2018年8月2日 星期四

【台灣、宜蘭】2018玩盡宜蘭六天親子遊:擁有大大草地、玩水池的宜蘭親子餐廳~玩的瘋Wonderful親子廚房

無論你一家人,定係一大班朋友去旅行,仲要帶小朋友嚟到宜蘭的話,一定要嚟「玩的瘋Wonderful親子廚房」,一個大朋友可以聚會,小朋友安心咁玩的地方.......

繼續利用GOOGLE找出玩的瘋Wonderful親子廚房所在,車子一到達,我地一家就被大草地所吸引,一片綠油油的草地,就在餐廳平房前面,地方好大,真係想即刻落車跑下草地!




中午到了,我地先入內餐廳點餐,玩的瘋Wonderful親子廚房餐廳由內到外、由食到玩,全部設施完全符合親子的需要!

為了大家可以盡情享用餐飲同設施,所以呢度會分為兩個埸次:
🔸上午場次為11:00-13:30 🔹下午場次為14:00-16:30
招呼人數有限,才可以玩得不過份擠擁

瞳瞳爸爸就建議大家最好先預約,可以避免摸門釘,雙方都有預算。😁 餐廳室內地方有空調,環境舒適,而且配合大大的落地玻璃,可以方便家長觀察在外面玩耍的小朋友,真貼心!






話明係親子餐廳,當然有小朋友最鍾意的兒童餐點,我地點左一個兔兔咖哩飯,咖哩不辣,似日式甜咖哩,口味甜甜的,加上兔仔造型,瞳瞳好鍾意呀!




我地點了餐飲水果茶、凍咖啡,炎炎夏日非常舒暢~



肉醬意大利麵,非常好味!



燻雞蘑菇披薩~足足8吋大,而且係手工pizza,足料,餅底亦脆。


白雪公主下午茶杯壺組合~有三樣食物,當日精選蛋糕(芝士餅)+奶茶+小糖果,留意下白雪公主個頭,其實係一隻茶杯嚟架!幾得意!公主控的朋友不能錯過呢set咁優雅的甜品!我地食飽飽,最後嚟呢份甜品做總結就啱啱好!


食飽飽咯~呼~


室內有一大塊Lego牆同電視遊戲機玩,各適其適,年紀稍大的小朋友都可以照顧到~





室外有好多部的腳踏車,小朋友不用花時間排隊玩。第一次玩腳踏車的豬小B,都好Enjoy!豬小B做司機,「載」瞳瞳家姐四圍走,家姐細佬兩個玩得好開心!












就在腳踏車區旁邊,有個戲水池,水深只剛蓋過腳面,可以放心地玩,我地無準備泳衣,所以只能無奈「望池輕嘆」。



外面的大草地,有個心形沙池,小朋友可以堆下沙,遠少少地方擺左兩個龍門,當時正值世界杯,正好落場同瞳瞳踢返兩腳。











大人小朋友係玩的瘋Wonderful親子廚房,可以安心食、安心玩,而且如果你一大班朋友來的話,Rachael 可以安排包場的,到時可以成班朋友獨享呢片小天地,在旅途之中大家找個位置聚一聚。😁 



有用資料: 

1. 玩的瘋Wonderful親子廚房

營業時間:https://www.facebook.com/wonderfulYilan/ (留意facebook公佈)
地址:宜蘭市金泰路 62 號
電話:+886 3 922 9268




以下係我地2018年夏天去台灣宜蘭六天行程,歡迎大家參考😁😁😁😁

第一天 香港飛台北
住宿:台北車站附近、罕有附設浴缸的酒店 - 蜂巢Bee House

第二天
大人小孩一齊化身藝術家,莎貝莉娜精靈印畫學院
親身落池塘同囡囡玩,蓮花造的雪糕食過未?御品蓮休閒農莊
住宿:180無敵太平洋海景民宿,看海.聽浪~窩在懶洋洋

第三天
好玩又環保~小河生活獨木舟,冬山河划船體驗
進入一個「畫」與「畫框」的世界~畫框博物館
有得食有得玩,天氣瓶x噴砂玻璃杯x紙飛機發射器,大風吹手作輕食館
住宿及晚餐:在阡陌之中住宿、享受當地私房食材~傳藝渡假會館

第四天 
白米木屐館,體驗穿木屐之旅
擁有大大草地、玩水池的宜蘭親子餐廳~玩的瘋Wonderful親子廚房
住宿:飛天小火車出發啦!米妞的假期~ 

第五天 
早餐:自家製麵包、手工優格健康素食店「活力泉源」
全世界第一間指尖陀螺主題館~陀陀螺TOTOLO
住宿:多肉植物體驗+泰國式Villa泳池民宿~惠欣綠花園
大過手掌的JUICY雞扒~宜蘭名醬堂醬燒雞扒

第六天 
生鬼有趣、大人細路DIY茶香冰淇淋~星源茶園

沒有留言:

張貼留言