2017年7月12日 星期三

【台灣、宜蘭、花蓮、台東、高雄】[2014 不一樣的7天自駕親子遊]Day 2 2之2 豆腐岬17 午餐(蘇澳)>南方澳漁港(蘇澳)>南方澳觀景台(蘇澳)>花蓮自強夜市

我地繼續行程,唔好比佢停~哈~ 上一篇我地就行左:崔記早點吃早餐(宜蘭)>幾米廣場(宜蘭)>菓風工房(宜蘭) 以上三個地方係我地上午的行程

下午行程我地就去 豆腐岬17 午餐(蘇澳)>南方澳漁港(蘇澳)>南方澳觀景台(蘇澳)>花蓮自強夜市 (花蓮住宿會另文介紹)

我地夜晚會住花蓮,所以開始南下向花蓮出發,中間我地會去南方澳附近午飯,玩住咁落去,唔駛一程長途車咁辛苦,當中最開心就係見到大海了。由菓風工房開車大約45分鐘就到lunch餐廳「豆腐岬17」,餐廳門口就有好大的地方可以泊車。
進入南方澳漁港
係呢度已經見到大海,好靚!
人+車+海

因為好想食海鮮,我地深入豆腐岬,終於到達目的地:「豆腐岬17餐廳」。
餐廳附近都是船廠,估唔到會有一間餐廳深藏於此,餐廳外觀是平房,又好像船廠一樣,樓底特高

豆腐岬
到達餐廳了,門口有泊車地方。
好霸氣的門面~
我地要在大門位置先點菜,我地點左:刺身灼蝦炒蜆高麗菜 及 炒飯。海鮮都算新鮮,不過味道就普通一點,印象唔太深刻。總之吃個飽飽,一陣還有長車程(去花蓮)。







食飽飽先~

趁有時間,去埋附近的「南方澳漁港」。南方澳漁港一樣有好多海鮮食肆,就好似我地香港既西貢咁,有好多漁船停泊。雖然食到飽飽,最後都忍唔住試食當地名產:「飛虎魚丸」「綜合煙」



一於試下當地名產:「飛虎魚丸」同「綜合煙」。
「飛虎魚丸」:「飛虎」其實係一個叫「鬼頭刀」的魚種,後來店家加以改良,加入豬肉材料,好似我地醬爆丸,但口感似貢丸,但又無牛丸咁硬。唔錯,好好味!


「綜合煙」其實係一個併盤,就集合有:魚蛋、透抽、曼波魚、鯊魚肚、鯊魚煙。當中有一個叫「透抽」既勁好食、好似啫喱咁。



「南方澳漁港」係俾大家到便利店補給的機會,之後就要一段長車程了。出發接回國道,繼續向花蓮前進,約10分鐘左右車程,就會經過「南方澳觀景台」,大家可以落車欣賞下風景,觀景台有數個望遠鏡,風勢亦都好勁,記得帶件外套落車。呢度可以俯瞰整個南方澳漁港,而大海就係太平洋,一直望就係美國西岸方向啦~~~

南方澳漁港







又越過高山又越過谷,由宜蘭去花蓮的路就係圖中咁樣,一時海邊、一時山崖、一時隧道、一時山路,行左整整3小時才到花蓮的旅店。

我地花蓮會住兩個晚上,揀左花蓮的旅店 - 「海中天會館」,同樣都係民宿,呢間我地住得好開心,另文再同大家詳細介紹。

我地擺好行李,就出去行花蓮自強夜市,不過夜車泊車不好泊,要在附近的街邊泊,大家要好小心,留意邊個位泊得同唔泊得。

提一提大家,原有的花蓮自強夜市,已經遷至東大門夜市,著名的食店不變,地址是「台灣花蓮縣花蓮市中山路50號
花蓮自強夜市
我地先食十安士牛扒
TWD $200 湯、飲品、全部自取,好抵食~~

蔣家官財板
夜市名店,網上推介的梨絡牛乳,個人就覺得一般吧
全場最串......串燒要等50分鐘,所以建議大家先柯打,行完夜市,再取.....
拎住呢個牌仔得拎野食

燒魷魚
蚵仔煎
臭豆腐

有用資料: 

1. 南方澳豆腐岬17海鮮餐廳

電話:+886 3 997 2568
地址:台灣宜蘭縣蘇澳鎮造船路47號
營業時間:11:00 - 20:00


2. 花蓮自強夜市(遷至東大門夜市)

地址:花蓮縣花蓮市中山路50號(東大門夜市)

延伸閱讀:

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 1 2羅東戀館民宿、羅東夜市

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 1 2香港去台北(商務位)、宜蘭大湖風景遊樂區找<睡天使醒惡魔>台灣朋友

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 2 2崔記早點(宜蘭)、幾米廣場(宜蘭)、菓風工房(宜蘭)

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 2 2豆腐岬17 午餐(蘇澳)>南方澳漁港(蘇澳)>南方澳觀景台(蘇澳)>花蓮自強夜市

[花蓮酒店推介][2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]270度無敵海景 - 海中天會館http://tungbama.blogspot.hk/2017/07/270.html

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 3 花蓮遠雄海洋公園

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 4 3台灣靚米之鄉:池上鄉、尋找金城武的「伯朗大道」、食池上米「碗公餐」

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 4 3台東大草原:初鹿牧場,與動物零距離接觸

[台東太麻里鄉酒店推介][2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 4 3太麻里鄉金崙「一田屋溫泉」http://tungbama.blogspot.hk/2017/07/2014-7day-4-33.html

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 5 大武山生態教育館 & 全台最美車站-「多良車站」
http://tungbama.blogspot.hk/2017/08/2014-7day-5.html


[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 6 高雄科工館 = 科學館的究極加強版,地震體驗不要錯過
http://tungbama.blogspot.com/2018/06/blog-post.html

沒有留言:

張貼留言