2018年8月16日 星期四

【台灣、宜蘭民宿】2018玩盡宜蘭六天親子遊:飛天小火車出發啦!米妞的假期~



真係無諗過民宿,可以玩到咁盡!

小朋友可以安安全全玩到癲,大人又唔駛擔心,本來呢間宜蘭民宿真係想自己收收埋埋,唔忍心介紹,生怕下次full booking無得嚟玩😍 但有好野,唔想自己收埋,都係同大家分享,唯有下次自己要早點book!XP

米妞的假期」位於宜蘭的冬山鄉,鄰近冬山火車站,當然揸車自駕或者包車會比較抵玩,一車直達,而民宿就係一大片綠油油的田邊~



民宿主人大門等候著我們。由地下推開大門,瞳瞳真係想大叫(我見佢好努力忍住),地下大廳已經有一個小火車造型的滑梯,小朋友見到點會唔興奮呀?直情想撲出去玩~



米妞的假期有地下、一樓同二樓:首先介紹地下,一個大飯廳加廚房,地方好大!左手邊的飛天小火車,其實係一道滑梯,小朋友固然玩得開心,火車底下面係小朋友的玩具角,有小廚房扮煮食物、亦有一間小食店、又有圖書角,瞳瞳同豬小B兩個玩得好開心,我地亦都好放心比佢四圍爬爬走。







飯廳有長長的飯桌,中間有個BB窿,好趣緻,餵豬小B食野就一流啦!




末端係廚房,所有刀、叉、碗、碟、雪櫃、水煲、多士爐、咖啡機、冷熱水機等等,通通一應俱全,而且民宿主人好貼心,有好多溫馨提示提大家,方便大家使用設備。

翌日的早餐,民宿主人會安排放在雪櫃內,自己取出來做多士就可以了。










民宿地下仲有「乾衣機」,方便我地清洗同替換呢幾日的衣服,救我地一命啊~


米妞的假期只有六間不同的主題房:「小湯寶」、「小城堡」、「小旅行」、「小樹屋」、小公主」及「小畫家」,房內都有不同主題的滑梯,所以房入面小朋友亦都玩到飽,真係好開心!

房間數量有限,預訂房間大家要快手啦!手快有手慢無~



我地帶大家睇下睇兩間房丫,一間係「小樹屋」,另一間係「小城堡」。我地睇「小樹屋」先,知道小朋友都係著眼滑梯,所以我地就由瞳瞳示範滑梯比大家睇~😜





呢間就係「小城堡」,一樣好funny架!






至於我地就住係「小湯寶」,大家快快來睇下啦!我地因為有豬小B,所以民宿主人安排好bb床比我地。湯寶,就是我地Thomas的意思,火車頭呢~呢間房的主題就係「Thomas火車頭」,色調以藍、白色為主,亦有不同的Thomas火車頭裝飾擺設。

滑梯上面其實都係一個床位嚟架,結果瞳瞳果晚就係上面瞓啦~





下面有個爬爬區,有圖書角、有小玩具,兩姐弟最鐘意係度玩~








房間內浴室都一應俱全,而且有浴缸,想浸浴的小朋友就開心哂啦!





最特別房間內係無電視提供,呢個係民宿主人專登的安排,希望入住的家庭,可以有一天半天遠離「螢光屏」,大家專心盡情地玩,享受一下民宿的設施。

晚餐我地就揸車出去冬山市區冬山路食飯,果度已經集中咗好多餐廳同埋7-11便利店咁,方便補給同買零食返民宿。



米妞的假期,一間可以玩到盡的民宿,小朋友玩得開心,大人放心~ 脫離無螢光屏的空間。房間可以玩,大廳又可以玩,處處感覺民宿主人的細心,放眼望出去盡是綠油油的田野。飛天小火車要出發啦~大家都來玩啦!



有用資料: 

1. 米妞的假期

地址:宜蘭縣 冬山鄉富農路一段229巷69號
電子信箱 : cestmignon69@gmail.com
電話:0953516906 (9:00~12:00、15:00~18:00 才有人接唷!)



以下係我地2018年夏天去台灣宜蘭六天行程,歡迎大家參考😁😁😁😁

第一天 香港飛台北
住宿:台北車站附近、罕有附設浴缸的酒店 - 蜂巢Bee House

第二天
大人小孩一齊化身藝術家,莎貝莉娜精靈印畫學院
親身落池塘同囡囡玩,蓮花造的雪糕食過未?御品蓮休閒農莊
住宿:180無敵太平洋海景民宿,看海.聽浪~窩在懶洋洋

第三天
好玩又環保~小河生活獨木舟,冬山河划船體驗
進入一個「畫」與「畫框」的世界~畫框博物館
有得食有得玩,天氣瓶x噴砂玻璃杯x紙飛機發射器,大風吹手作輕食館
住宿及晚餐:在阡陌之中住宿、享受當地私房食材~傳藝渡假會館

第四天 
白米木屐館,體驗穿木屐之旅
擁有大大草地、玩水池的宜蘭親子餐廳~玩的瘋Wonderful親子廚房
住宿:飛天小火車出發啦!米妞的假期~ 

第五天 
早餐:自家製麵包、手工優格健康素食店「活力泉源」
全世界第一間指尖陀螺主題館~陀陀螺TOTOLO
住宿:多肉植物體驗+泰國式Villa泳池民宿~惠欣綠花園
大過手掌的JUICY雞扒~宜蘭名醬堂醬燒雞扒

第六天 
生鬼有趣、大人細路DIY茶香冰淇淋~星源茶園

沒有留言:

張貼留言