2018年8月21日 星期二

【台灣、宜蘭】2018玩盡宜蘭六天親子遊:自家製麵包、手工優格健康素食店「活力泉源」




如果大家去到台灣,食厭咗當地的夜市,個肚滯住滯住,都係時候食返一D健康的食物啦!今次我地去一間食物配搭colourful、自家製麵包、仲有手工優格食的健康素食店:活力泉源

離開民宿,走入宜蘭市區,想找間當地人都推薦的早餐店,於是上網做功課,搵呀搵。。。終於搵到呢間店舖:「活力泉源」。活力泉源位於宜蘭市民權新路296號,地方唔容易搵到架,好彩有包車司機Max替我地張羅到,而本身呢間小店都非常低調,門面撲實,要用心一點才可以留意到佢!




既然當地人的評價咁高,我地就一於去試下啦~

小店地方不大,擺了幾張檯,裝潢就十足一間咖啡店咁,但環境舒適,而且有熱情的老闆娘同店員搭夠。第一次來到,難免有點花多眼亂,於是我地就請老闆娘為我地發板。



活力泉源由果醬到麵包,都係自己一手一腳烹煮,出面一定食唔到呢種味道。所有蔬果都係當地有機種植,向農夫處直接取貨,務求新鮮、當造,才給客人享用。

因為所有麵包都係店家自家造,所以漢堡係必叫,店家亦加入不同元素,好似先來一個黑忟忟包包,瞳瞳話未見過,唔知係咩味道呢?其實個麵包加入咗竹炭,所以先會有呢個顏色。至於入面的材料非常新鮮,有蕃茄、生菜、青瓜同芝士蛋。




呢個麵包又有少少唔同,佢有淡淡的紫色,估唔估到加入咗咩材料呢?就係而家好流行的「蝶豆花」!今次餡料仲加入咗薯仔沙律,口感更豐富!每個漢堡都好大件頭架,一定要用刀叉先容易食。



之後就係佢既手工優格,我地點了兩款,配上不同時令水果、堅果、燕麥、巢蜜做配搭,而且店家非常有心思,用好似咖啡拉花的方法,為優格點綴~

唔好睇少果一小角的燕麥,非常好味!食之前把所有材料搞勻,優格味道同平時係超級市場買到的非常唔同,呢度食的好味好多。


最後來一個生果沙律併盤,旁邊的麵包橙橙的,原來是加入了辣椒香料,味道有一點點辣,但不會嗆口,會上癮的,蔬果有:生菜、火龍果、蕃茄、節瓜、鳳梨、蘋果等等。


最後我地點一個綜合莓果汁伯爵奶茶
綜合莓果汁由藍莓、黑莓、覆盆子、小紅莓等幾種莓所組成,非常合瞳瞳口味,小朋友最喜愛。伯爵奶茶跟香港的奶茶不同,這邊茶味更似英國紅茶,上面灑上檸檬皮,外觀更美麗,不用加糖,好飲!


呢度的擺盤非常Colorful,其實不就是我地人體每天攝取的健康食物顏色嗎?在香港,健康素食店比較少,不過在台灣就大行其道,所以來到宜蘭,一定要來試試!


有用資料: 

1. 活力泉源

地址:宜蘭市民權新路296號
電話:0919704586
Facebook專頁: 活力泉源






以下係我地2018年夏天去台灣宜蘭六天行程,歡迎大家參考😁😁😁😁

第一天 香港飛台北
住宿:台北車站附近、罕有附設浴缸的酒店 - 蜂巢Bee House

第二天
大人小孩一齊化身藝術家,莎貝莉娜精靈印畫學院
親身落池塘同囡囡玩,蓮花造的雪糕食過未?御品蓮休閒農莊
住宿:180無敵太平洋海景民宿,看海.聽浪~窩在懶洋洋

第三天
好玩又環保~小河生活獨木舟,冬山河划船體驗
進入一個「畫」與「畫框」的世界~畫框博物館
有得食有得玩,天氣瓶x噴砂玻璃杯x紙飛機發射器,大風吹手作輕食館
住宿及晚餐:在阡陌之中住宿、享受當地私房食材~傳藝渡假會館

第四天 
白米木屐館,體驗穿木屐之旅
擁有大大草地、玩水池的宜蘭親子餐廳~玩的瘋Wonderful親子廚房
住宿:飛天小火車出發啦!米妞的假期~ 

第五天 
早餐:自家製麵包、手工優格健康素食店「活力泉源」
全世界第一間指尖陀螺主題館~陀陀螺TOTOLO
住宿:多肉植物體驗+泰國式Villa泳池民宿~惠欣綠花園
大過手掌的JUICY雞扒~宜蘭名醬堂醬燒雞扒

第六天 

生鬼有趣、大人細路DIY茶香冰淇淋~星源茶園

沒有留言:

張貼留言