXTRA

一家大細去旅行,Shopping環節點少得,特別係我地每次去日本,都會順路添置衣服、買鞋、掃零食等等。

那須鹽原地方非常大,但沒有一些大型多層式的商場,大多數商店都係獨立平房為主,再加上門前一個大大露天停車場就是,不論超級市場、藥妝、GU、ABC MART、Uniqlo、Mcdonald等,也是如此~


日本其中一個大型百貨公司AEON,相信大家都好熟悉,因為香港都有業務,就算係日本的AEON MALL我諗大家都行過無數次,不過今次我地去到那須,呢一間相信係AEON呢個品牌最強系列:AEON TOWN BIG EXTRA,聽到呢個名就知勁!!!基本上日本人已經用哂可以用嘅英文去形容呢件事有幾大。


那須AEON TOWN BIG EXTRA」地址為栃木県那須塩原市島方455,門口有個超大露天停車場免費泊車,共有1100個泊車位,無錯!1100個!


停車場旁邊,有AEON自家加油站,因為係油站,我不宜太近距離去拍照,想不到AEON連油站都有!


AEON TOWN BIG EXTRA佔地好大,佢單單咁獨立一幢建築,有超級市場、FOOD COURT(包括KFC)、DAISO大創100円店、百貨服飾、理髮店、兒童遊戲室、兒童樂園Fantasy、書店等等,一應俱全。





FOOD COURT


百貨服飾


兒童樂園Fantasy






瞳祈媽媽盡情Shopping,買得好開心,雖然唔係咩名牌子的貨品,但價錢真係平,而且又多選擇,仲要係日本人日常生活之中,由100円店到買衫到超級市場掃貨,瞳瞳祈祈兩個又有地方玩,行超市連揀玩具糖都大把選擇,到最後我地行完又行、行完又行,仲未夠皮。瞳祈媽媽指明下次再去那須鹽原的話,一定要再嚟AEON TOWN BIG EXTRA


有用資料: 

1. 那須AEON TOWN BIG EXTRA

地址:栃木県那須塩原市島方455
電話:0287-67-2460(超級市場)
營業時間:8:00~22:00(超級市場) 


沒有留言:

張貼留言