2020年1月22日 星期三

【日本、那須鹽原】親子5日4夜自駕賞雪之旅~「那須平成之森」一家人終於成功遇上落雪!


好多時候我地去旅行,講求「天時、地利、人和」,今次行程正正就實踐呢一環,呢一篇係想同大家分享遇上落雪的喜悅.~~~~~~~~~~~~

1100左右,我地正準備離開溫泉旅館「星のあかり」之際,天上就降下一粒一粒的小雪花,我就建議瞳祈媽媽不如趁有時間上山搏一搏,帶兩個小朋友同你去睇下有無更大的雪。




於是我再一次沿車路上山,今次設定嘅目的地同樣係「MT.JEANS那須」滑雪場,同樣經過「殺生石」,途中雪越落越大,終於連水撥都要開動了,兩邊的積雪亦越來越多,車子的雪軚亦開始發揮功效,一直平穩地向上走。

我就著手搵地方停車,好讓佢地感受雪同玩雪.............呢個時候,我見到路邊有個面積好大的停車場,於是停車下去走走。


一落車已經係漫天風雪,大家超開心啦!



大家成頭都係雪呀!






可惜豬小B大人在暖暖的車廂入面瞓覺ZZZzzz,睇唔到呢一幕雪景,要找個機會補償佢先

我地就在停車場附近走走,不敢離開車子太遠


走出一條雪印路


路邊的植物都舗上雪

在停車場一角見到一塊石碑,原來呢個地方叫「日光國立公園 - 那須平成之森」,附近地方有日本皇室所建的別墅(Nasu Imperial Villa 建於1923年),是昭和天皇(當時的皇太子殿下)結婚後休養的地方。後來皇室將部份土地釋出,經過5年時間的生態調查後,發現森林具有豐富多樣的自然環境,也有許多動植物品種,包括稀有物種在內,都在棲息並生長。

後面大屋,其實係一個類似自然中心的地方,不過我地見落車呢十幾廿分鐘都唔見有人,屋內一片漆黑,所以就無入去探訪啦!

走了一個圈回到車上,車頂已經舗上一層薄薄的雪


車門扶手也是

謝謝上天給我一個雪駕之旅

最開心就係見到老婆同阿囡咁開心,今次真係見到落雪啦!東京市郊睇雪都真係好講求「運氣」,我地之前幾次去過東京郊區一帶,如草津、輕井澤等等,都只見到積雪而不見落雪。今次除咗我地揀的地方「那須鹽原」係比較北面之外,上山去高原地方都係一個可以今次遇上落雪的原因。





沒有留言:

張貼留言