2017年7月24日 星期一

【台灣、宜蘭、花蓮、台東、高雄】[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 3 花蓮遠雄海洋公園



香港海洋公園相信大家都去過,今次我地帶大家去的花蓮的海洋公園,無論規模、觀賞性同好玩的程度,都比香港的更多野睇,如果大家嚟到花蓮,「花蓮遠雄海洋公園」到為親子遊必到景點。

介紹下呢個地方先,「遠雄海洋公園」座落於東海岸風景區(花蓮縣壽豐鄉鹽寮村),面向太平洋,總面積達51公頃,由遠雄企業團(FARGLORY GROUP)投資150億元,集主題樂園、自然景觀公園、五星級休閒飯店為一體。遠雄海洋公園的有八大主題區:海洋村、探險島、海洋劇場、嘉年華歡樂街、海盜灣、布萊登海岸、海底王國以及水晶城堡。還有四大主題表演 — 超級人氣冠軍王水中精靈「海豚秀」、可愛逗趣「晃晃海獅秀」、全台唯一「海洋哺乳動物生態教室」互動體驗與耗資三千萬打造的水晶城堡超強卡司『奇妙海洋‧震撼登場』。

「花蓮遠雄海洋公園」地圖

花蓮遠雄海洋公園離我地好市民宿海中天會館好近,開車只要5分鐘左右就已經黎到了。呢度有個多層停車場比大家泊車,都算好多車位。而我地之前已委託民宿主人幫我地訂門劵,叫做平少少,哈!我地就拎住民宿買的兌換劵,係入口處窗口換返真正既入場劵。


「遠雄海洋公園」招牌
兌換劵
去到入口處換真正入場劵

呢度地方好大,但人唔算多,唔會覺得擠擁,而且當日係平日,我地一家最鍾意人少少咁玩。我地部BB手推車係向樂園的顧客服務台借,要押金或者留低Passport做抵押,完整無缺還返手推車就可以取回全數押金或者拎返Passport。瞳瞳爸爸就建議大家盡量比押金好過比Passport,始終Passport係個人資料兼避免遺失,其實台灣好多地方如主題公園、動物園、大型購物中心等等都有得借,而且都好乾淨企理,咁我地就可以輕鬆走。
當日天氣好熱,路邊有小花灑幫遊人降溫。
一上去就係類似商店街的地方,有好多精品賣,唔駛急,行完玩哂先買,唔駛拎住行。




呢個水池示範緊手上玩具,我地都比條會游水既鯨魚玩具吸引左
個池係可以比小朋友玩,放心!
商店一角

入場的時候,佢派左張免費影相的優惠劵比我地,我地就唔執輸,用左佢啦!影得都OK!


原來探險島係大型海洋館,呢度的海洋生物都可以好近距離咁接觸,而且室內有冷氣,可以避一避暑抖下。





我地仲見到奇妙的鯊魚蛋,入面的鯊魚胎兒會動的
小鯊魚
海豹
海洋館代表 - 王博士, 教係認識海洋生物
奇妙的鯊魚蛋,入面的鯊魚胎兒會動的。
鸚鵡螺
人的比例....
好大條魔鬼魚

離開海洋館前,我地會經過呢條自動行人步道,抬頭就係水族館的底部,同樣可以見到好多海洋生物。


上到去就坐纜車,由於我地推BB車,所以有特快通道及只能坐5,10,15車廂。當
車來到,我們完全不用擔心,工作人員先叫我地坐下,由佢地負責搬運BB車,落車都係由佢地負責,大家不用手忙腳亂,Very nice。纜車車程約5分鐘,可以俯瞰整個樂園,仲可以見到太平洋。






纜車之後,我地就到「兒童王國」,點都要同阿囡玩下,有好多種唔同程度機動遊戲自已選擇,但係瞳瞳媽媽,竟然帶我個三歲瞳瞳玩過山車,可惡呀~~~~~~~~~~





呢個原來Fing到X%$&#)@&^%* (年紀細的小朋友唔好玩)
老婆同阿囡玩過山車,令我好擔心~



但原來有好多細細個小朋友都係咁玩~
排隊玩機動遊戲


夾岩時間,就去睇海豚表演,我地覺得比香港海洋公園好睇得多,因為好互動,海豚會用尾巴將一個大波拍向我地看台,我地又再扔返去水池,真係好好玩,所以開場之前主持呼籲大家收埋手機相機就係咁解,原來有咁既野玩。(所以影相也不多)另外就係所有內容都唔似一個表演,而係教你去認識海豚。
好多人等開場,我地坐第一排~
個MON影到我地,你地搵唔搵到呢?





之後帶瞳瞳去餵海獅,收費為TWD 150(2014年)。平時在香港無幾可有呢D機會架!餵海獅的食物係有魚塊、果凍,而我地亦都要跟足指示,在餵食之前要消毒雙手。





最後我地仲有機會同海獅KISS,是要收費的,但一時間忘記了價錢,呢D機會在香港比錢都買唔到,比海獅KISS果下,佢D「鬍鬚」都幾拮下。佢地好好,錫哂我地三個人。



公園入面有餐廳、有快餐,各色各樣都有,用餐問題就不用擔心~整個「花蓮遠雄海洋公園」可以玩足足一整天,而且據聞仲一路擴建中,我地去的只係公園已發展的一小部份,所以我地期待下次再來!呢度有機動遊戲、又有海洋動物睇,真係啱哂一家大細嚟玩,記得呢度要預留一日時間呀!


此刻無價


 有用資料: 

1. 花蓮遠雄海洋公園

電話:(03)8123-199
地址:974 花蓮縣壽豐鄉鹽寮村福德189號
營業時間:09:30 ~ 17:00



延伸閱讀:

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 1 2羅東戀館民宿、羅東夜市

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 1 2香港去台北(商務位)、宜蘭大湖風景遊樂區找<睡天使醒惡魔>台灣朋友

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 2 2崔記早點(宜蘭)、幾米廣場(宜蘭)、菓風工房(宜蘭)

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 2 2豆腐岬17 午餐(蘇澳)>南方澳漁港(蘇澳)>南方澳觀景台(蘇澳)>花蓮自強夜市

[花蓮酒店推介][2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]270度無敵海景 - 海中天會館http://tungbama.blogspot.hk/2017/07/270.html

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 3 花蓮遠雄海洋公園

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 4 3台灣靚米之鄉:池上鄉、尋找金城武的「伯朗大道」、食池上米「碗公餐」

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 4 3台東大草原:初鹿牧場,與動物零距離接觸

[台東太麻里鄉酒店推介][2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 4 3太麻里鄉金崙「一田屋溫泉」http://tungbama.blogspot.hk/2017/07/2014-7day-4-33.html

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 5 大武山生態教育館 & 全台最美車站-「多良車站」
http://tungbama.blogspot.hk/2017/08/2014-7day-5.html


[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 6 高雄科工館 = 科學館的究極加強版,地震體驗不要錯過
http://tungbama.blogspot.com/2018/06/blog-post.html

沒有留言:

張貼留言